Are you the publisher? Claim or contact us about this channel


Embed this content in your HTML

Search

Report adult content:

click to rate:

Account: (login)

More Channels


Showcase


Channel Catalog


older | 1 | .... | 220 | 221 | (Page 222) | 223 | 224 | .... | 227 | newer

    0 0

    Patutlah cantik mengalahkan perempuan, Safiey Ilias akhirnya dedah rahsia kecantikannya kepada rakyat Malaysia yang disembunyikan selama ini


    Safiey Ilias berkongsi kecantikan beliau kepada semua.hanya menggunakan perlaking beliau kekal cantik.

    Bagi yg nak glow glow shine kulit mAcAm saya , boleh cuba PERLAKING . Saya sentiasa doakan yg makan PERLAKING akan merasai perubahannya.

    Belanja leader Sabrina Shuhaimi rawatan laser dan muka di klinik doktor kawan, Thalia Clinic. Ahahaha . Nk bg lg cpt hilang. Disamping dalaman makan PERLAKING, luaran kita rawat dgn laser sbb kita belom ada skincare ahahaha. DrShaharom Sulaiman ni saya kenal dia dh 6 tahun since dia di klinik dkt kuantan lagi.


    Yg bagusnya dia x guna artis ntok review klinik dia . Yg dtg adalah org2 yg betol ada masalah kulit . Smua berlaku dgn izin Allah SWT . Sapa lg nk jd leader ?? Saya bantu dan tlg mcm2 . Insyaallah .

    Bila kamu asyik menyebut tentang hal dunia , maka ada dunia di dalam hati kamu . 24 jam fikir mcm mana nak lajukan sales , mcm mana nk setting fb ads , mcm mana nk jadi kaya , mcm mana nk rekrut stokis . Kalau kamu selalu fikir ini , berhati hati .

    Bila kamu asyik menyebut tentang hal akhirat , maka ada Allah SWT di hati kamu . Berborak pon pasal akhirat , buat lawak pon pasal akhirat . Zaman nabi dulu , sahabat selalu sgt sembang pasal akhirat .
    .
    Tak salah bekerja memakmurkan dunia . Nabi tak prnah larang . Kita bukanlah nak ikut cara hidup rahbaniah iaitu cara hidup kerahiban . Duduk dalam masjid dan 24 jam beribadat . Salah ! Mujahadah itu adalah apabila kita sedang bekerja tpi ada Allah SWT dalam hati . 

    Tak fahan lagi ?? Kita sibuk dgn kerja tp masih fikir Allah SWT ! Dan dari MUJAHADAH itulah akan hasilkan HIDAYAH .

    Ini lah antara turning point saya dpt hidayah . Kerana saya fikir , saya ini terlalu kejar hal2 dunia , sudah lama 3-4 tahun . 1 ilmu agama pun saya x belajar dlm tempoh ni . Semua ilmu dunia . Saya kaji diri saya balek , "aku ni masalah bisnes cepat aje aku kaji dan selesaikan , bagaimana pula dgn masalah iman aku ??" .
    .
    Org sibok kata berniaga itu sunnah . Tp x ada satu pun perkara sunnah dia terapkan dlm perniagaannya . Sunnah lah sgt . Solat pon fikir hal bisnes . Solat pun hujung dan tengah waktu . Solat pun x berjemaah . Ahahahah .
    .
    Share jika anda terkesan dgn penulisan ini .

    Wudhuk lah dengan sempurna . Syeikh kata , masa sapu air ke muka , doa dalam hati "Ya Allah berilah nur cahaya di wajahku, jgn kau gelapkan wajahku".
    .
    Bila basuh tangan pula , "Ya Allah bagi lah aku terima buku amalan dgn tangan kanan Ya Allah" . Basuh tangan kiri pula "Ya Allah jangan lah bagi aku terima buku amalan dengan tangan kiri Ya Allah".
    .
    Bila basuh telinga , "Ya Allah berilah telinga aku ini sedia mendengar teguran org kearah Mu Ya Allah".
    .
    Bila basuh kepala pula, "Ya Allah berilah aku mudah faham akan ilmuMu Ya Allah".
    .
    Bila basuh kaki kanan/kiri, "Ya Allah bagi lah kaki aku ini tetap di atas titian assirat Ya Allah,".
    .
    Dh habis wudhuk , SUBMIT DOA BANYAK2 ! Ini antara waktu mustajab tau ! Rugi jika tak submit doa . Yg penting , perbaharui wudhuk bila terbatal .
    Sumber: alkisahviral


    0 0

    Saya seorang lelaki yang masih belum berkahwin. Saya ingin kongsikan satu kisah yang berlaku pada 2 minggu yang lalu. Kisah tentang seorang wanita yang terlalu muda melahirkan anak tidak sah taraf di sebuah hospital.

    Melihat pada wanita itu terus membuatkan saya rasa bersalah sebagai seorang lelaki. Wanita itu selamat melahirkan seorang bayi lelaki. Tetapi disebabkan dia belum berkahwin, dia meminta salah seorang di situ untuk mengazankan anaknya. Kebetulan saya berada di situ, lalu saya mengambil bayi comel itu dan mengazankannya.

    Selesai saja, saya melihat wanita itu menangis yang saya tidak pasti sama ada sedih ataupun terharu. Wallahualam. Berkali-kali dia mengucapkan terima kasih pada saya.

    Selepas itu, datang sekumpulan pegawai Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) dan pegawai dari Pejabat Agama menyoal wanita itu bermacam-macam soalan. 



    Dengan tenangnya wanita itu menjawab, dia tidak mengizinkan siapa-siapa pun mengambil anaknya. Apa pun yang akan terjadi, dia akan menjaga anak kecil itu sendiri walaupun tidak bersuami.

    "Saya tak izinkan. Saya akan jaga anak saya sendiri walaupun takde suami," katanya sambil mencium anaknya tanpa henti.

    Terdetik di hati saya, lelaki yang memperlakukan wanita ini sehingga melahirkan anak seorang diri di hospital ini adalah lelaki yang paling bodoh! Walaupun wanita ini melahirkan anak tanpa berkahwin, saya tetap memandang wanita ini seperti saya memandang permata yang belum pernah saya jumpa.

    Pengorbanan dia melahirkan anak seorang diri membuatkan saya yang juga lelaki, sebak dan menangis. Dia seorang diri membawa barang-barang sambil mengendong anak kecil berjalan perlahan-lahan menuju ke jalan keluar hospital. Saya membantu membawa beg yang digalasnya itu.

    "Dik, nak ke mana? Balik dengan siapa?" soal saya pada dia.

    Wanita itu hanya tersenyum dan hanya menjawab balik ke rumah dengan teksi. Allahuakbar.

    Kepada semua lelaki, tolonglah jangan buat wanita seperti ini. Anda tidak tahu betapa sedihnya saya melihat keadaan mereka yang bernasib seperti ini yang juga disebabkan oleh golongan lelaki. Terasa malunya saya sebagai lelaki bila melihat kaum saya sendiri menganiaya seorang wanita yang berhati mulia seperti dia.

    Jangan ingat selepas dapat meniduri perempuan, terus pergi begitu sahaja tanpa mempedulikan mereka dan kandungannya. Mungkin di dunia anda boleh terlepas, di 'sana' kelak, menanggung azab yang tidak terhingga.

    Kepada wanita yang lain, kalau terjumpa dengan wanita seperti yang saya ceritakan ini, usahlah dicaci maki, dikeji hina. Sesungguhnya mereka sanggup menjaga anak sendiri atas dosa lampau mereka membuatkan saya memandang mereka pada level yang paling atas sekali.

    Sumber: pixelperfext


    0 0

    Sejak krisis antara Menteri Terengganu, Ahmad Razif Abd Rahman, yang ditarik semua darjah kebesaran dan gelaran yang dikurniakan oleh Sultan Mizan Zainal Abidin, ramai yang tertanya-tanya akan puncanya. Ada juga yang mengeluarkan spekulasi tidak benar.

    Ahmad Razif pula tidak mahu mengulas isu ini, dan hanya mengeluarkan kenyataan ‘reda dan pasrah dengan apa yang berlaku’.

    Ramai orang tertanya adakah ini benar ataupun hanya serangan pro-paganda daripada bekas MB lalu Ahmad Said.

    Bagaimanapun, menurut sumber ‘Orang Dalam‘ bahawa murka sultan bermula pada 21 April 2016 lalu dalam Majlis Pengurniaan Bantuan Tabungan SSPN-i kepada Pelajar-Pelajar Miskin Terengganu di Istana Syarqiyyah, Kuala Terengganu.


    Mengikut sumber tersebut, teks ucapan yang dibacakan oleh MB Terengganu dalam Majlis Kurniaan Tabungan SSPN-i oleh Yayasan Diraja Sultan Mizan pada Jumaat lalu, dikatakan memperkecilkan pemberian YDSM berbanding sumbangan yang diberi oleh Kerajaan Negeri Terengganu. Itulah yang menjadi punca sebenar bermulanya krisis MB dengan Sultan Terengganu.

    Seramai 500 pelajar miskin di negeri ini menerima bantuan sebanyak RM100 seorang daripada Yayasan Diraja Sultan Mizan (YDSM) melalui pembukaan akaun atau penambahan deposit Skim Simpanan Pendidikan Nasional (SSPN-i).

    Ahmad Razif berucap dalam majlis bersama Sultan tersebut terdapat fakta dan figura di dalam ucapan tersebut adalah tidak benar serta tidak menepati fakta sehingga perkara tersebut menyingung perasaan sultan.

    Fakta Mengenai Gelaran Dato Seri Ahmad Razif Abd Rahman
    1. Ahmad Razif dianugerahkan pingat Seri Setia Sultan Mizan Zainal Abidin (SSMZ) yang membawa gelaran Datuk Seri sempena sambutan ulang tahun ke-53 pada 24 April 2015.
    2. Ahmad Razif yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Seberang Takir telah mengangkat sumpah sebagai Menteri Besar Terengganu menggantikan Datuk Seri Ahmad Said pada 12 Mei 2014.
    3. Ini bermakna hanya Sultan sahaja yang berhak atau mempunyai kuasa untuk lucutkan atau menarik balik gelaran pangkat “Dato Seri”
    Sehubungan itu, kemungkinan Terengganu akan digantikan dengan menteri besar yang baru.

    Sumber: Infokini


    0 0

    Mengerikan & Dahsyat! Lelaki Ini Tetak Leher Isterinya Guna Pedang Samurai Di Depan Khalayak Ramai Sampai...Gila betul.


    Sumber: cargofivetan





    0 0

    Korang Ape Tau...!!! DOSA Aku Tanggung Bukan Korang...!! - Respon Gadis Tayang Gambar Buat Maksiat Bersama Teman Banglanya Yang Dikatakan Sangat SWEET...!!


    Sumber: gilerpanas







    0 0

    Patutkah seorang isteri diceraikan hanya kerana tidak mendapat kepuasan batin??.


    Baca pengakuan si isteri ini yang tidak seharusnya berlaku..dalam pengakuan wanita ini..
    kenyataan suami kepada pihak mahkamah..

    ..seorang suami merayu kepada pihak mahkamah supaya permohonan untuk menceraikan isterinya diluluskan dalam satu dakwaan beliau..

    Dia memberitahu pihak mahkamah si suami seringkali dibuli semasa mengadakan hubungan seks secara berterusan setiap malam sejak berkahwin pada awal April 2014..si isteri juga mahu supaya dipuaskan dalam pelbagai cara untuk memuaskan nafsunya, termasuklah aksi luar tabii,..

    Ada juga manusia yang seperti ini. Apakah tindakan yang sepatutnya diambil bagi menyelesaikan perkara ini??..

    Buatlah tindakan yang sesuai dan adil bagi kedua-dua pihak..

    Sumber: gilerpanas



    0 0

    Siapa tak kenal dengan penyanyi, pelakon jelita Hollywood iaitu Jennifer Lopez. Kini telah tersebar beberapa keping gambar terkininya dengan kekasih baru dari Malaysia.

    Kekasih Jennifer Lopez yang mesra di sapa J.Lo ini ialah pelakon Malaysia iaitu Kazar. Wooww!!

    Jangan terkejut beruk, sebenarnya kalau anda pengikut laman IG Kazar, sudah pasti anda dah tahu kisah ini sejak tahun lepas lagi.


    Kazar sebenarnya seorang yang mahir membuat edit gambar dan pelakon ini telah edit banyak gambar bersama J.Lo kononnya mereka bercinta. Haha

    Memang power!! Jom layan gambar edit kazar dan J.Lo:

    Sumber asal: babab



















    0 0

    KEJAM! Gadis cantik diculik dan dirog0l bergilir-gilir geng lelaki bangla selama 17 hari tanpa henti. Lihat apa yang terjadi kepada tubuh gadis itu pada hari ke-18 amat mengerikan.


    Sumber: horahorey85






    0 0

    "Adik tekup mulut saya, sebelum merog0ol saya dengan ganas sekali hingga mengandung..." - Mangsa rog0l adik kandung sendiri.




    0 0

    KURANG AJAR! Sanggup Wanita Ini Campurkan 'Sesuatu' Ke Dalam Minuman Ibubapa Mertuanya...Betul-Betul Jijik Tahap Dewa.





    0 0


    Demi Cinta Pada Isterinya! Suami buat sesuatu yang sangat tak disangka pada mayat isterinya ini.

    Demi cinta mendalam terhadap isteri, seorang suami sanggup tidur bersama isterinya yang sudah meninggal dunia sejak beberapa hari lalu di sebuah rumah di Kampung Buangsiul di sini.

    Kematian isterinya hanya diketahui sebaik menyedari tubuh badan isterinya, Lusi Tuyu 79, tidak lagi bergerak petang kelmarin.

    Menurut sumber, si suami, Hidup Durahman yangdipercayai kurang siuman tinggal bersama isterinya yang sakit tenat di rumah Program Bantuan Rakyat (PBR).

    Dia yang hairan melihat keadaan isterinya tidak bergerak akhirnya memaklumkan kejadian itu kepada jiran terdekat.


    Sebaik diperiksa, keadaan badan isterinya sudah berbau busuk dipercayai meninggal dunia beberapa hari lalu.

    Sepasukan polis turut berada di lokasi sekitar jam 6.14 petang kelmarin dan pemeriksaan terhadap badan Lusi tidak menemui sebarang unsur jenayah.

    Mayatnya kemudian dihantar ke Rumah Mayat Hospital Limbang untuk bedah siasat petang semalam manakala kes terbabit diklasifikasi sebagai mati mengejut.
    Sumber: kinimanja


    0 0

    Seorang lelaki di China yang mengesyaki kekasihnya curang, telah bertindak keterlaluan apabila cuba menanggalkan seluar dalam teman wanitanya itu di khalayak ramai, di depan restoran makanan segera McDonald.

    Dia sanggup merebahkan diri ke tanah semata-mata mahu menarik seluar dalam berwarna merah milik wanita itu.


    Meskipun dia dipukul dan ditampar namun lelaki berkenaan tidak mempedulikan maki hamun yang diterimanya daripada kekasihnya itu.


    Lelaki itu mendakwa wanita itu berlaku kejam dengannya kerana mempunyai kekasih lain.

    Adegan berkenaan telah dirakamkan dan apabila ia tersebar di media sosial, netizen telah mencemuh orang ramai yang menyaksikan drama tersebut.


    “Malangnya tiada siapa yang membantu wanita berkenaan tetapi mereka tidak melepaskan peluang untuk merakamankan adegan terbabit,” bidas seorang netizen.

    Sumber: kisahkisahviral


    0 0

    Akhirnya Terbongkar Sudah Cerita Sebenar KRISIS antara Dato Vida dan KAFA hingga ancam tarik balik tajaan pasukan Kelantan.

    Peribahasa lama ada menyebut, rumah siap pahat berbunyi. Di Kelantan kerja-kerja mengecat Stadium Sultan Muhammad IV belum pun sempurna sepenuhnya tetapi sudah kedengaran bunyi 'pahat' dari Kota Bharu.

    Dikhabarkan sekarang sudah timbul masalah antara penaja utama skuad Kelantan dengan Persatuan Bola Sepak Kelantan (Kafa).

    Kononnya apa yang berlaku ketika ini ialah Datuk Seri Hasmiza Othman bercadang mahu menarik balik tajaan untuk pasukan pantai timur itu kerana wujud unsur "lipat-melipat" ketika ini.

    Ungkapan itu merujuk kepada dialek Kelantan yang merujuk kepada amalan memungkiri janji.

    Sumber yang dekat dengan Kafa mendedahkan, ada antara syarat kontrak tajaan bernilai RM16 juta yang ditandatangani kedua-dua pihak sudah gagal ditepati.


    Penyaluran wang jadi masalah

    Katanya, keadaan itu mewujudkan rasa tidak puas hati antara Hasmiza dan Kafa.

    "Jika ikut perjanjian, sejurus kontrak ditandatangani Hasmiza perlu salurkan 20 peratus tajaan (bernilai RM1.6 juta) kepada Kafa pada Januari dan 10 peratus atau RM800,000 lagi pada Februari dan Mac lalu.

    "Tetapi perkara itu tidak dilakukan oleh pihak penaja. Setakat ini hanya kira-kira RM1.5 juta sahaja yang dikeluarkan oleh Hasmiza," katanya yang enggan disiarkan namanya.

    Hasmiza melalui syarikatnya Vida Beauty Sdn Bhd telah menandatangani kontrak penajaan selama dua musim dengan Kafa, Januari lalu.

    Sehubungan itu kata sumber tersebut, Hasmiza juga dilihat melangar perjanjian kontrak keranan gagal menyalurkan duit tajaan seperti dijanjikan.

    "Selain itu ada juga masalah lain timbul, seperti bayaran gaji pemain lewat, pemberian bonus tak mengikut formula Kafa dan pengeluaran jersi lambat," katanya.

    Sementara itu, Presiden Kafa Tan Sri Annuar Musa juga mendedahkan beberapa perkara berhubung isu penajaan tersebut.

    Menulis di Facebook beliau semalam, Annuar berkata, prinsip asal kesediaan untuk menukar nama pasukan dan warna jersi dibuat untuk penaja yang menaja 50 peratus atau lebih daripada bajet rasmi pasukan.

    Terima dengan hati terbuka


    Bagaimanapun katanya tajaan Vida Beauty kini hanya RM4 juta setahun dan sehingga separuh musim ini berlangsung, Hasmiza hanya menyumbang kira-kira RM1.4 juta.

    Katanya, baki tajaan Hasmiza - yang juga dikenali sebagai Vida - sepatutnya mahu belanjakan untuk hal luar perbelanjaan Kafa seperti pengindahan stadium, membaiki Wisma Kafa dan ganjaran juara.

    "Itu pun tiada sebarang tajaan dibayar ke akaun Kafa. Semua ini Kafa terima dengan hati terbuka.

    "Hingga saat ini pun Kafa tetap mempunyai hubungan akrab dan sentiasa bekerjsama dan terima apa saja seadanya. Kita sentiasa hargai komitmen Hasmiza," jelasnya.

    Annuar berkata, beliau berkongsi fakta tersebut dengan peminat bagi mengelak kesilapan fakta.

    "Kafa akan update (kemas kini) bila perlu. (Mengenai) soal penaja baru lain sememangnya Kafa perlu terus mencari dana.

    "Ini kerana kita kekurangan RM4 juta lagi bila Hasmiza mahukan tajaan beliau dibuat seperti yang saya jelaskan ini," katanya.

    Sementara itu, Malaysiakini sedang cuba menghubungi Hasmiza untuk mendapatkan kenyataan beliau berhubung isu berkenaan.



    0 0

    "Kalau tak suka gambar BUAH saya jangan tengok..." - Penyanyi Popular di Malaysia

    Sumber: gasmill






    0 0

    Ternoda...Dalam Seminggu Lebih 15 Kali Saya Ditiduri Tapi Masih Tidak Puas - Gadis Sekolah

    Alahaiii..nafsu kuda ape ko nih dik..??



    Ternoda...Dalam Seminggu Lebih 15 Kali Saya Ditiduri Tapi Masih Tidak Puas melakukanya..

    Azy berkata, sejak mengenali seks pada usia 14 tahun, lapan lelaki ditiduri untuk memuaskan nafsunya. Katanya, sebagai pelajar yang sering ponteng dan melepak bersama rakan, bertukar teman lelaki adalah kebiasaan.

    “Bila sudah tidak suka teman lelaki pada masa itu, saya cari yang lain dan tak susah mendapat teman baru. Cukup dengan menawarkan diri untuk ditiduri, senang-senang saya dapat teman baru,” katanya yang melahirkan anak tidak sah taraf, baru-baru ini.


    Walaupun sering bertukar pasangan dan melakukannya dengan rakan rapat lain, Azy mengakui tidak pernah hamil anak luar nikah, dan ini kali pertama dia mengandung hasil hubungan dengan teman lelakinya yang tinggal berjiran.

    Sejak pertama kali tahu mengenai seks, kami tidak pernah guna kondom atau pil pencegah hamil. Saya juga tidak pernah terfikir akan hamil kerana hanya tahu seronok melakukannya,” katanya.

    Menurut Azy, sebelum disahkan mengandung, ibu bapanya tidak tahu dia terbabit dalam gejala sosial dan antara pelajar bermasalah di sekolah.

    Katanya, oleh kerana melakukannya bersama rakan lain, setiap perbuatan dilaporkan berjaya dirahsiakan daripada pengetahuan keluarga. Biasanya, bila saya ditahan polis seperti bergaduh atau cikgu mengadu kepada ibu bapa, kawan menjadi penyelamat.


    Saya dan rakan berpakat untuk mereka cerita lain hinggalah ibu bapa kami percaya kami tidak bersalah. Sama seperti bila ditahan kerana bergaduh, kami berpakat bahawa kami bergaduh untuk mempertahankan rakan yang dibuli pelajar lain,” katanya.

    Menurut Azy, dia disahkan hamil ketika pemeriksaan di klinik selepas neneknya mengadu mengenai perbezaan bentuk tubuhnya kepada ibunya.

    Sebenarnya, keluarga tak tahu saya terbabit dalam perlakuan tidak bermoral kerana di rumah, saya lebih banyak mendiamkan diri dan membantu keluarga bila disuruh melakukan kerja rumah.

    Semua perkara buruk itu saya buat bila ponteng sekolah dan keluar pada waktu malam,” katanya. Mengakui terkenal sebagai antara pelajar bermasalah kerana kerap ponteng dan bergaduh hingga beberapa kali ditahan polis, Azy turut mengakui sering bersembang dan menonton cerita lucah dengan rakan lain.

    Asalnya, saya bersama teman lelaki dan rakan hanya bersembang mengenai perkara lucah. Namun, lama-kelamaan ia bertukar menjadi tabiat. Ada antara kami mengaku pernah melakukan seks dan mengajak rakan lain mencubanya.

    Bermula daripada situ, kami belajar mengenai seks selain kerap bertukar video lucah,” katanya.
    Hasil kajian melibatkan 2,800 responden berusia dari 15 hingga 25 tahun yang dijalankan pada 2013 dengan portal YouthSays.com menunjukkan 60 peratus remaja Malaysia hilang dara menjelang umur 18 tahun.

    Sumber: kecoh-media


    0 0


    Kondom adalah salah satu alat untuk pencegah kehamilan yang sering dipakai pasangan suami isteri.Akan tetapi jangan langsung menyalahkan kondom yang digunakan apabila kehamilan tetap terjadi.

    Berlaku sebuah kes yang agak mengejutkan di mana seorang suami kecewa atas perlakuan isterinya yang disangka hamil karena kondom yang dipakainya bocor, rupa-rupanya kehamilan itu adalah hasil dari pada hubungan gelap isterinya dengan lelaki lain yang dikenalinya di laman media sosial sejak dua tahun lalu.

    Arman pekerja pemandu taxi 30 tahun yang kahwin dengan isterinya fatimah (bukan nama sebenar) 22 tahun atas perjodohan orang tua.

    Sebelumnya arman mengatakan bahwa dia belum siap menjadi seorang ayah karena memantap dulu perekonomian keluarga mereka,sebab itu dia selalu menggunkan kondom sebagai pencegah kehamilan.


    “Setiap kali saya berhubungan intim dengan isteri saya selalu menggunakan kondom untuk mencegah kehamilan.awalnya saya percaya bahwa kondom yang saya pakai itu ada yang bocor sehingga mengakibatkan isteri saya hamil,isteri saya pun tidak menolak kemungkinan itu”

    “Akan tetapi apa yang memeranjatkan saya adalah apabila saya membuat test DNA pada bayi itu selepas 4 bulan, ia tidak sama dengan saya, saya membuat perkara itu atas naluri batin yang cukup kuat”katanya.

    Arman menceritakan sejak perkahwinannya dengan isterinya awalnya bahagian ,namun sejak dua tahun lalu hubungan mereka agak dingin,ia juga mengetahui bahwa isterinya mempunyai rekan lelaki yang dikenalinya di laman media sosial facebook.

    “Saya pikir mereka hanya sebatas rekan facebook saja selama ini,saya juga tidak mengenali lelaki itu kata arman dengan nada sayu dalam panggilan telepon ketika dihubungi.
    Arman yang membuat report di balai polis pada 17.04.2016 lalu atas kehilangan isterinya dipercayai lari bersama kekasihnya itu selepas 4 bulan melahirkan bayi tersebut.

    Apa yang menyedihkan arman adalah sepujuk surat yang ditinggalkan isterinya yang mengatakan bahwa dia lari bersama kekasihnya ,dan anak yang baru berusia 4 bulan tersebut adalah hasil dari pada hubungan mereka bukan dengan arman.

    “Sehari sebelum isteri saya lari kami sempat berperang mulut atas hasil ujin DNA tersebut,saya juga sempat melontarkan kata kata kesat padanya,laki mana yang tidak marah kalau isterinya curang dengan lelaki lain,bahkah sampai mereka terlahirnya anak dari hubungan haram mereka itu”ujarnya.

    Apabila arman ditanya tentang rasa kecewanya beliau mengaku bahwa dia sebenarnya tidak kecewa isteri yang selama ini dipercayainya meninggalkannya,Dia lebih berzukur karena temberang isterinya akhirnya terbongkar.namun ia mengaku kecewa dengan sikap isterinya yang sanggup meninggalkan bayi yang masih berusia 4 bulan itu.

    “Bagi saya tidak ada alasan untuk saya membuang bayi ini,dia tidak bersalah dalam hal ini saya akan menjaga dan menganggap ia sebagai anak kandung saya sendiri.tutup arman” ketika dihubungi eberita.

    Nota: cerita ini diceritakan oleh arman di laman media sosial facebook sejak semalam namun di delete beliau oleh sebab sebab tertentu.kisah ini di siarkan semula oleh eberita.org atas keizinan beliau dengan beberapa syarat seperti nama asli isteri dan tempat di rahasiakan,katanya beliau sudi berkongsi cerita sebagai pengajaran kepada suami suami lain agar lebih berhati hati dalam berumah tangga.

    Sumber: eberita


    0 0

    Aksi memalukan penyokong Kelantan yang tak masuk akal

    Sumber: beritaviral099





    0 0

    Biarpun baru berusia belasan tahun, seorang remaja bukan saja sanggup melakukan hubungan seks dengan lebih lima lelaki serentak, malah melayan nafsu warga emas seusia bapanya hingga mendapat gelaran Ratu Bohsia.

    Namun, gadis berkenaan tidak seharusnya dipersalahkan sepenuhnya kerana gelagat liarnya didorong pengalaman hitam selepas dinodai datuk sendiri menyebabkannya ketagih mengulangi perbuatan terkutuk itu.

    Demi memuaskan nafsu gila selain membalas dendam terhadap perbuatan datuk yang mengaibkannya, dia mula belajar meneguk minuman keras seawal usia 12 tahun dan mengikut lelaki hidung belang ke hotel murah untuk melakukan hubungan seks walaupun baru beberapa jam berkenalan.

    Disebabkan keghairahannya itu, gadis terbabit mendakwa menggugurkan kandungan lebih 10 kali sepanjang tempoh dia merelakan tubuhnya ‘diratah’, termasuk di kalangan Mat Rempit sehingga digelar Ratu Bohsia di kalangan pelumba haram.

    Pengalaman gadis terbabit didedahkan kepada wartawan bukan untuk memalukan mana-mana pihak, sebaliknya pedoman kepada remaja perempuan yang baru mengenali dunia dan mengelak mereka menjadi alat pemuas nafsu lelaki ‘syaitan’ terutama Mat Rempit.

    Gadis yang ingin dikenali sebagai Masliza, 20, berkata kehidupannya mula berubah selepas dia dinodai datuknya sendiri menyebabkan dia lari meninggalkan rumah sebelum berkenalan dengan seorang Mat Rempit. 



    Menurutnya, dia menghilangkan diri selepas berang dengan sikap ibu bapanya tidak mempercayai aduan bahawa diadirogol datuk sendiri.

    “Setiap malam minggu, kami akan keluar merempit dan menonton aksi liar Mat Rempit di sekitar ibu kota menunjukkan kehebatan masing-masing.

    “Saya puas kerana dapat mengenali ramai ‘kaki rempit’ berhati batu dan kagum mereka tidak mempunyai perasaan takut serta sayang kepada nyawa sendiri ketika melakukan aksi di jalan raya,” katanya.

    Selepas seketika berkenalan, teman lelakinya mula menunjukkan wajah sebenar apabila menyerahkannya kepada rakan untuk ‘dipakai’ secara beramai-ramai.

    Demi menjaga imej di kalangan Mat Rempit terbabit, katanya, dia terpaksa menyerahkan kesucian dirinya.

    Sejak itu, Masliza berkata, dia sering menjadi habuan puluhan Mat Rempit di hotel murah, rumah sewa mahupun dalam kereta menyebabkannya ketagih untuk melakukan hubungan seks.

    Masliza mengakui pernah melakukan hubungan seks dengan lima lelaki dalam satu bilik hotel serentak.“Ia pengalaman hitam yang menakutkan, namun saya melakukannya untuk membalas dendam terhadap keluarga yang menganiaya saya, terutama datuk. Lama-kelamaan ia menjadi hobi dan keseronokan kepada diri sendiri.

    “Saya lari dari rumah kerana tidak dapat menerima kenyataan dirogol datuk sendiri serta dihantui masalah keluarga yang tidak berkesudahan.“Keluarga saya bermasalah, ibu bapa sering bertengkar dan mungkin disebabkan itu kebajikan dan tanggungjawab mereka terhadap saya terabai,” katanya.

    Bagaimanapun, Masliza diselamatkan seorang individu tidak dikenalinya yang menghantarnya ke hospital selepas didapati tidak sedarkan diri gara-gara cuba menggugurkan kandungan. Dia mendakwa sedang diburu ahli keluarganya kerana mengadu mengenai peristiwa hitam dinodai datuknya sendiri beberapa tahun lalu kepada pihak berkuasa supaya menarik balik laporan itu.

    Bagaimanapun, dia kini selamat dalam jagaan sebuah pusat perlindungan dan pemulihan akhlak dan difahamkan sedang berusaha melupakan peristiwa malang itu.

    Sementara itu, Pengurus dan Pakar Motivasi Didik Diri Resource, Ahmadi Baharudin, berkata Masliza sedang melalui proses pemulihan di pusat pemulihannya.

    “Kami yakin dengan program sedia ada dapat membantunya memulihkan semula keyakinan diri ketika berdepan dengan masyarakat selain membina semula imej. Dia kini ibarat sedang ‘dilahirkan’ semula. “Saya cukup terkilan dengan sikap segelintir ibu bapa yang tidak memandang serius aduan anak mereka kerana terlalu sibuk mengejar kebendaan walaupun perkara itu benar-benar berlaku,” katanya.

    Menurut Ahmadi, masalah keluarga penyebab utama kepada keruntuhan akhlak remaja pada zaman ini. “Peningkatan kes seumpama itu cukup membimbangkan. Ibu bapa bukan saja perlu mendidik anak dengan ajaran agama yang cukup, malah mengikuti perkembangan mereka.

    Sikap lepas tangan akan menyebabkan masalah terus menghantui kita semua,” katanya.

    Sumber: kinimanja


    0 0

    Tidak sampai 48 jam selepas memenangi tunai RM 500,000, kami dikejutkan dengan isu gaduh dan tidak berpuas hati sesama ahli kumpulan Bocey...Isu ini dijelaskan sendiri oleh Fad dan Achey.


    Sumber: audii-r8





    0 0

    Video yang mulai viral sejak 2 hari lepas itu kini telah pun di share hampir 10,000 pengguna FB. Alkisahnya, wanita itu berkaraoke 'Smule' dengan bekas suaminya yang bersama-sama dengan isteri terbaru. 5 saat awal nampak seperti biasa, namun selepas itu, dek kerana emosi si wanita terganggu dengan aksi-aksi romantik bekas suaminya itu, naik huru hara jadinya! Pelik pelik manusia sekarang !


    Tonton video penuh di SINI.

    Sumber asal: lmmerah



older | 1 | .... | 220 | 221 | (Page 222) | 223 | 224 | .... | 227 | newer