Are you the publisher? Claim or contact us about this channel


Embed this content in your HTML

Search

Report adult content:

click to rate:

Account: (login)

More Channels


Showcase


Channel Catalog


older | 1 | .... | 197 | 198 | (Page 199) | 200 | 201 | .... | 227 | newer

    0 0

    Sapa layan drama Sha&Shah ?? Watak Syatilla Melvin yang sangat bersahaja ini telah berjaya menambat hati peminat drama Melayu.


    Drama ini bukan sahaja nampak eksklusif tapi sangat bersahaja. Dalam keintiman kehidupan rumah tangga mereka menjadi bualan peminat, Shaheizy Sam telah mengejutkan rakyat Malaysia dengan pengumuman perkahwinan dengan tajaan RM 25 juta bersama dengan pasangannya, Syatilla Melvin.

    Sebelum itu jom kita layan foto-foto Syatilla Melvin yang ‘hot’ bila bertudung…sifat keibuan pun tinggi gitewww…




    Tinggi betul sifat keibuan Tilla ni, patutlah boleh bertahan bercinta 6 tahun dengan Sam. Moga pasangan ini bahagia hingga ke anak cucu.

    p/s : Psttt…Harap-harap perangai Syatilla dengan Sam nanti sama macam dalam drama SHA & SHAH. Dah la dorang berdua ni comel.

    Sumber: figuramalaya







    0 0

    Pasangan baru kahwin ini bercuti honeymoon di hotel murah, namun cuba zoom 5X dan perhatikan betul-betul 9 foto apa yang lelaki ini lakukan kepada isterinya selepas 5 minit amat mengerikan.


    #LOL - I dont believe man will act good lo. If other man makan liao lo. hihi...

    Mahu tahu apa mereka buat selepas 5 minit, lihat foto mengejutkan di SINI

    Sumber: berita-harian







    0 0

    Penyanyi Farah Asyikin dan suami, Zaahier Stanley, sah bercerai talak satu secara tebus talak di Mahkamah Rendah Syariah, di sini, sebentar tadi. 


    Lafaz talak kepada Farah, 36, dibuat oleh hakam mahkamah iaitu pegawai sulh, Mohd Fateh Salleh mewakili pihak Zaahier, 39, di depan Hakim Syarie Umamuddin Yunus. 

    Perceraian itu dibuat mengikut Seksyen 47 dan 48 Akta Undang-undang Keluarga Islam (Wilayah-Wilayah Persekutuan) 1984. Farah atau nama sebenarnya Farah Asyikin Zulkifli, 36, memfailkan perceraian mengikut Seksyen 47 Akta Undang-undang Keluarga Islam (Wilayah-Wilayah Persekutuan) 1984, pada Oktober 2014. 


    Pasangan itu berkahwin pada 15 Februari 2013 di kediaman keluarga Farah di Taman Tun Dr Ismail, Kuala Lumpur dan mereka dikurniakan seorang anak lelaki, Ebrahim Owais, yang kini berusia setahun sembilan bulan.

    Sumber: Berita Harian


    0 0

    Sayang seribu kali sayang apabila rumahtangga pasangan Farah Asyikin, 36, dan suaminya, Zaahier Stanley, 39, telah berada dipenghujungnya. Tidak dapat diselamatkan lagi apabila mereka akhirnya sah bercerai secara tebus talak sebanyak RM100 di Mahkamah Rendah Syariah pada hari ini.

    Lafaz berkenaan dibuat oleh hakam lantikan mahkamah iaitu Mohd Fateh Salleh yang mewakili Zaahier selaku defendan kes berkenaan di hadapan Hakim Syarie, Umamuddin Yunus.

    Sehubungan itu, mahkamah memerintahkan Farah selaku plaintif kes berkenaan membayar wang tebus talak kepada Zaahier.

    Terdahulu, Mohd Fateh yang juga pegawai Sulh ketika membentangkan laporan hakam kepada mahkamah mensabitkan wujudnya 'Shiqaq' atau perbalahan berpanjangan dalam perkahwinan itu dan mencadangkan agar perceraian dibuat secara tebus talak.

    Jelasnya lagi, selain tidak berkomunikasi dan tinggal berasingan hampir dua tahun, Farah turut didera secara emosi menerusi kata-kata kasar.

    Perceraian itu dibuat mengikut Seksyen 47 dan 48 Akta Undang-undang Keluarga Islam Wilayah Persekutuan 1984.

    Terdahulu, Farah memfailkan perceraian mengikut Seksyen 47 Akta Undang-undang Keluarga Islam Wilayah Persekutuan 1984 pada Oktober 2014.

    Farah dan Zaahier yang juga seorang warganegara Afrika Selatan yang berketurunan Melayu Cape berkahwin pada 15 Februari 2013 selepas berkenalan selama setahun menerusi Twitter.

    Hasil perkahwinan tersebut pasangan ini dikurniakan seorang cahaya mata lelaki bernama Ebrahim Owais yang berusia 18 bulan.

    Sumber: myartis








    0 0

    Disadari maupun tidak, Duo Serigala yang terdiri dari Pamela Safitri dan Ovi Sovianti memang fenomenal. Salah satunya karena goyang dribel mereka yang sensual. Apalagi bentuk payudara mereka yang di atas rata-rata pedangdut lain, membuat goyang itu terkesan erotis dan kontroversial.

    Saking kontroversial, publik ikut mempertanyakan originilitas payudara mereka. Tersiar kabar kalau ukuran payudara Pamela dan Ovi rata-rata 40B.

    Begitu mengunjungi kantor redaksi Rimanews pada Februari lalu, fakta itu akhirnya terungkap.


    Untuk membuktikan kalau payudara mereka asli dan bukan implan, Pamela bahkan menantang Rimanews untuk memegang langsung.

    “Asli kok. Mau bukti? Pegang aja. Yuk, kita ke toilet,” sahut Pamela sambil bercanda.

    Di puncak popularitas Duo Serigala, foto-foto topless Pamela yang memperlihatkan payudara besarnya pun tersebar di internet. Mengakui kesalahannya, Pamela akhirnya mensomasi mantan pacar yang akhirnya diketahui sebagai pelaku penyebar foto tersebut.



    0 0

    Pelawak, pelakon dan penyampai radio, Salih Yaacob, 55, kini mempunyai satu kekosongan lagi!

    Semuanya gara-gara dia sudah berpisah dengan isteri keduanya yang bernama Nor Raha Hamad, 47, selepas Aidilfitri tahun lalu. Kata Salih, dia menganggap ia adalah satu ketentuan daripada Allah SWT.

    "Sebagai suami dan ketua rumah tangga saya sudah berusaha memperbaiki keadaan. Saya memujuk dan mengingatkannya yang anak sudah besar dan dia sepatutnya menunjukkan contoh serta teladan yang baik kepada mereka.

    "Namun dia tetap mendesak saya untuk menceraikannya dengan menggunakan alasan saya tidak berlaku adil terhadapnya," ujar Salih dipetik sebagai berkata.

    Tambahnya lagi, masalah rumah tangga mereka bermula sebelum penggambaran rakaman program Romantika yang dibuat di Melaka pada 2014.

    Bagaimanapun, Salih tidak menafikan ia berpunca daripada orang ketiga disebabkan bekas isterinya itu kini telah bernikah dengan lelaki lain sebaik sahaja habis edah.

    "Saya sudah menasihatinya, tetapi dia enggan terima dan terus mendesak saya melepaskannya. Lebih baik saya turutkan saja kemahuannya daripada keadaan menjadi semakin buruk.

    "Kalau hatinya sudah tertutup untuk saya, tidak perlulah dipaksa-paksa lagi. Apabila perkara ini terjadi, saya anggap hanya setakat itu jodoh kami. Tidak perlulah terus menyalahkan antara satu sama lain. Saya harap dia bahagia dengan jalan baru yang dipilihnya dan apa yang penting anak-anak dapat menerima apa yang berlaku," jelasnya lagi.

    Untuk makluman bersama, Salih dan bekas isterinya itu pernah hidup bersama sebagai suami isteri selama 23 tahun. Mereka dikurniakan lima anak berusia 22 hingga 13 tahun dan seorang cucu.

    Malah sebelum ini (pada tahun 2012), dia dan isteri keduanya itu sebenarnya pernah hampir-hampir bercerai tetapi dapat diselamatkan setelah berbincang secara baik.

    Tiga lagi isteri Salih iaitu Norlizah Mamat, 51, Norfara Wahida Sulaiman, 37, dan Samihah Syeikh Ali, 29, masih kekal bersamanya dan mereka dikurniakan 13 anak.

    Sumber: myartis






    0 0

    Pelawak dan pelakon popular Salih Yaacob, 55, yang sudah berpisah dengan isteri keduanya Nor Raha Hamad, 47, selepas Aidilfitri tahun lalu menganggap ia adalah ketentuan daripada Allah SWT.


    “Sebagai suami dan ketua rumah tangga saya sudah berusaha memperbaiki keadaan. Saya memujuk dan mengingatkannya yang anak sudah besar dan dia sepatutnya menunjukkan contoh serta teladan yang baik kepada mereka.

    “Namun dia tetap mendesak saya untuk menceraikannya dengan menggunakan alasan saya tidak berlaku adil terhadapnya,”
    katanya kepada RAP.

    Salih berkata, masalah rumah tangga mereka bermula sebelum penggambaran rakaman program Romantika yang dibuat di Melaka pada 2014.

    Menurut Salih, masalah mula timbul apabila Nor Raha pergi majlis perjumpaan semula dengan rakan sekolahnya.

    Ditanya mengenai punca perceraian mereka, Salih tidak menafikan ia berpunca daripada orang ketiga.

    Menurut Salih, selepas habis edah, bekas isterinya bernikah dengan lelaki lain.

    “Saya sudah menasihatinya, tetapi dia enggan terima dan terus mendesak saya melepaskannya. Lebih baik saya turutkan saja kemahuannya daripada keadaan menjadi semakin buruk.

    “Kalau hatinya sudah tertutup untuk saya, tidak perlulah dipaksa-paksa lagi. Apabila perkara ini terjadi, saya anggap hanya setakat itu jodoh kami. Tidak perlulah terus menyalahkan antara satu sama lain. Saya harap dia bahagia dengan jalan baru yang dipilihnya dan apa yang penting anak-anak dapat menerima apa yang berlaku,”
    katanya.

    Salih dan bekas isterinya itu menjalani kehidupan berumah tangga selama 23 tahun. Mereka dikurniakan lima anak berusia 22 hingga 13 tahun dan seorang cucu.

    Tiga lagi isterinya iaitu Norlizah Mamat, 51, Norfara Wahida Sulaiman, 37, dan Samihah Syeikh Ali, 29, masih kekal bersamanya.

    Daripada keempat-empat perkahwinannya, Salih dikurniakan 13 anak.

    Sumber: hmetro





    0 0

    Akibat gadis cantik berusia 18 tahun ini tidak tahan dengan buah dadanya yang terlalu besar, inilah 6 foto yang dilakukannya kepada buah dadanya selepas itu...memang betul-betul mengerikan.

    Sumber: akuhebat8385












    0 0

    Jika sebelum ini, gambar percutian Iqram Dinzly bersama Uqasha Senrose yang menyaksikan aktres itu membuka tudung di pulau Koh Lipe, Thailand menjadi bualan hangat... terkini Iqram Dinzly, 33, menganggap gambar percutian tersebut adalah satu ujian besar buat dirinya.

    Sehubungan itu, dia enggan memberi komen panjang tentang perkara itu tetapi sebaliknya meminta individu yang mendedahkan gambar dan maklumat itu bertanggungjawab terhadap apa yang dilakukan oleh mereka.

    "Saya bukan malaikat mahupun maksom kerana kita manusia sentiasa diuji dan diduga.

    "Saya minta maaf, saya hanya mampu katakan no comment mengenai gambar percutian itu dan tidak boleh beri kerjasama.

    "Sahih atau tidak sahih, biarlah Allah menghukumnya kerana kita sebagai manusia sesama manusia seharusnya sebaik mungkin menutup aib sendiri, inikan pula aib orang lain.,"
    ujar Iqaram dipetik sebgai berkata.

    Tambah Iqram lagi, dia berharap perkara tersebut tidak terus diperbesarkan kerana ia merupakan hak dan privasi masing-masing.

    "Saya juga berharap perkara ini tidak terus diperbesarkan. Biarlah apa pun persepsi orang, apa orang nak katakan. Andai terjatuh fitnah sekalipun, sebagai hamba Allah saya tetap memaafkan insan itu dan terima kasih kerana prihatin," jelas Iqram penuh makna.

    Terdahulu, gosip percintaanya dengan aktres tersebut tersebar sejak pertengahan tahun lalu, namun kedua-duanya menafikan perkara tersebut. Keadaan kembali panas apabila timbul gambar-gambar mesra antara mereka di Thailand ketika sambutan tahun baru 2016.

    Uqasha sebelum ini pernah bertunang dengan Pekin Ibrahim namun hubungan itu putus dan selepas itu dikatakan menjalin cinta separuh jalan dengan Syafiq Kyle.

    Sumber: myartis







    0 0

    Artis wanita bertudung dengan pakai baju ketat atau seluar ketat memang tak boleh dipisahkan.. Mungkin dalam kepala dorang, menutup aurat ni sekadar memakai tudung dan baju yang tidak menampakkan kulit badan.


    Dah banyak sangat artis wanita berhijab buat perangai loklaq macam ni.. Sekali dua boleh dimaafkan lagi,ini dah berkali-kali..

    Suka sungguh la pakai baju ketat dan sendat macam itu.. Kami tengok pun dah macam tak boleh bernafas.

    Buat apa pakai tudung kalau bentuk badan serta aset penting boleh tayang free saja kat orang.. Itulah yang berlaku kat pelakon Izreen Azminda, hanya kerana satu video.. Izreen kena kritik hebat dari peminat.

    Video yang menonjolkan Izreen menggayakan busana atas jenama ‘Mek Kembang Cotton’.. Tak silap kami, Izreen merupakan salah seorang model atau duta produk itu kot.. Itu yang banyak gambar Izreen menggayakan busana “Mek Kembang Cotton”.

    Busana Izreen tu memerlukan lebih lagi ‘kekembangan’ kot.. Tak cukup kembang, dah kecut sangat tu baju Izreen.


    Sebagai seorang artis yang sudah berhijab, Kami rasa Izreen sendiri pandai fikir baju mana yang sesuai dan tak sesuai dipakai.

    Dah besar dan boleh fikir sendiri, bila orang tegur baju ketat mula la nak marah.. Kalau dah ketat macam itu, Kami tengok serupa Izreen tampil berbogel saja untuk peminat anda.. Tak malu ka bogel depan orang ramai?

    Sumber: barubesttt






    0 0

    TERGEMPAR! Masih ingat Zara pelacur melayu kelas atasan, rupa-rupanya beliau telah murtad dari Islam menurut rakannya sendiri.


    Sumber: malindoblog88




























    0 0

    Setelah hampir lima tahun menduda, akhirnya pelawak dan juga penyampai radio Era FM, Shahrol Shiro bakal berkahwin pada bulan Mac depan dengan seorang ahli perniagaan. Majlis nikah akan diadakan di kediaman bakal isterinya, di Johor Bahru.

    "Insya-Allah majlis tersebut akan dilangsungkan pada bulan Mac ini. Tentang tarikh nikah, sampai masanya saya akan beritahu secara live di radio Era FM.

    "Dikesempatan itu nanti saya juga akan menjemput peminat-peminat saya di sana yang banyak menyokong perkembangan saya selama ini," ujar Shahrol dipetik sebagai berkata.

    Bila ditanya siapakah wanita yang berjaya mencuri hatinya itu, Shahrol bagaimanapun masih belum bersedia untuk berkongsi maklumat tetapi hanya menyatakan bahawa bakal isterinya nanti merupakan orang Johor.

    "Walaupun saya pernah berumah tangga namun di Johor saya perlu hadir khursus kahwin jika mahu berkahwin lagi," kata Sharol yang sedang sibuk dengan persiapan majlis perkahwinan termasuk menghadiri khursus kahwin buat kali kedua.

    Sebelum ini, Shahrol pernah mendirikan rumah tangga pada tahun 2008, namun berpisah selepas tiga tahun. Mereka dikurniakan anak lelaki Muhd Adam Danish berusia lapan tahun.

    Sumber: myartis






    0 0

    Lelaki ini terdengar budak kecil menangis seperti sedang melakukan sesuatu yang aneh, namun setelah memeriksanya, apa yang ditemui lelaki ini betul-betul memeranjatkan.

    Sumber: informasi-viral


    Kisahnya bermula begini, pukul 3 pagi di sebuah RnR.

    TRUE STORY:

    I could not sleep tonight. So many things on my mind. Meet up with friends chat about my day till 3 glasses of drinks and its a wrap. Driving home, I stopped by an R&R. Wee hours. And I heard a child cry. Yes, you can imagine goosebumps and all, now that the devil is free roaming around.

    As I was looking around. I saw this. As in photo. A young kid and one adult was sleeping in the cubicle in the toilet marked Bilik Persalinan.

    Only a towel and his arm as a pillow for the kid, both slept quietly on the cold hard floor.

    I asked the guard nearby. Yup, father daughter. Please do not report. He is a good father. Homeless urban poor.

    I do not dare to wake him up this night. Clearly I wouldn’t know what to expect if he wakes up. And I trust the guard. My gut feeling says, its ok.

    I pass the guard my card to pass it to him. Who knows. But for now, I just slip in cash. Tonight is still Hari Raya. We are now in comfort of our cooling aircond planning next open house and somewhere out there, its just like any other day. A kid sleeping in the toilet, please imagine your own kid there now. That is how helpless I feel now.


    A dad doing his best. That is what the guard says. Who am I to judge but pray. This photo is real and its mine. Scares me a lot.

    I know what you guys were thinking and it crosses my mind. Taking this photo alone is scary too. Please do not pressure me on this. Imagine my ordeal tonight, now… As a doer, my mind is racing thinking with my limitations.

    Dear public, me and my team strongly need your support. Urban poor is real and its closer to home then we expected. Do Google if you don’t understand what is urban poor and why you and I could be one of them in the future. I am not kidding. Its not really money I am asking but more to awareness of the problem. My hope on the government, ….. What would I know, I am just a boy.

    My plan now is to try to catch them again tomorrow morning. With breakfast and a chat. Please pray with me. This is all I asked.

    Its funny because at any given time, I would never have to sneak down looking through a toilet door. That is not me.

    I beg you to give constructive comment if you must. Please don’t cry.


    UPDATE

    This morning at 7:30am I rushed to the same RNR. By the time I reached there, the cubicle cleared. F&N bottled drink, 12 cigarette butts, biskut kelapa and thats all. Just like what you see here. The guards already changed. I asked the guard He didn’t even understand what I was asking about.

    Nobody smokes in small space with just a cement floor except if there is a child with him and he has to be by her side all the time. Right? I don’t smoke so I don’t understand it. And with that I don’t judge. However at least smoking is better than hisap dadah.

    Yesterday I also saw a motorcycle. Its not there as well. Can’t say if its theirs. I don’t know.

    I am sorry but I can’t share the location. It might be just one night who knows.

    As I said yesterday I believe the first guard hence nothing alarming about it.

    What if this is their only safe place, why would I want to take it away from them? Their space.

    I have wrote about personal space few months back. I understand the need for it. Probably this is theirs.

    So, please. As for now, let me try to find them again tonight.

    Syed Azmi small lamb

    0 0

    Baru-baru kecoh juga mengenai khabar angin yang mengatakan bahawa Jihan Muse dan kekasih, Ku Hariz, bakal mendirikan rumah tangga pada bulan depan bagaimanapun, pengacara tersebut menafikan perkara tersebut sebaliknya menyatakan ia akan berlangsung pada penghujung tahun ini.

    “Bukan saya tidak mahu berkongsi sebab perancangan (berkahwin) itu memang ada, tetapi bukan bulan depan seperti yang diperkatakan itu. Jadual kerja saya sangat padat sekarang. Jadi saya tidak berani berkongsi sebarang tarikh dulu,” jelasnya kepada Harian Metro.

    Sebelum ini, Jihan pernah berkongsi cerita bahawa dia dan juga Ku Hariz sudah menjalin cinta sejak lapan tahun lalu. Selain itu, pelawak ini juga turut menyifatkan gosipnya bakal berkahwin dalam waktu terdekat baru-baru ini sebagai doa daripada peminat.

    Kami pasti Jihan akan berkongsi tarikh istimewanya itu apabila sudah bersedia nanti. Apa pun, semoga semua persiapan majlis dan segala urusan Jihan dan juga Ku Hariz akan dipermudahkan.




    0 0

    Ayu Ting Ting memakai bikini memamerkan tubuh seksinya di Instagram, moment tersebut saat dirinya bersama Jessica Iskandar asyik berenang dengan buah hati mereka masing-masing.

    Ayu Ting Ting sebagai pedangdut yang selama ini berpenampilan sopan dan selalu tertutup. Dalam duni a hiburan Ayu nyaris tak pernah berpakaian ketat atau terbuka ketika berada di luar rumah.


    Namun pendapat itu sepertinya perlahan mulai hilang. Sebab foto-foto yang diposting di akun Instagramnya, Ayu kini sudah berani memamerkan tubuh seksi dan auratnya.

    Ayu Ting Ting bersama keluarga dan Jessica Iskandar diketahui baru pulang dari liburan mereka ke Pulau Bali. Banyak foto seru mereka yang diupload ke akun Instagram masing-masing. Beberapa foto Ayu disoroti netter karena ibu satu anak tersebut sudah berani tampil terbuka.



    Foto tersebut menampilkan Ayu dan Jedar tengah asyik berenang dengan buah hati mereka masing-masing. Kedua ibu ini tampak tak canggung berpose walah cuma mengenakan bikini seksi.

    Foto berikutnya yang membuat netter murka adalah saat Ayu dan Jedar tengah melihat gajah sambil menggendong El dan Bilqis. Di foto itu menampilkan Ayu yang memakai kaus putih tanpa lengan dan hot pants.


    “Sekalian aja telanjang foto pamer saja,” sindir netter. “Kok pake baju kaya gt ya? Apa g malu tuch, apalagi di tempat umum. Itu jg yg buat ayu dibully ma orang. Umig bs ksh tau y agr ayu g pake baju ky gt,” sahut yang lain.


    Namun tak lama kemudian, Ayu Ting Ting langsung menghapus foto tersebut. Bagaimana menurut Anda? Apakah busana mantan pacar Shaheer Sheikh ini terlalu seksi?

    Sumber : infokami


    0 0

    Gadis cantik berhijab ini kelihatan begitu cantik dan memikat sekali, namun cuba baca apa yang dilakukannya terhadap suami orang sangat tidak masuk akal.

    Satu status kontroversi apabila gadis cantik bertudung ini memuatnaik status kelebihan berkahwin dengan suami orang katanya.

    “Suami orang biasanya susah nak dapat kerana sentiasa di kawal isteri barang susah dapat biasanya MAHAL, jadi suami orang adalah barang yang MAHAL dan untuk pengetahuan anda barang yang mahal kualitinya CUKUP BAGUS...”


    Akibat status tersebut dia teruk di kecam pelbagai pihak menyebabkan akaunnya menjadi tumpuan isteri-isteri orang menghamburkan kata-kata kesat padanya, anda fikirlah sendiri mana yang baik mana yang buruk…adakah anda juga tergolong dalam wanita yang suaminya dirampas atau yang mengambil suami orang?


    Sumber: mediapanaz




    0 0

    Cincin campuran emas putih dan kuning bertakhtakan lima permata di sekelilingnya menjadi pilihan penyanyi, Akim Ahmad, 25, buat tunangnya, Stacy. 


    Vokalis kumpulan The Majistret itu menjelaskan, beliau memilih cincin lima permata itu bagi melambangkan kepentingan solat lima waktu yang menjadi tiang agama. 

    "Cincin pilihan saya ini adalah kejutan buat Stacy kerana coraknya yang berbeza dari kebiasaan. Ringkas saja bentuknya namun memberi erti yang mendalam. 

    "Corak itu dipilih bagi mengingatkan Stacy kepentingan solat dalam mengukuhkan ikatan perkahwinan kami nanti. Rapuhnya tiang agama itu nanti mampu menggoyahkan rumahtangga. 

    "Saya berharap Stacy suka dengan cincin yang dipilih dan memahami maksud tersirat di sebalik pemilihan tanda cinta kami itu," katanya kepada BH Online. 


    Akim atau nama sebenarnya Afiq Hakim Ahmad turut meluahkan rasa teruja menerima tajaan cincin oleh pihak Rings and Bands itu pada saat akhir.

    Sementara itu, Akim berkongsi Stacy kini sedang sibuk menjalani persiapan majlis pernikahan mereka yang bakal berlangsung di Sabah dalam tempoh terdekat. 

    "Alhamdulillah persiapan untuk majlis pernikahan itu hampir selesai. Tinggal beberapa urusan kecil saja yang perlu diuruskan. 

    "Kami mencapai kata sepakat untuk menyerahkan perancangan majlis di sana kepada keluarga Stacy bagi membangkitkan elemen kejutan buat saya," kata Akim. 

    Terdahulu, pasangan kelahiran Akademi Fantasia ini mengikat tali pertunangan pada 26 September lalu dalam sebuah majlis tertutup yang dihadiri oleh keluarga kedua belah pihak.

    Sumber: Berita Harian



    0 0

    Petang ini penulis telah menerima satu gambar menerusi aplikasi WhatsApp di mana gambar tersebut memapar satu kejadian yang aneh berlaku di Kuala Lumpur.


    Jika anda melihat dengan teliti gambar tersebut (di atas) dan zoon pada bahagian matahari, kelihatan di awan kalimah Allah (ﺍﻟﻠَّﻪَ) dan Muhammad (محمد) serta beberapa tulisan jawi yang lain.

    Difahamkan kejadian ini berlaku pada waktu pagi di mana saat matahari terbit. Gambar tersebut telah dirakam oleh seorang pengguna jalan raya yang berada di dalam kenderaannya ketika hendak ke tempat kerja.

    Akibat terpegun dengan dengan situasi itu ramai pengguna jalan raya yang lain turut berhenti untuk melihat fenomena itu. Gambar in terus tersebar secara meluas pada hari ini di media sosial.

    Fenomena itu berakhir 30 minit selepas itu apabila matahari mula panas dan embun makin hilang maka ramai orang yang melihat pun beredar secara beransur-ansur

    Walaubagaiman pun, penulis sendiri tidak dapat memastikan akan kebenaran perkara ini. Ini kerana, pada hari ini sudah banyak perisian untuk menyunting gambar seperti Photoshop dan sebagainya. Sehinggakan agak sukar untuk membeza foto yang sebenar dan foto yang telah disunting.

    Dalam nada yang lain, jika benar-benarlah kejadian ini berlaku, penulis hanya mampu lafazkan ‘Subhanallah’. Mungkin ini merupakan salah satu bukti tentang kebesaran Allah SWT.

    Sumber: mediapanaz



    0 0


    Sumber: harummanis85








    0 0

    MEMANG GILA...Beginilah 20 foto realiti kehidupan sosial lelaki jutawan ini yang kamu mungkin tidak percaya sama sekali.

    Sumber: malindoblog88






















older | 1 | .... | 197 | 198 | (Page 199) | 200 | 201 | .... | 227 | newer