Are you the publisher? Claim or contact us about this channel


Embed this content in your HTML

Search

Report adult content:

click to rate:

Account: (login)

More Channels


Showcase


Channel Catalog


older | 1 | .... | 212 | 213 | (Page 214) | 215 | 216 | .... | 227 | newer

    0 0


    Prihatin, berhati mulia, dan ‘dekat’ dengan rakyat. Mungkin atas sebab itu lah Tuanku Raja Zarith Sofiah Sultan Idris Shah sangat disayangi ramai terutamanya rakyat Johor. Raja Zarith Sofiah turut sering kali melawat pesakit-pesakit di hospital sekitar Johor.

    Terbaru, Permaisuri Johor ini menerima pujian oleh orang ramai melalui post terbaru baginda di Facebook. Sungguh berhati mulia!

    “Saya pakai gelang ini”


    Walaupun harga gelang yang diberikan tersebut mungkin tidaklah seberapa namun kesudian Raja Zarith Sofiah memakainya cukup menggembirakan orang ramai, apatah lagi buat adik Ruupatharsini sendiri.

    Kepada adik Ruupatharsini yang memberi saya gelang tangan ini semasa saya melawat Wad PPC di Hospital Sultan Ismail (HSI) beberapa minggu yang lepas, saya memakai gelang tangan ini semasa Majlis Penyampaian Replika Cek untuk Mesin CT-Simulator kepada Menteri Kesihatan Malaysia petang tadi. Saya memilih baju berwarna hijau jadi boleh “matching” dengan gelang tangan yang adik Ruupatharsini hadiahkan kepada saya.

    Gelang yang diberikan oleh adik Ruupatharsini itu turut dipakai oleh Tunku Tun Aminah dengan harapan ia sedikit sebanyak dapat menggembirakan adik ini.

    Wad pesakit kronik & serius


    Untuk pengetahuan, wad PPC yang dimaksudkan ialah Unit Jagaan Paliatif Pediatrik (PPC), iaitu unit rawatan rapi yang menempatkan pesakit terutamanya kanak-kanak yang menghidap pelbagai penyakit kronik dan serius (critical stage). Dalam erti kata lain harapan untuk sembuh sangat sikit.

    Pelbagai aktiviti dilakukan di wad PPC ini bagi menggembirakan pesakit dan keluarga, secara tak langsung memberi sokongan kepada mereka. Wad ini juga sering menerima kunjungan ramai pihak


    Apa-apa pun usaha yang dilakukan oleh Raja Zarith Sofiah ini wajar diberi pujian dan merupakan satu contoh yang baik. Respect!


    Sumber: Ohbulan

    0 0


    Baru sahaja reda kontroversi mengenai video adik selebriti ini yang membandingkan kelebihan bersekolah swasta dan kerajaan, nama Ameera sekali lagi menjadi bualan orang ramai.

    Kali ini, fesyen yang dikenakan oleh si cantik manis ini pula menjadi krtikan netizen. Baju jarang, seluar singkat dikatakan tidak sesuai dengan penampilannya yang berhijab. Tapi, status Amran Fans paling ‘panas’!

    Baju jarang, seluar singkat….




    Menerusi laman Instagramnya, foto-foto yang dimuatnaik ini telah mendapat kritikan demi kritikan daripada netizen. Malah, ada juga yang mengaitkan isu ini dengan isu sekolah swasta yang menjadi viral baru-baru ini.

    Dakwa mereka, pemikiran Ameera banyak dipengaruhi oleh persekitaran sekolah swasta sehingga tidak menjada tatasusila sebagai seorang gadis Islam yang berhijab yang seharusnya menutup aurat dengan sempurna.

    Bagaimanapun, terdapat juga segelintir individu yang mempertahankan adik Neelofa ini dengan menyatakan bahawa gadis ini baru berusia belasan tahun dan masih belum cukup matang.

    Apa kata Amran Fans?



    Namun, lebih menarik perhatian lagi, laman Facebook Amran Fans juga telah memberikan status pedas terhadap gambar tersebut. Bagaimanapun, setakat artikel ini ditulis, belum ada lagi kenyataan balas daripada pihak Ameera sendiri mengenai isu ini.

    Sumber: Ohbulan


    0 0



    "Saya bersyukur walaupon saya nombor 2 tapi saya juara dihati penyokong saya,rezeki saya sudah ditetapkan saya akan usaha untuk lebih maju insyAllah..."


    Sumber: beritaviralon9


    0 0

    Menerusi laman Instagram Dato Red, dia memuatnaik gambar berpegangan tangan serta meletakkan emoticon wajah menangis, botol susu serta tanda pangkah seolah kandungan isteri keduanya, Adira Suhaimi mengalami keguguran.


    Bukan itu sahaja, malah laman Instagram adira (adira_red) juga dilihat sudah di delete tanpa diketahui sebabnya. 

    Bagaimanapun, sejauh mana kebenarannya kami belum pasti kerana hanya Adira dan suaminya sahaja yang boleh mengiyakan berita sedih ini.

    Jika benar berita ini, takziah kami ucapkan buat Dato Red dan Adira.

    Sumber: myartis




    Instagram Adira kini sudah di delete



    0 0



    Faizal satu ketika dahulu pernah menjadi fenomena selepas memenangi program realiti Akademi Fantasia musim ke 4. Dikenali dengan nama Faizal AF4, bintang penyanyi itu hanya bersinar sekejap sahaja. Selepas itu Faizal hilang entah ke mana. Ada desas-desus yang menyatakan Faizal terlibat dengan gejala dadah, namun tidak pernah ada sebarang pengakuan dilakukan. Setelah sekian lama menghilangkan diri, Faizal AF4 muncul dan berkongsi kisah kehidupannya.


    Sesungguhnya apabila seorang manusia mendapat kesenangan dan wang yang banyak dalam sekelip mata, memang banyak benda baru yang akan dicuba. Masa inilah kawan-kawan ‘sejati’ mula mencadangkan penggunaan dadah. Ditanya tentang kebenarannya terjebak dngan najis dadah, ini jawapan Faizal AF4:-

    "Ya saya terjerumus dengan benda negatif. Terjebak dengan sesuatu yang sia-sia dan memusnahkan hidup. Apabila berduit, saya mula terpengaruh dengan kawan-kawan, akhirnya hidup saya seperti kain buruk. Disebabkan terlalu mengikut kata hati, saya mencuba benda negatif, kononnya untuk mengecapi kehidupan baru tetapi kesannya cukup buruk.

    Dulu saya umpama tidur atas duit. Setiap bulan saya menerima pendapatan berpuluh ribu, cukup lumayan. Ketika itu saya hanya budak kampung yang diangkat sebagai juara. Usia masih muda, disanjung dan dipuja, saya seperti terkena kejutan budaya dan akhirnya mula lupa diri.

    Ketika itu tiada siapa pun yang cuba menarik saya daripada lembah hina dan kehancuran. Hidup saya makin terumbang ambing. Bagaimanapun, saya tidak menyalahkan sesiapa. Semuanya kerana kesilapan sendiri. Saya masih muda ketika itu, belum kenal erti kehidupan. Penderitaan mengajar saya erti hidup dan kematangan."


    Untuk makluman, Faizal AF4 kini sedang menjalani kehidupan sebagai seorang suami buat kali ketiga. Perkahwinan dua kalinya sebelum ini berakhir dengan penceraian kerana masalah dadahnya. Isteri ketiganya, Sahidatul Najida Ibrahim, 20 tahun adalah sumber kekuatan buat Faizal menjalani kehidupan baru. Kata Faizal lagi:-

    "Ia perkahwinan ketiga saya dan tidak dinafikan, pada permulaan isteri kerap menangis kerana perbuatan saya. Alhamdulillah, berkat doa dan kesungguhannya yang ingin melihat saya berubah, saya tidak lagi terbabit dengan gejala yang sia-sia. Saya tidak mahu melihatnya menderita lagi. Tanpa sokongannya dan rakan kongsi perniagaan, Linda Mohd Shariff, kehidupan saya mungkin masih terumbang-ambing.

    Mungkin saya tidak mewah, tetapi apa yang ada hari ini cukup untuk membahagikan isteri dan keluarga. Saya bersyukur isteri yang kini hamil tiga bulan menerima saya seadanya malah tidak pernah berputus asa untuk melihat saya kembali pulih."




    0 0



    Setelah hampir 2 tahun mendirikan rumah tangga, akhirnya Misha Omar telah pun disahkan hamil. Jutaan tahniah diucapkan buat Misha dan suami, Firos Ezzwan Rosly. Untuk makluman, Misha dan Firros telah berkahwin pada 2 Mei 2014 dan mempunyai 2 orang anak angkat iaitu Muhammad Adam Emir, 10 dan Humaira Lateefa, 4.


    Pastinya ini satu berita yang amat menggembirakan buat Misha Omar dan suami. Walaupun enggan mendedahkan usia kandungan, Misha telah sudi untuk berkongsi berita gembira ini dengan para peminatnya. Kata Misha:-

    "Saya tahu ramai yang mendoakan saya segera menimang cahaya mata namun saya tidak pernah memberikan tekanan kepada diri. Saya dan suami hanya berusaha, selebihnya kami serahkan kepada Allah.

    Sebagai wanita, disahkan hamil adalah antara detik yang paling dinanti kerana ia menjadi permulaan yang melengkapi lagi hidup ini. Saya terharu kerana permulaan tahun 2016 membawa pelbagai kenangan manis dalam hidup ini.

    Secara jujur, tidak banyak yang dapat dikongsi kerana semuanya masih terlalu baharu. Alhamdulillah pada permulaan ini, saya tidak berdepan dengan alahan teruk malah setiap urusan kerja berjalan lancar.

    Suami antara insan paling gembira dan pada masa sama terharu apabila mendapat tahu saya sudah hamil. Dia begitu mengambil berat, malah layanan yang diberikan juga lebih istimewa membuatkan saya rasa diri dihargai.

    Pengalaman mendidik dua anak angkat membuatkan saya tidak lagi kekok untuk menjalankan tanggungjawab sebagai ibu. Namun, pengalaman terbaharu ini agak mengujakan kerana saya bakal melalui sendiri apa yang pernah dilalui setiap wanita yang menjadi ibu.

    Saya hanya mampu berdoa diberikan Allah kesihatan yang baik supaya dapat melalui detik ini dengan indah kerana zuriat adalah amanah yang menjadi pengerat kepada kebahagiaan dalam kehidupan berumahtangga."

    Tahniah diucapkan buat Misha Omar dan suami. Semoga segalanya berjalan lancar sepanjang kehamilan ini. Sama-sama kita doakan.

    Sumber: Beautifulnara





    0 0

    P.Ramlee atau nama sebenarnya Teuku Zakaria bin Teuku Nyak Puteh dilahirkan di Pulau Pinang pada pagi Hari Raya Aidilfitri bersamaan Rabu, 22 Mac 1929.Bapanya seorang ahli pelayaran yang berasal dari Lho'Seumawe, Acheh telah berkahwin dengan Che Mah binti Hussien pada tahun 1925 di Kubang Buaya, Butterworth.

    P.Ramlee telah mendapat pendidikan awal di Sekolah Melayu Kampung Jawa dan seterusnya di Penang Free School sehingga meletusnya Perang Dunia Kedua.Semenjak di bangku sekolah lagi, P.Ramlee telah menunjukkan minat dan bakat dalam bidang seni, terutamanya dalam seni muzik.Di Penang Free , P.Ramlee belajar seni muzik dengan Encik Kamaruddin iaitu pemimpin Brass Band di sekolah tersebut.

    Semasa pendudukan Jepun di Malaya, P.Ramlee pernah memasuki sekolah tentera laut Jepun (Kaigun). Di sini beliau berpeluang mempelajari lagu-lagu Jepun.Penglibatan beliau dalam dunia muzik bermula dengan pancaragam "Teruna Kampung". Dalam pertandingan keroncong seluruh Pulau Pinang dan Seberang Perai yang diadakan dalam tahun 1947, pancaragam beliau menjadi juara dengan lagu 'Keroncong Oh Suci' yang dinyanyikan oleh P.Ramlee.

    Sumber: Mabuketum





    Solat jenazah P.Ramlee




    Foto terakhir P. Ramlee yang diambil beberapa hari sebelum beliau meninggal dunia semoga roh beliau di tempatkan bersama orang-orang yang beriman.



    0 0


    Sweet betul tengok fesyen dan penampilan terkini Che Puan Khaleeda, isteri Tunku Mahkota Johor (TMJ) yang pasti mengejutkan korang.

    Kelihatan comel pula jadinya, macam keanak-anakan pun ada. Sebenarnya gambar tersebut diambil atas pemintaan lagenda rock negara, Amy Seach.

    Jom lihat foto tersebut kat bawah sekali. Jangan terkedu sudah ya !!


    V


    V


    V


    V


    V


    V


    V


    V


    V


    V




    0 0

    Kisah Spiderman yang menjual nasi lemak di bandar Kota Bharu, Kelantan, menjadi perkongsian viral di laman sosial sejak beberapa hari ini.

    Mengambil lokasi di beberapa tempat yang menjadi tumpuan di negeri pantai timur itu, ditambah pula dengan pemakaian kostum adiwira berkenaan, tidak hairanlah nasi lemak yang dijual dengan harga RM2 satu bekas itu mendapat sambutan hebat.

    Bukan setakat datang untuk membeli, malah pelanggan juga teruja apabila dapat bergambar dengan watak adiwira terkenal Barat itu.

    Portal Berita Harian melaporkan, si peniaga, Zawawi Ghazali, 29, bertindak melaksanakan idea 'gila'nya apabila perniagaannya sebelum ini tidak mendatangkan hasil.


    Dengan kelainan yang ditampilkan, Zawawi berjaya menjual kira-kira 300 bekas nasi lemak dalam sehari.

    Bukan itu sahaja, satu akaun Facebook dengan nama pengendali Nasi Lemak Superman juga diwujudkan pada Selasa, dan sudah mengumpul lebih 4 ribu pengikut setakat ini.

    Sumber: kitabebasbaca



    0 0

    Pelakon Iqram Dinzly pada Sabtu, telah mengejutkan ramai pihak apabila dia memuat naik beberapa keping foto pernikahannya dengan seorang gadis.

    Menerusi foto yang dikongsi di akaun Instagramnya itu, ada beberapa hashtag (#) yang digunakan bersama kapsyen yang ditulis Iqram.

    Pelakon berusia 32 tahun itu telah menulis kapsyen, “Alhamdulillah.. Dengan sekali lafaz. #aamiiiin *maafkandakuatasrahsiaini,jangan jadikaniadendamsemalamitu. #married #nikahgantung #miracle”.

    Foto tersebut menunjukkan tangan Iqram sedang dicium oleh seorang wanita di hadapan sebuah pelamin.


    Perkongsian tersebut telah mendapat lebih 4 ribu likes, 174 komen (ketika artikel ini ditulis) serta ucapan tahniah daripada pengikut Iqram yang kebanyakannya terkejut dengan berita pernikahan tersebut.

    Bagaimanapun, dua jam selepas itu Iqram memuat naik sekeping lagi foto dia dan ‘isteri’ bersama ibu dan bapa mertua serta ‘iparnya’.

    Pada foto tersebut Iqram telah meletakkan kapsyen “Bergambar kenangan dengan mentua & ipar , selepas sah #dendamsemalam #azalea”.

    Akhirnya debaran para peminat terjawab apabila melihat pada (#) digunakan Iqram dan selepas diamati dengan teliti, wanita bertuah yang ‘dikahwininya’ itu ialah pendatang baru Adibah Yunus, mertuanya pelakon Kuza dan Esma Daniel manakala iparnya pula Azwan Kombos.

    Rupanya-rupanya foto tersebut merupakan salah satu adegan dalam drama berjudul ‘Dendam Semalam’ yang akan ditayangkan di slot televisyen tempatan.

    Sumber asal: jaguhberita



    0 0

    Kemeriahan sambutan awal hari lahir Elfira Loy yang diadakan di Beach Market 2016, Taman Gelora, Kuantan, Pahang semalam. Di sana, Elfira bukan sahaja mendapat rakan baru, malah mendapat surprise kek sempena birthdaynya yang ke-22 hari ini.

    Lebih menarik, hari ini juga genap setahun Elfira Loy bertudung. Ini kerana, ketika meraikan hari jadi yang ke-21, tahun lalu, Elfira sudah mula mengenakan bertudung.


    Malah di hari lahirnya juga, Elfira bakal melancarkan kempen #EL8March bagi memperkenalkan jenama pakaian 'ready to wear' termasuk skaf di bawah label El by Elfira Loy, malam ini.

    Untuk info, #EL8March kini sudah menjadi trending pada kedudukan pertama di laman sosial Twitter. 

    "Koleksi yang diperkenalkan khusus untuk wanita bersaiz 'petite' seperti saya. Jadi, apa yang akan dijual lebih kepada saiz dan gaya saya.

    "Pendek kata, jenama ini mewakili diri saya. Saya cukup optimis dengan perniagaan ini.

    "Untuk bersaing dengan jenama yang sedia ada, ia amat sukar. Namun, jika kita menjual apa yang diminati selain memenuhi keperluan ramai, insya-Allah semuanya akan lancar," ujarnya dipetik sebagai berkata kepada BH Online.

    Selain berlakon dan menjadi usahawan, Elfira kini juga sedang menunggu hari graduasi tidak lama lagi dalam pengajian bidang seni hiburan di Kolej Damansara Utama (KDU), Glenmarie Shah Alam, Selangor.

    Selamat hari lahir diucapkan kepada Elfira!

    Sumber: myartis
     













    0 0

    Paling Kotor & Menjijikkan! Beginilah 9 foto cara-cara pembikinan filem porno di Amerika Syarikat (USA) yang bikin muntah.

    Sumber: gilerpanas












    0 0

    Inilah 5 Jenis Posisi Tidur Yang Menunjukkan KEPERIBADIAN Seseorang Wanita Itu. Ternyata Posisi No.5 Kuat NAFSU?


    1. Soldier posisi

    Wanita yg tergeletak di belakang disiplin dan memiliki diri yg tinggi diperkirakan. Mereka kuat tetapi jg dilindungi ketika saatnya utk mengungkapkan perasaan mereka.

    2. Fetal

    Posisi tidur ini cukup populer dan itu berarti bahwa Anda adalah tipe wanita yg membutuhkan kasih dari orang lain. Pada kesan pertama Anda melihat sulit tetapi dlm Anda sensitif dan romantis.


    3. Sleeping di perut Anda

    Posisi tidur ini sangat tdk populer tetapi itu berarti bahwa Anda keras kepala dan selalu membuat keputusan tanpa berkonsultasi dgn orang lain.

    4. Sleeping di sisi

    Berarti Anda berpikiran terbuka dan Anda menikmati setiap hari dlm hidup Anda. Apakah menyenangkan dgn Anda sebagian besar teman-teman Anda menikmati perusahaan Anda.

    5. Posisi tidur wanita kuat nafsu SEKS yang disukai para lelaki gatal


    Kapan waktu untuk membuat keputusan Anda selalu mengambil waktu Anda ini membantu Anda untuk menjadi tertentu pd apa yg Anda lakukan.

    Semoga bermanfaat ya, sila share ya...
    Sumber: mabuketum


    0 0

    Paling Bangang & Bikin Panas!! Ramai Yang TERTIPU Dengan SELFIE LELAKI Ini ???? Jom TENGOK KEADAAN Sebenar.. Memang Memeranjatkan!





    0 0

    Tak Sanggup Tengok!! Gambar Nora Danish Berparty Hingga Menampakkan Benda Tak Patut Tersebar .. Nasib Lah Nora Dapat Pakwe Macam Tu! Adoi.


    Sumber: bahanpertama


    PANASS, Tersebar Gambar Peribadi Nora Danish Ketika Ber”PARTY”!! Dah Agak Dah, NEDIM Yang Rancang Semua Ni..Nasib Lar Kau Nora Dapat Pakwe Macam Tu!!


    V


    V


    V


    V


    V


    V


    V


    V


    V


    V


    V


    V




    0 0

    Baru-baru ini, pihak Siakap Keli ada menyiarkan satu luahan hati seorang pegawai bomba yang ingin berjumpa semula dengan kanak-kanak yang diselamatkan olehnya, Nur Hamidah Najib, ketika tragedi Highland Tower pada 1993.

    Difahamkan, ketika kejadian kanak-kanak berkenaan berumur 18 bulan dan sudah pasti berdasarkan tarikh kejadian itu kanak-kanak ini sudah berumur 24 tahun.

    Disebabkan viral luahan hati tersebut, rakyat-rakyat Malaysia yang prihatin membantu secara tidak langsung menjejak dimanakah kedudukan Nur Hamidah.


    Menerusi inbox Siakap Keli, seorang likers berkata dia percaya salah satu akaun Facebook yang bernama Nur Hamidah merupakan milik adik Nur Hamidah yang diselamatkan oleh pegawai bomba tersebut.

    Sebaik mendapat info tersebut, kami terus sahaja menyelusuri timeline Nur Hamidah dan mendapati ada satu status dan komen yang menjadi petanda bahawa Hamidah ini adalah Hamidah yang diselamatkan oleh pegawai bomba tersebut.

    Nur Hamidah memuat naik beberapa keping gambar dokumentari tragedi Highland Tower 1993 dan diletakkan pada tarikh 11 Disember 1993. Berdasarkan tarikh komen-komen pada gambar-gambar tersebut, ia dimuat naik oleh Hamidah pada 12 Ogos 2012.

    Bersama status itu Hamidah meletakkan kapsyen "tragedi bersejarah".


    Di ruangan komen pula, terdapat satu komen dari pengguna Facebook yang bertanyakan Hamidah tragedi apakah ini.

    Hamidah menjawab : "em, tragedi ku waktu kecil dulu di malaysia.. hehe".


    Berikut adalah perbandingan gambar yang diambil di Facebook Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia dan gambar di Facebook Hamidah.


    Ternyata, gadis ini sebenarnya tidak dapat melupakan tragedi berkenaan, berdasarkan dua gambar berkenaan ternyata gambar kanak-kanak berkenaan hampir sama.

    Berdasarkan info yang kami terima, Nur Hamidah merupakan anak kepada seorang pembantu rumah dan bekerja di Highland Tower ketika kejadian runtuhan pada tahun 1993.

    Pihak kami telah menghubungi Nur Hamidah melalui Facebook namun sehingga kini masih belum mendapat apa-apa respon darinya.


    Adakah ini Nur Hamidah yang dicari oleh pihak bomba sebelum ini? sama-sama kita nantikan jawapannya.

    Sumber: Siakapkeli


    0 0

    Artis porno 100% berbohong jika mereka beritahu bahawa mereka menikmati pembuatan filem lucah yang mereka lakonkan.

    Walaupun artis wanita biasanya dibayar 10 kali ganda dari artis lelaki, tapi dalam proses pembuatan filem porno, boleh berlangsung 18 jam sehari untuk menjimat budget dan dalam sehari mereka boleh shooting 3 hingga 4 adegan berbeza.

    - Setiap adegannya boleh berlangsung berjam-jam bergantung kepada apa pelakonnya boleh 'tampil' sesuai dengan harapan pengarah atau apa si artis yang harus berehat dulu kerana rasa sakit ketika melakukan adegan hardcore. Seperti adegan anal sex yang seringkali harus dihentikan kerana ada yang seharusnya tidak boleh tampil.

    - Ketika menunggu adegan berikutnya, biasanya artis porno menghabiskan waktu di bilik rehat untuk minum minuman keras atau hisap ganja agar boleh mengurangkan rasa malu dan sakit dalam adegan berikutnya.



    Untuk diketahui di industri filem porno, ujian yang wajib dilakukan untuk tiap pelakon dan artis adalah ujian HIV (sebulan sekali) sedangkan ujian dadah tidak ada.

    - Situasi ketika shooting filem porno sangat menyiksa baik secara fizikal mahupun mental khususnya untuk artis wanita kerana 12 - 18 orang berdiri di sebalik layar bermula dari pengarah dan pembantunya, peminat yang dapat hadiah menonton langsung hingga ke tukang lampu dan jurugambar yang punya hak untuk menghentikan adegan tertentu agar boleh diambil angle foto yang terbaik.

    - Artis porno adalah pembohong profesional kerana jika mereka menceritakan kenyataan sebenarnya, maka hancurlah fantasi yang ada di setiap kepala para penggemar dan sekaligus menghancurkan kerjaya 'indah' mereka.

    Dan disinilah ironisnya kerana sudah terbiasa membohong, maka para artis filem lucah biasanya mempunyai kemampuan berlakon yang lebih baik dari kebanyakan bintang hollywood.

    - Sepanjang tahun 2007, 9 bintang filem porno meninggal kerana HIV

    - 66% bintang filem porno menderita penyakit herpes dan sekitar 12-28% menderita penyakit menular seksual lainnya.

    - Sejak tahun 1990 sudah ada 26 bintang porno mati bunuh diri.

    - Sejak tahun 1990 ada 45 bintang porno meninggal akibat overdos dadah.

    - Lebih dari 90 orang bintang porno positif HIV, 25 orang masih bertahan hidup.

    - Antara tahun 2003 hingga 2005, 976 bintang filem porno dilaporkan positif menderita penyakit menular seksual.

    Sumber: kutukandewata


    0 0

    Artis porno 100% berbohong jika mereka beritahu bahawa mereka menikmati pembuatan filem lucah yang mereka lakonkan.

    Walaupun artis wanita biasanya dibayar 10 kali ganda dari artis lelaki, tapi dalam proses pembuatan filem porno, boleh berlangsung 18 jam sehari untuk menjimat budget dan dalam sehari mereka boleh shooting 3 hingga 4 adegan berbeza.

    - Setiap adegannya boleh berlangsung berjam-jam bergantung kepada apa pelakonnya boleh 'tampil' sesuai dengan harapan pengarah atau apa si artis yang harus berehat dulu kerana rasa sakit ketika melakukan adegan hardcore. Seperti adegan anal sex yang seringkali harus dihentikan kerana ada yang seharusnya tidak boleh tampil.

    - Ketika menunggu adegan berikutnya, biasanya artis porno menghabiskan waktu di bilik rehat untuk minum minuman keras atau hisap ganja agar boleh mengurangkan rasa malu dan sakit dalam adegan berikutnya.



    Untuk diketahui di industri filem porno, ujian yang wajib dilakukan untuk tiap pelakon dan artis adalah ujian HIV (sebulan sekali) sedangkan ujian dadah tidak ada.

    - Situasi ketika shooting filem porno sangat menyiksa baik secara fizikal mahupun mental khususnya untuk artis wanita kerana 12 - 18 orang berdiri di sebalik layar bermula dari pengarah dan pembantunya, peminat yang dapat hadiah menonton langsung hingga ke tukang lampu dan jurugambar yang punya hak untuk menghentikan adegan tertentu agar boleh diambil angle foto yang terbaik.

    - Artis porno adalah pembohong profesional kerana jika mereka menceritakan kenyataan sebenarnya, maka hancurlah fantasi yang ada di setiap kepala para penggemar dan sekaligus menghancurkan kerjaya 'indah' mereka.

    Dan disinilah ironisnya kerana sudah terbiasa membohong, maka para artis filem lucah biasanya mempunyai kemampuan berlakon yang lebih baik dari kebanyakan bintang hollywood.

    - Sepanjang tahun 2007, 9 bintang filem porno meninggal kerana HIV

    - 66% bintang filem porno menderita penyakit herpes dan sekitar 12-28% menderita penyakit menular seksual lainnya.

    - Sejak tahun 1990 sudah ada 26 bintang porno mati bunuh diri.

    - Sejak tahun 1990 ada 45 bintang porno meninggal akibat overdos dadah.

    - Lebih dari 90 orang bintang porno positif HIV, 25 orang masih bertahan hidup.

    - Antara tahun 2003 hingga 2005, 976 bintang filem porno dilaporkan positif menderita penyakit menular seksual.

    Sumber: kutukandewata


    0 0

    Artis porno 100% berbohong jika mereka beritahu bahawa mereka menikmati pembuatan filem lucah yang mereka lakonkan.

    Walaupun artis wanita biasanya dibayar 10 kali ganda dari artis lelaki, tapi dalam proses pembuatan filem porno, boleh berlangsung 18 jam sehari untuk menjimat budget dan dalam sehari mereka boleh shooting 3 hingga 4 adegan berbeza.

    - Setiap adegannya boleh berlangsung berjam-jam bergantung kepada apa pelakonnya boleh 'tampil' sesuai dengan harapan pengarah atau apa si artis yang harus berehat dulu kerana rasa sakit ketika melakukan adegan hardcore. Seperti adegan anal sex yang seringkali harus dihentikan kerana ada yang seharusnya tidak boleh tampil.

    - Ketika menunggu adegan berikutnya, biasanya artis porno menghabiskan waktu di bilik rehat untuk minum minuman keras atau hisap ganja agar boleh mengurangkan rasa malu dan sakit dalam adegan berikutnya.


    Untuk diketahui di industri filem porno, ujian yang wajib dilakukan untuk tiap pelakon dan artis adalah ujian HIV (sebulan sekali) sedangkan ujian dadah tidak ada.

    - Situasi ketika shooting filem porno sangat menyiksa baik secara fizikal mahupun mental khususnya untuk artis wanita kerana 12 - 18 orang berdiri di sebalik layar bermula dari pengarah dan pembantunya, peminat yang dapat hadiah menonton langsung hingga ke tukang lampu dan jurugambar yang punya hak untuk menghentikan adegan tertentu agar boleh diambil angle foto yang terbaik.

    - Artis porno adalah pembohong profesional kerana jika mereka menceritakan kenyataan sebenarnya, maka hancurlah fantasi yang ada di setiap kepala para penggemar dan sekaligus menghancurkan kerjaya 'indah' mereka.

    Dan disinilah ironisnya kerana sudah terbiasa membohong, maka para artis filem lucah biasanya mempunyai kemampuan berlakon yang lebih baik dari kebanyakan bintang hollywood.

    - Sepanjang tahun 2007, 9 bintang filem porno meninggal kerana HIV

    - 66% bintang filem porno menderita penyakit herpes dan sekitar 12-28% menderita penyakit menular seksual lainnya.

    - Sejak tahun 1990 sudah ada 26 bintang porno mati bunuh diri.

    - Sejak tahun 1990 ada 45 bintang porno meninggal akibat overdos dadah.

    - Lebih dari 90 orang bintang porno positif HIV, 25 orang masih bertahan hidup.

    - Antara tahun 2003 hingga 2005, 976 bintang filem porno dilaporkan positif menderita penyakit menular seksual.

    Sumber: kutukandewata


    0 0

    Pemain bola sepak terkenal dunia Cristiano Ronaldo menjadi perhatian selepas bergambar bersama dengan mafla pasukan JDT.

    Foto tersebut didedahkan sendiri oleh akaun Facebook rasmi pasukan Johor iaitu Johor Southern Tigers beberapa jam yang lalu dengan kapsyen:

    “Tahniah kepada Cristiano atas gol dan kemenangan malam ini. Terima kasih kerana sudi meluangkan masa bergambar dengan mafla JDT, khas buat penyokong JDT walaupun beratus orang menunggu anda di luar sana. Jumpa anda di Singapura atau Johor. Jumpa lagi dan selamat maju jaya,”

    Lebih menarik, foto tersebut juga menunjukkan Tengku Mahkota Johor Tunku Ismail Sultan Ibrahim (TMJ) turut berada disisi bintang bola sepak Real Madrid itu.


    Dalam pada itu, Cristiano Ronaldo juga telah menghadiahkan dua pasang jersi Real Madrid miliknya beserta tanda tangan khas buat TMJ dan pasukan JDT.

    Sehingga kini, foto-foto yang dimuat naik oleh Facebook Johor Southern Tiger telah menerima komen-komen positif yang rata-ratanya menunjukkan rasa bangga kerana TMJ memperkenalkan pasukan JDT kepada Ronaldo.

    Terdahulu, difahamkan kehadiran TMJ ke Real Madrid adalah untuk mengadakan pertemuan bersama dengan Presiden Real Madrid CF, Mr Florentino Pérez.

    Selepas pertemuan tersebut, baginda bersama Presiden kelab itu telah menyaksikan perlawanan Real Madrid CF menentang AS Roma pagi tadi.

    Pertemuan antara TMJ dan Mr Florentino Pérez berjalan dengan lancar.

    Kredit foto: Facebook Johor Southrern Tigers

    Sumber asal: Mabuketum


older | 1 | .... | 212 | 213 | (Page 214) | 215 | 216 | .... | 227 | newer