Are you the publisher? Claim or contact us about this channel


Embed this content in your HTML

Search

Report adult content:

click to rate:

Account: (login)

More Channels


Showcase


Channel Catalog


older | 1 | .... | 221 | 222 | (Page 223) | 224 | 225 | .... | 227 | newer

    0 0

    Dua remaja maut selepas motosikal dinaiki terbabit kemalangan dekat Kampung Gong Kubur, Permaisuri, di sini, petang tadi.

    Dalam kejadian kira-kira jam 5.20 petang itu, dua mangsa berusia 17 tahun yang belum dikenal pasti identitinya dikatakan berkonvoi bersama 28 lagi motosikal lain menuju ke arah Wakaf Tengah di sini.

    Difahamkan, kumpulan remaja berkenaan dalam perjalanan pulang daripada berkelah sempena cuti umum dan sebaik tiba di lokasi kejadian, motosikal dinaiki dua mangsa bergesel sesama sendiri sebelum terjatuh ke atas jalan.


    Sebaik terjatuh, sebuah kereta Hyundai yang datang dari arah Penarik menuju ke Permaisuri dikatakan gagal membrek lalu merempuh mangsa yang berada di atas jalan.


    Kejadian menyebabkan kedua-dua mangsa yang berasal dari Kampung Maras dan Tepoh maut di lokasi kemalangan dengan seorang daripada mangsa putus kepala Manakala seorang lagi pecah di bagian kepala

    Dua mangsa adalah calon Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) dari Sekolah Menengah Bukit Guntung dan Sekolah Menengah Kebangsaan Tengku Mizan Zainal Abidin, Kuala Nerus.

    Ketua Polis Daerah Setiu, Deputi Superintendan Elias Abu Bakar ketika dihubungi mengesahkan kejadian dan berkata, mayat mangsa dihantar ke Hospital Setiu untuk bedah siasat.

    Sumber asal: eberita







    0 0

    Hampir tidak seorang warga pun yang keluar,suasana perkampungan menjadi sepi ,seluruh rumah warga tertutup rapat selepas terjadinya satu pembunuhan mengerikan.

    Ada 4 warga yang hanya duduk menjaga sebuah rumah yang memiliki garis polis dengan lampu yang samar samar,bau hanyir darah beku masih tercium kuat di sekitar pembunuhan.kata wahyu hidayat salah seorang warga.

    Misteri penemuan dua mayat tanpa kepala terbakar dipercayai ibu dan anak masih menjadi misteri dalam kejadian yang belaku pada penghujung tahun 2015 lalu dipercayai dilakukan oleh abdullah 50 tahun suami dan bapa mangsa.


    Katanya abdullah dirawat di hospital karena mengalami masalah kerusakan organ tubuh setelah Cuba membunuh diri dengan meminum petrol dan cecair pembersih lantai usai menghabisi nyawa isteri dan anaknya itu.

    3 bulan berlalu Kronologi pembunuhan dan punca sebenar kejadian masih menjadi tanda tanya.,namun pada jumaat semalam abdullah yang mendapat pengesahan sihat dari pihak hospital memperagakan beberapa adegan kronologi pembunuhan tersebut hinggalah semuanya terbongkar.


    1.Abdulah dan isterinya halimah 48 sempat bertemu dengan ketua kampung arifin karena isterinya menuntut cerai.

    2.Setelah balik dari rumah ketua kampung abdullah mengaku panik dan buntu.

    3.Abdullah masuk ke bilik dan mengerjakan solat dan berzikir untuk menenangkan fikiran.

    4.Isteri abdullah pada masa itu sedang mandi di dalam bilik air, mendengar suara itu abdullah mengintip dari celah celah dinding.

    5.Abdullah kemudian keluar dari bilik dan mengambil sebilah parang dan menunggu di depan pintu bilik mandi.

    6.Kemudian abdullah menghayunkan parang ke leher isterinya sebaik saja mangsa keluar dari bilik mandi tersebut.

    7.Isteri mangsa sempat menjerit dan meminta tolong,karna masih tidak berpuas hati,abdullah kemudian menyembelih isterinya hingga putus dari bagian belakang.

    8.Teriakan di dengari oleh anaknya sari devi 16 tahun kemudian mendekati ibunya yang sudah terbaring di lantai tanpa kepala kemudian dia menangis dan menjerit minta tolong.

    9.Abdullah yang merasa terganggu dengan tangisan anaknya, ia kemudian menganyunkan parang tepat pada leher anaknya yang tertunduk cuba membangunkan ibunya.

    10. Kemudian badan anak itu jatuh tepat di atas mayat ibunya.

    Saat memperagakan kronologi kejadian abdullah menangis tanda menyesal,ia pun bersandar didinding seolah tidak mahu memperlihatkan Kekejaman yang dia buat kepada anak dan isterinya itu.

    pihak polis cuba menenangkan abdullah dengan membawanya kebilik air untuk mengambil wudhu.Setelah tenang abdullah kembali memperagakan kronologi bagian ke 11.


    Gambar kedua mangsa

    11.Abdullah kemudian mengambil selimut untuk menutupi mayat anak dan isterinya yang berlumuran darah.

    12.Selepas itu abdullah mengambil tong yang berisi minyak dan menyimbah mayat kedua mangsa dan membakarnya dengan meletakkan kepala yang terputus di atas badan kedua mangsa.

    13.Abdullah masuk kedalam bilik mandi dan membersihkan tubuhnya yang penuh dengan darah.

    14.Kemudian ia mengambil cecair pembersih lantai,minyak dan obat asma kemudian meminumnya dengan niat membunuh diri.

    15.Warga setempat yang melihat rumah abdullah berasap cuba masuk namun pintu terkunci,hingga akhirnya beberapa warga terpaksa memecahkan bagian kaca dan cuba memadamkan api.

    16.Warga mendapati abdullah terbaring tidak sedarkan diri di dalam bilik mandi dengan mulut berbuih dan segera di larikan kehospital.

    17.Warga menemukan mayat isteri dan anak abdullah sudah hampir terbakar tanpa kepala dan warga segera melaporkan kejadian itu kepada pihak polis.

    Tiga hari sebelum pembunhan dipercayai abdullah dan isterinya bertengkar mulut karena masalah ekonomi keluarga dan juga beberapa hutang yang belum dilunasi..abdullah adalah seorang pengangguran manakala isterinya hanya seorang penjual rojak.

    Akibat dari perbuatannya itu hakim mahkamah negeri itu menjatuhkan hukuman 15 tahun penjara ke atas abdullah yang tinggal di Desa Argosari RT 2/RW 1, Kecamatan Jabung, Kabupaten Malang.

    Sumber: eberita


    Tingkap kaca yang dipecahkan oleh warga


    0 0

    Keseronokan seorang remaja wanita ketagin menonton video lucah menyebabkan dirinya terjerumus kelembah maksiat.

    Gadis comel yang masih berumur 13 tahun itu sanggup di tiduri oleh abang-abang kelas sekolahnya termasuk penjawat awam sejak awal tahun lepas.

    Sekadar Gambar Hiasan

    Tanpa memikirkan risiko ke atas diri gadis kecil ini rela di bawa kemana saja janji nafsunya di puaskan oleh lelaki yang membawanya,walaupu kadang dengan seorang lelaki yang baru di kenalinya melalui laman media sosial.

    Apa yang pelik adalah gadis kecil itu juga bangga menceritakan pengalamannya kepada rekan sekolahnya,sebelum aktiviti sumbang itu terbongkar si ibu kerap melihat anaknya itu selalu nampak letih setiap kali pulang kerumah baik dari sekolah mahupun keluar rumah dengan alasan lain.

    Si ibu yang mengesyaki anaknya itu membuat siasatan mulai dari pada guru guru yang mengajar di sekolah anaknya,di kemudian ibunya mendapati anaknya selalu ponteng sejak julai lalu.

    Sejak di ugut oleh ibunya si anak kemudian mengaku dan menceritakan semuanya pada ibunya termasuk tidur dengan 7 lelaki dalam masa yang sama.

    Pegawai Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) Johor Bahru, Manayi Ibrahim berkata, perkara itu telah dirujuk kepada pihak polis dan JKM untuk tindakan susulan berikutan mangsa di bawah umur.

    “Bagi menyelamatkan gadis berkenaan, kami terpaksa menahannya selama 30 hari di pusat perlindungan JKM mengikut Seksyen 46 (2) (bb) Akta Kanak-Kanak bagi membantu menjalankan siasatan.

    “Selepas dirujuk ke mahkamah, remaja berkenaan diarahkan menjalani perintah tahanan sementara selama tiga tahun di Batu Gajah, Perak dan dia akan dihantar ke sana hujung bulan ini untuk proses pemulihan.
    Sumber: kecoh-media


    0 0

    "Adik ipar menghantar SMS untuk menggoda saya bila isteri mandi. Jika saya tak melayan..." - Suami Dayus.



    0 0

    Pihak penaja disaran tidak meletakkan syarat di luar kemampuan persatuan bola sepak negeri, kata Menteri Belia dan Sukan Khairy Jamaluddin.


    Beliau berkata sebaliknya penaja perlu meletakkan syarat yang mampu dilaksanakan oleh persatuan bola sepak negeri yang akhirnya akan memberi pulangan seimbang kepada kedua-dua pihak.

    “Nasihat saya kepada persatuan bola sepak negeri semak terma perjanjian terlebih dahulu agar tidak berat sebelah dan memberikan pulangan adil kepada kedua-dua belah pihak,” katanya kepada pemberita selepas merasmikan Sambutan Hari Belia Negara peringkat negeri Kedah di sini, semalam.
    Khairy berkata pihak penaja juga tidak boleh mengaitkan kerajaan negeri berhubung isu penajaan kerana persatuan bola sepak negeri dan kerajaan negeri merupakan entiti berbeza.

    Katanya pihak penaja juga tidak perlu meletakkan syarat tambahan selepas perjanjian telah ditandatangani kerana persatuan bola sepak perlu melaksanakan syarat yang telah ditetapkan mengikut perjanjian.


    Khairy berkata setiap penajaan adalah amat baik kepada persatuan bola sepak negeri dalam meningkatkan mutu pasukan bola sepak tetapi ia tidak perlu menggadaikan sesuatu demi untuk mendapatkan penajaan.

    Beliau berkata penaja juga tidak seharusnya mencampuri urusan persatuan bola sepak negeri dengan memegang jawatan tertentu yang boleh menjejaskan pengurusan sesuatu pasukan.

    “Saya tak pernah dengar sebelum ini ada penaja campur tangan dalam hal pengurusan pasukan bola sepak negeri walaupun di kelab bola sepak luar negara,” katanya.

    Katanya beliau akan membawa perkara ini pada mesyuarat dengan Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) minggu depan bagi membolehkan semua persatuan dan kelab bola sepak berhati-hati dengan syarat penaja agar tidak timbul pelbagai isu pada masa depan.

    Mengenai tindakan Persatuan Bola Sepak Kedah (KFA) menolak penajaan Syarikat D’Herbs Holdings (M) Sdn Bhd, Khairy berkata tindakan KFA adalah tepat selepas persatuan itu tidak dapat memenuhi permintaan daripada penaja.

    Pada 4 Mei lepas, Setiausaha Kehormat KFA Datuk Aminuddin Omar mengumumkan persatuan itu menolak penajaan syarikat berkenaan yang bernilai RM30 juta bagi tempoh tiga tahun kerana tidak bersetuju dengan beberapa syarat yang ditetapkan penaja itu. 

    Sumber: jomkapel


    0 0

    Aduh...sakitnyer. ..isk.... . aduuh....Bang sakit nye tak tahan saya" keluh Nisa pada suaminya Zakri."Apelah awak nie....lama sangat nak bersalin dah berjam-jam dah tak keluar-keluar juga. Penat dah saya tunggu. Nih mesti ader benda yang tak el0k awak buat , itu lah sebab lambat keluar budak tu banyak d0sa la tu" rungut Zakri pd Nisa.

    Nisa hanya diam dan menahan sakit nak beranak, hampir 1 jam Nisa dalam bilik bersalin tapi baby tak keluar juga. Sebak hati Nisa bila Zakri berkata begitu. Sejak mengandung ada sahaja yang tidak kena dihati Zakri terhadapnya. Seakan-akan membenci Nisa dan anak yang dikandungnya. Jururawat datang memeriksa dan kemudian bergegas memanggil D0kt0r J0hari. D0kt0r J0hari (D0kt0r Peribadi) datang dan bergegas menyediakan keperluan menyambut kelahiran.

    Nisa hanya mendiamkan diri menahan sakit dan air mata meleleh panas dipipi bukan disebabkan takut atau sakit tapi rungutan Zakri tadi. D0kt0r J0hari menyuruh Nisa meneran ."C0me 0n Nisa u can d0 it...0nce m0re...." Kata ransang D0kt0r J0hari itu membuatkan Nisa bertenaga dan sekali teran sahaja kepala baby sudah keluar "G00d mummy" kata D0kt0r J0hari selepas menyambut baby yang keluar itu.

    Tiba-tiba Nisa terasa sakit lagi dan Nisa meneran untuk kali kedua dan keluar se0rang lagi baby, kembar rupanya. "Nisa u g0t twin, b0y and girl, putih macam mummy dia" kata D0kt0r J0hari memuji Nisa. "Tahniah Zakri,it's a twin" D0kt0r J0hari mengucapkan tahniah kepada Zakri. Zakri hanya mendiamkan diri setelah menyaksikan kelahiran anak pertamanya, kembar pulak. Memang D0kt0r J0hari itu menyuruhnya melihat bagaimana keadaan kelahiran anaknya. Baby b0y dan girl Nisa namakan M0hammad Danial dan Nur Dania.Nisa berasa lega... tapi Nisa masih lagi teringat kata-kata Zakri padanya sebentar tadi. Terlalu banyak kata-kata yang membuat Nisa selalu kecil hati .

    Tapi Nisa tahankan sahaja. Nisa tahu kalau Nisa mengadu pada emak, Nisa akan dimarahi semula. Jadi Nisa hanya diam dan memendam rasa. Danial dan Dania diletakkan di nursery di H0spital itu sementara menanti Nisa berehat kemudian dapatlah Nisa menyusukan Danial dan Dania. C0mel sungguh kembar Nisa. Nisa termenung dan 0tak fikirannya menerbang kembali detik-detik semasa Nisa mengandungkan kandungannya, Zakri selalu memarahi Nisa, ada sahaja yang tidak kena. Kata Nisa yang bukan-bukan, gila, ada sahaja tuduhan yang tidak masuk akal semuanya dihamburkan pada Nisa.

    Tak sanggup Nisa hadapi semua itu tapi demi kandungannya, Nisa kuatkan semangat dan pendirian Nisa.Ingat lagi waktu Nisa mula mengandung Zakri tak percaya Nisa mengandung anak dia, dua kali dia membuat pemeriksaan Antenatal samada Nisa mengandung.Zakri ragu anak dalam kandungan Nisa. Dia tak b0leh terima baru tiga bulan kahwin dah mengandung.. .Nisa dah 2 bulan...Nisa cuma k0s0ng selama sebulan selepas berkahwin. Nisa tak tau nak cakap apa.

    Nisa balik rumah dalam kesedihan. Pada mulanya Nisa gembira bila mengandung tapi sebaliknya pula yg terjadi. Perasaan hati Nisa bangga Nisa dapat memberi zuriat kepada Zakri. Tapi apa yang Nisa dapat hanyalah tuduhan yang tak pernah terlintas di 0tak jemala Nisa. "Kenapa abang berlainan sekarang ni, tak macam dulu pelembut, suka berjenaka, ni tak asyik nak cari salah Nisa sahaja. Nape Bang?"s0al Nisa pada Zakri .

    "Kaulah penyebabnya. Tak yah nak tunjuk baik plak" Zakri menempelak Nisa "Jantan mana yang kau layan kat 0pis kau tu" sergah Zakri lagi. "Abg syak Nisa ngan lelaki lain ke? Kenapa Abg syak yg bukan-bukan, Nisakan isteri Abang yang sah tak kanNisa nak buat jahat ngan 0rang lain pulak Bang"? terang Nisa pada Zakri. "ALLAH dah bagi kita rezeki awal,tak baik cakap cam tu. Itu semua kehendak ALLAH" Nisa senyum dan menghampiri sambil memeluk badan suaminya tetapi Zakri meleraikan pelukan Nisa dengan kasar sehingga Nisa hampir tersungkur. Nisa menangis dan sedih. Zakri buat tak tahu sahaja. Deraian airmata Nisa semakin laju.

    Nisa hanya mampu menangis. Terasa dada .Nisa sakit menahan semua t0hmahan dari Zakri, suaminya yang sah. "W0i, benda-benda tu b0le terjadilah Nisa, kawan baik ngan bini sendiri, suami sendiri, bapak ngan anak, hah emak ngan menantu pun b0le jadi tau apatah lagi macam kau nie, tau tak. Tu dulu kawan kau lama tu yang satu 0pis ngan kau tu, Farid, bukan main baik lagi budak tu" marah Zakri. "Entah-entah keturunan kau, darah daging kau pun tak sen0n0h heee teruk. Nasib aku la dapat bini cam engkau ni"kutuk Zakri lagi pada Nisa. "Bawa mengucap Bang, jangan tuduh saya yang bukan-bukan saya bukan perempuan tak tentu arah walaupun saya menumpang keluarga ni , saya bukan jenis macam tu saya tau akan halal haram, hukum hakam agama.

    "Walaupun saya tak tau asal usul keluarga kandung saya, saya bersyukur dan berterima kasih pada emak kerana jaga saya dari kecil dah macam darah daging saya sendiri" kata Nisa pada Zakri. "Tapi Abang tak b0leh hina keluarga kandung saya walaupun saya tak pernah teng0k muka ayah dan mak kandung saya. Mereka lahirkan saya kedunia,"ucap Nisa sambil menangis.

    Semenjak kejadian itu Nisa terpaksa mengikut Zakri ke tempat kerjanya apabila habis waktu kerja. Nisa berehat di Surau tempat Zakri bekerja. Zakri bekerja di salah sebuah Pusat membeli belah dan kerjanya mengikut shif.Kalau Zakri shif malam terpaksalah Nisa menunggu Zakri sehingga pukul 10.30 malam - 11.30 malam sehingga habis Pusat membeli belah itu tamat waktu perniagaannya. Nisa terpaksa berb0h0ng pada emak dan keluarga lain dengan mengatakan Nisa buat 0vertime di pejabat. Nisa terpaksa berbuat demikian kerana tidak mahu dikata-kata dan dituduh lagi. Dengan keadaan perut semakin membesar Nisa gagahkan juga.

    Tetapi kadangkala Zakri tidak menjemput Nisa di tempat kerja terpaksalah Nisa menaiki bas. Begitulah Nisa sehinggalah Nisa hampir pada waktu bersalin Nisa. Kalau diminta jemput...macam- macam kata kesat dilemparkan pada Nisa, perempuan tak tau berdikarilah, berlagak senang lah, lagak kaya lah. Pernah suatu hari Nisa naik marah kerana Zakri jemput Nisa lambat sampai sakit pinggang Nisa menunggunya. Nisa menangis. Zakri tiba-tiba naik angin dan cakap perangai Nisa macam firaun la, perempuan tak sedar dirilah, tak layak jadi isterilah, menyusahkan macam-macam kata nista dilemparkan pada Nisa.

    Nisa tambah sedih mengenangkan diri Nisa, ngadu kat emak takut dimarahi pula...bila Nisa balik ke rumah, mereka berdua akan berlakun yang mereka tidak bergaduh...Nisa sedaya upaya tidak mahu menunjukkan yang masalah melanda perkahwinannya. Kasihan Nisa...dalam keadaan yang begitu Nisa masih mampu bertahan, masih kuat lagi em0sinya. Satu hari Zakri dalam keadaan marah telah menarik rambut Nisa dan menghantukkan kepala Nisa ke dinding...Nisa hanya mampu menangis dan menanggung kesakitan gara-gara Nisa nak pergi ke rumah Mak Usu Nisa yang ingin mengahwinkan anaknya di Tanjung Karang. Emak Nisa dah seminggu pergi ke sana untuk men0l0ng.

    Hari dah mula petang jadi Nisa mendesak agar bert0lak cepat kerana kalau hari malam nanti bahaya , "Kita nak jalan jauh ni Bang. Biarlah kita pergi awal sikit b0lehlah t0l0ng apa yang patut. Masa nilah kita nak membalas pert0l0ngan mereka, ingat tak masa kita kahwin mereka bekerja keras kan "kata Nisa pada Zakri. Zakri ketika itu sedang berehat men0nt0n. "Bang dengar tak ni, lagi pun hari dah mula gelap,takut plak hujan nanti"desak Nisa lagi. Tiba-tiba Zakri bangun dan mukanya bengis memandang Nisa "Kau tahu aku penatkan, tak b0leh tunggu ker,suka hati aku lah nak pegi malam ke siang ke tak pegi langsung ker"marah Zakri. "Itu Nisa tau, Abang dah berehat dari pagi tadi Bang masih penat lagi, Nisa cuma nak ingatkan Abang aja"Nisa memberitahu Zakri. Zakri datang pada Nisa dan direntapnya rambut Nisa dan di hantukkannya kepala Nisa kedinding.

    Nisa tak dapat buat apa. YA ALLAH sanggup Zakri berbuat demikian...terasa kebas kepala Nisa dan mula membengkak. Pening kepala Nisa dibuatnya. "YA ALLAH kau kuatkan iman aku YA ALLAH, lindungilah aku dan kandungan aku dari bahaya YA ALLAH" d0a Nisa dalam hatinya. Nisa memencilkan diri Nisa disudut dinding dan menangis.Zakri kemudian duduk diam. Nisa rasa kepala Nisa macam nak pecah. Kebas masih lagi dan embengkak.. .berdenyut2. .."Bang, Nisa minta maaf jika Nisa membuat Abang marah" Nisa mem0h0n maaf pada Zakri sambil teresak-esak.

    Treet,Treet, Treet, Treet....bunyi handph0ne Zakri. "Sapa plak nie seb0k je....."Rungut Zakri yang tengah sibuk berb0rak dengan kawan-kawan di salah sebuah caf?. "H0i, Encik Zakri, bini k0 kat wad tak gi jeng0k ke, apa punya laki k0 nie? sindir Azlan, kawan pejabat Zakri. "Alah, dia sihat je kat wad tu, makan tanggung berak cangkung, ha,ha,ha"gelak Zakri dan kawan-kawan lain. Azlan cuma berdiam diri. "Senangnya hidup Zakri nie tak ader risau langsung pasal bini dia"cetus hati Azlan.

    "Akulah kalau bini aku masuk wad bersalin aku sentiasa d0k sebelah dia tau...mereka perlukan kita masa tu...nyawa mereka dihujung tanduk semata-mata nak melahirkan zuriat yang dari darah daging engkau tau, cuba fikir sikit" Azlan mengingatkan Zakri. "Iyelah, Lan, lagipun Nisa dah bersalin, selamat dah, sekarang tengah berehat laaa, apa aku nak risau lagi" jawab Zakri selamba. "Suka hati kau lah, tapi kalau ader apa-apa nanti kau jangan menyesal Zakri, sesal tak sudah nanti" kata Azlan lagi.

    Treet, Treet, Treet....bunyi handph0ne Zakri. "Hell0 Zakri speaking" jawab Zakri. "Hell0 Zakri, D0kt0r J0hari sini, ade masalahlah Zakri, pasal Nisa, datang segera ke h0spital ye Zakri, Nisa tidak sedarkan diri ."panggilan kecemasan dari D0kt0r J0hari "Iye ke, teruk ke dia J0hari , 0kay I atang"...tuttttttt . Zakri menamatkan perbualannya dengan D0kt0r J0hari. "Lan. Kau kut aku, Nisa tak sedar diri ..."ajak Zakri pada Lan. "Hah, tadi kau kata bini kau sihat"tanya Lan pada Zakri. "Alah j0m ler cepat" desak Zakri.

    "Zakri, kami tak dapat selamatkan Nisa, Nisa mengalami pendarahan 0tak yang serius, sebelum nie pernah tak Nisa jatuh atau...terhantuk kuat cause sebelah kanan kepalanya kelihatan bengkak dan ada tanda lebam. Mungkin kesan dah lama? tanya D0kt0r J0hari dengan serius dan ingin penjelasan Zakri. Zakri hanya mendiamkan diri. Aut0matik 0tak Zakri teringat yang dia pernah menarik rambut Nisa dan menghantukkan kepala Nisa kedinding sekuatnya... dan selepas kejadian itu Zakri tidak pernah pun membawa Nisa ke Klinik untuk membuat pemeriksaan kepalanya dan semenjak kejadian itu Nisa sering sakit kepala yang teruk ...tapi Zakri tidak pernah mengendahkan kesakitan Nisa....baginya Nisa mengada-ngada ..saja buat sakit untuk minta simpati...tetapi sebaliknya.. ...Zakri hanya diam...."YA ALLAH apa aku dah buat" rasa bersalah membuat dirinya rasa menggigil...

    "D0kt0r Zainal yang merawat Nisa kerana Nisa mengadu sakit kepala sewaktu Nisa memberi susu pada kembarnya di Nursery, sakit yang amat sangat katanya s0 D0kt0r Zainal membawa Nisa ke Lab untuk membuat scanning di kepalanya dan c0nfirm 0taknya ada darah beku tapi malangnya ia sudah ditahap yang kritikal, kami tak mampu lakukan apa-apa kerana Nisa tidak mahu di 0perati0n sebelum meminta izin dari kau Zakri, Nisa telah pergi dulu dengan tenang.Permintaan terakhir Nisa, Nisa minta kau membaca diarinya. I'm really s0rry Zakri. ALLAH berkuasa Zakri kita tak dapat menghalangnya" kata D0kt0r J0hari lalu memberikan Zakri sebuah diari yang berbalut kemas dengan kain lampin baby yang masih baru.

    Zakri mengambil diari itu dan membuka setiap lembaran diari Nisa, setiap lembaran tertulis rapi tulisan Nisa dan peristiwa yang berlaku pada Nisa pada setiap hari , Zakri membacanya sepintas dan nyata keluhan,kesakitan segala luahan rasa Nisa semuanya tertera di iarinya. Dan Zakri dapati setiap peristiwa itu semuanya perlakuan buruk Zakri terhadap Nisa..."YA ALLAH kenapa aku buat Nisa begini" terdetik hati Zakri selepas membaca tiap lembaran diari Nisa. Dan terpandang 0leh Zakri mukasurat akhir lembaran diari yang ditanda dengan bunga r0s merah yang telah kering....membuat Zakri tertarik untuk membacanya.. . Untuk suami Nisa yang tersayang, I L0VE U Bang... "SELAMAT HARI ULANG TAHUN PERKAHWINAN YANG PERTAMA"

    Assalamualaikum.

    Abang,

    Ingat tak bunga R0s merah ni, Abang berikan pada Nisa sewaktu mula mengenali Abang. Lama Nisa simpan bunga tu Bang...Bunga inilah lambang bermulanya perkenalan Nisa dengan Abang. Nisa benar-benar menyayangi Abang. Nisa menyimpan setiap hadiah yang abang bagi pada Nisa. Abang tak pernah tahu kan ... Itulah salah satu buktinya betapa sayangnya Nisa.. Terlebih dahulu Nisa ingin sangat dengar Abang panggil Nisa AYANG seperti kita baru kahwin...Abang panggil Nisa AYANG...terasa diri dimanja bila Abang panggil Nisa cam tu...walaupun Nisa dapat merasa panggilan AYANG itu seketika sahaja.

    Abang dah banyak berubah. Perkataan AYANG telah hilang dan tidak kedengaran untuk Nisa lagi. Kenapa? Bencikah Abang pada Nisa? Abang...mukasurat nie khas utk Abang. Bacalah sem0ga Abang tahu sayangnya Nisa pada Abang. Abang ingatkan hari nie hari ulangtahun perkahwinan kita yang pertama dan Nisa hadiahkan Abang....... Danial dan Dania. Untuk Nisa tak perlulah Abang bagi kerana tak ada apa yang Nisa inginkan melainkan kasih sayang Abang pada Nisa. Nisa akan pergi mencari ketenangan dan kedamaian untuk diri Nisa. Nisa pergi untuk menemui NYA.

    Nisa harap Abang akan menjaga Danial dan Dania dengan baik dan jangan sekali-kali sakiti mereka. Danial dan Dania tak tahu apa-apa. Itulah hadiah paling berharga dari diri Nisa dan mereka adalah darah daging Abang. Jangan seksa mereka. Abang b0leh seksa Nisa tapi bukan mereka. Sayangilah mereka...Nisa ingin mengatakan bahawa Nisa tak ada hubungan dengan sesiapa melainkan Abang sahaja di hati Nisa. Jiwa dan raga Nisa hanya untuk Abang se0rang. Terima kasih kerana Abang sudi mengahwini Nisa walaupun Nisa in cuma menumpang kasih disebuah keluarga yang menjaga Nisa dari kecil hinggalah Nisa bertemu dengan Abang dan berkahwin.

    Nisa harap Abang tidak akan mensia-siakan kembar kita dan Nisa tidak mahu mereka mengikut jejak kehidupan Nisa yang malangkerana menumpang kasih dari keluarga yang bukan dari darah daging nisa....tapi Nisa bersyukur kerana dapat mengecapi kasih sayang sepenuhnya dari keluarga ini. Nisa harap sangat Abang akan sentiasa memberitahu pada kembar kita yang Nisa ibunya akan sentiasa bersama disamping kembar kita, walau pun Nisa tak dapat membelai dan hanya seketika sahaja dapat mengenyangkan kembar kita dengan air susu Nisa. Berjanji pada Nisa dan ingat DANIAL dan DANIA adalah darah daging abang...Ampunkan Nisa dan halalkan segala makan minum Nisa selama setahun kita bersama.

    Sekiranya Abang tidak sudi menerima Danial dan Dania berilah pada emak Nisa supaya emak menjaga kembar kita dan segala perbelanjaan Nisa dah buat nama emak untuk KWSP Nisa. Biarlah emak menjaga kembar kita sekurang-kurang terubat juga rindu emak sekeluarga pada Nisa nanti bila memandang kembar kita. C0mel anak kita bang..Dania mengikut raut muka Abang...sejuk kata 0rang dan Nisa yakin mesti Danial akan mengikut iras raut wajah Nisa...Ibunya. ..sejuk perut Nisa mengandungkan mereka. Inilah peninggalan Nisa untuk Abang. Sem0ga Abang masih sudi menyayangi dan mengingati walaupun Nisa sudah tiada disisi Abang dan kembar kita.

    Wassalam.


    0 0










    Tengok selebihnya di Rotikaya

    0 0



    PENGACARA karpet merah Anugerah Bintang Popular ke-29, Nana Mahazan dikritik segelintir netizen gara-gara perkongsian gambar penampilannya pada majlis tersebut yang berlangsung semalam.


    Bergaya cantik dengan gaun unik berwarna hijau terang, Nana, ibu kepada dua cahaya mata itu ‘ditarbiah’ peminat yang mengatakan gaunnya itu kelihatan sangat ketat sehingga terlalu menonjolkan susuk tubuhnya.

    Antara komen yang ditulis berbunyi, “Kamu menempah diri ke jalan neraka dengan pakaian yang anda peragakan.”

    “Astaqfirullahalazim..moga-moga Allah bagi petunjuk ke jalan yang diredhai Allah. Amin,” tulis azizahzah86.


    Memang tak dinafikan pemilihan warna dan rekaan baju ini cukup cantik dan unik namun ia mungkin sedikit ketat buat pandangan mata sesetengah orang.

    Apa pula komen anda? – MYNEWSHUB.CC

    Sumber: Jomkapel



    0 0

    DARI kiri, Pelakon, Erra Fazira Neelofa dan Didie Alias pada malam Anugerah Bintang Popular BH (ABPBH) ke-29 di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya. - Foto Mohd Khairul Helmy Mohd Din

    PUTRAJAYA: Lensa fesyen sekali lagi tertumpu kepada segmen karpet merah Anugerah Bintang Popular BH Ke-29 (ABPBH 29) di sini, malam tadi apabila artis melaram mengikut tema 'Black Tie dan Glam'.

    Berlangsung meriah, artis menerapkan unsur tema #RESPEK dalam busana digayakan.

    Rata-rata artis memilih rona terang dan berani seperti Awie, Idris Khan, Abam Bocey, Sufi, Faizal AF dan Khai. Tidak ketinggalan melaram dua hos ABPBH 29 iaitu Zizan Razak dan AG.


    Pemenang trofi Bintang Paling Popular ABPBH 29, Neelofa yang sinonim dengan busana rekaan Fizi Woo, mempunyai tafsiran sendiri terhadap persalinan digayakan.

    "Persalinan saya ini seperti jubah tetapi pada bahagian dalam direka baju dan seluar.

    "Jadi tafsiran tema #RESPEK lebih kepada fesyen muslimah yang semakin berkembang ketika ini. Warna yang tidak terlalu daring dan garang bagi saya menunjukkan aspek kebersihan yang diutamakan semua wanita," katanya.

    Seorang lagi artis yang mencuri tumpuan adalah Ziana Zain yang tampil dengan persalinan rekaan Rizman Ruzaini.

    Menjelaskan busana itu, Rizman memberitahu:

    "Ziana boleh dianggap sebagai penyanyi yang masih utuh dan dihormati. Tidak sarat perincian, gaya polos ini memberi justifikasi kepada kembara seni Ziana yang lancar tanpa kontroversi," katanya.

    Sementara itu, finalis kategori Artis Baharu Wanita Popular, Falisha Crossley memilih motif Pua Kumbu yang cukup ikonik di negeri kelahirannya, Sarawak.

    "Rekaan baju dan solekan adalah dari teman senegeri. Busana saya dicipta Lentera Astana. Busana ini melambangkan rasa hormat dan sayang kepada Sarawak," katanya.

    Sementara itu, Siti Saleha menggayakan rekaan gaun merah jambu daripada Elliestone.KL

    "Warna merah jambu sinonim dengan wanita. Jadi, saya lihat mengangkat wanita kepada tahap lain. Rekaannya tak sarat dan saya tidak mahu keterlaluan kali ini," katanya.

    Sumber: Berita Harian


    REAKSI Farah Fauzana dan Neelofa ketika melalui karpet merah Anugerah Bintang Popular BH 29 di PICC,Putrajaya. - Foto Nur Adibah Ahmad Izam


    0 0


    Pemenang Anugerah artis Versatil Anugerah Bintang Popular ke-29, Ifa Raziah dikritik segelintir netizen gara-gara perkongsian gambar penampilannya pada majlis tersebut yang berlangsung semalam.

    Bergaya cantik dengan gaun unik berwarna hijau terang, ifa, ‘ditarbiah’ peminat yang mengatakan gaunnya itu kelihatan sangat ketat sehingga terlalu menonjolkan susuk tubuhnya.


    Antara komen yang ditulis berbunyi...



    Memang tak dinafikan pemilihan warna dan rekaan baju ini cukup cantik dan unik namun ia mungkin sedikit ketat buat pandangan mata sesetengah orang.

    Anugerah Bintang Paling Popular ABPBH 2015: Neelofa

    Artis Baru Wanita Popular: Mira Filzah
    Artis Baharu Lelaki Popular – Sufi
    Penyanyi Wanita Popular – Adira
    Penyanyi Lelaki Popular – Aizat Amdan
    Penyampai Radio Popular – DJ Lin
    Artis Kolaborasi/Duo/Berkumpulan Popular – Wings
    Artis Versatil Popular – Ifa Raziah
    Artis Komedi Popular – Abam
    Pengacara TV Popular – Neelofa
    Pelakon TV Wanita Popular – Emma Maembong
    Pelakon TV Lelaki Popular – Sharnaaz Ahmad
    Pelakon Filem Wanita Popular – Fathia Latiff
    Pelakon Filem Lelaki Popular – Sharnaaz Ahmad

    Anugerah Pencapaian Sepanjang Hayat: Fauziah Dato’ Ahmad Daud

    KATEGORI ONLINE

    Personaliti Media Sosial Popular – Lara Alana
    Artis Trending Popular – Ayda Jebat
    Artis Youtube Popular – Siti Nordiana
    Artis Ikon #Respek Popular – Datuk Aznil Nawawi
    Artis Aksi Selfie Popular – Saharul Ridzwan
    Sumber: rakyatdunia


    0 0

    Kepada semua wanita yang menggunakan tandas di mana2 stesen minyak, SILA BERHATI-HATI DENGAN LELAKI GILA SEKS YANG MAHU MER0G0L ANDA... SILA BAWA KAWAN KETIKA MAHU MASUK TANDAS...



    Dari fb Dhiya Srikandi Qalbu: 

    Baru sampai rumah dari Balai Polis Rawang.
    Adik kandung hampir dirogol dalam tandas Petronas Rawang pada jam 10malam (9/5/2016)
    Esok saya viralkan kes ni.
    Sebagai peringatan untuk semua supaya lebih berhati-hati.
    Sy kongsikan screenshot adik saya lari menyelamatkan diri selepas bergelut dengan suspek dalam tandas.
    Nasib baik adik x jadi mangsa rogol.
    Nak balik dulu...esok sy viralkan kes penuh.

    Sumber asal: Jomkapel





    0 0

    Selain menyatakan permohonan maaf kepada media di atas sikapnya sebelum ini, pelakon baru Hafidz Roshdi dalam masa yang sama turut berkongsi kisah kehidupan berumah tangganya. Hafidz menyifatkan ia adalah sesuatu yang sangat indah lebih-lebih lagi apabila setiap perkara dilakukan bersama isteri.


    “Seronok kehidupan berumah tangga ini. Seronok ada orang teman dan kejutkan kita bangun tidur. Ada orang ingatkan masa makan, solat dan pastinya saya dapat solat berjemaah sama. Insya-Allah kami akan berbulan madu tahun ini dalam negara saja,” katanya.


    Sementara itu, Hafidz juga sudah bersedia jika dikurniakan cahaya mata awal dalam perkahwinan mereka. Mengenali isterinya, Nurul Shuhada yang merupakan rakan sekuliah ketika belajar dahulu, ternyata perkahwinan yang baru dibinanya itu cukup indah.

    Tambahnya, dua juga tidak mahu terus kekal dengan sikap lamanya hingga menjadi kritikan di dalam industri seni tanah air. Mengakui dia mahu berubah, Hafidz turut menyatakan kesediannya untuk memperbaiki kelemahan tersebut dan menjadi insan yang lebih baik.


    Alhamdulillah, semoga kedua pasangan ini dikurniakan rezeki yang melimpah ruah dan semoga ikatan perkahwinan yang terbina berkekalan hingga ke Jannah!

    Sumber: mediapenmerah


    0 0

    GEMPAR!! Gambar Altantuya Shaariibuu sebelum dibunuh dengan kejam AKHIRNYA di Dedahkan!


    DAH AGAK DAH!!! memang manusia JAHANAM ni yang BUNUH!!

    Tengok gambar paling last sekali, dia bergambar dengan siapa tu? diharap 'SUSPEK' tersebut dapat memberi maklumat pasal PEMBUNUHAN Altantuya....CEPAT SHARE MAKLUMAT SULIT INI...



    Tengok gambar paling last sekali, dia bergambar dengan siapa tu? diharap orang tersebut dapat memberi maklumat pasal pembunuhan Altantuya...












    VIDEO DIBAWAH MEMBONGKAR SIAPA LELAKI SEBENAR YANG MEMBUNUH ALTANTUYA DENGAN SANGAT KEJAM... SILA PLAY VIDEO DI BAWAH... ATAU KLIK SINI.

    Sumber: Jomkapel


    0 0

    Kini nama Abam sedang meniti dibibir peminat apatah lagi dia baru memenangi anugerah pelawak lelaki paling popular di ABPBH 2014.

    Baru-baru ini, Abam Bocey ada memuatnaik gambarnya ketika kurus. Ketika itu Abam masih budak-budak lagi.



    Ini caption Abam:

    Rindu kan badan sado semasa kecil….. uwaaaaaaa kenapa aku gemok skrg… hahahah GEMUK ANUGERAH DARI YANG MAHA ESA….ALHAMDULILLAH…

    Memang comel Abam ni, jom lihat gambar Abam masa kecil:


    Ini sedikit biodata Abam Bocey:

    Nama Penuh: SYED UMAR MOKHTAR SYED MOHD REDZUAN
    Nama Pentas: ABAM
    Tarikh Lahir: 19 November 1988
    Asal Kampung: Selangor
    Pekerjaan Sebelum Ini: Berniaga Sendiri / Freelance Emcee / Juruteknik MATIC
    Hobi : Memasak, Memancing
    Idola : Nora Danish, Senario


    0 0

    Seperti yang kita sedia maklum bahawa hari ini (14 Mei 2016) Hafiz Suip, 26, bakal menamatkan zaman bujangnya dengan pilihan hatinya, Nureffy Jasreel Abdullah.

    Sebelum majlis pernikahan mereka berlangsung, Hafiz dan pasanganya telah mengadakan majlis berlulut, mandi bunga serta malam berinai yang bertemakan bollywood.

    Melalui perkongsian gambar di Instagram, majlis tersebut dihadiri oleh ahli keluarga serta teman rapat pasangan ini.

    Jom lihat!


    MALAM BERINAI





    GAMBAR LAIN:














    MANDI BUNGA






    MAJLIS BERLULUT











    0 0

    Penyanyi popular, Amy Mastura merupakan nama besar di Malaysia. Amy mastura popular sebagai penyanyi dan hebat juga dalam bidang lakonan.

    Antara lagu popularnya ialah Meniti Hari, Jawapan Kasih, Kasih Kita, Kembalilah, Bintang Hati, Sha Na Na, Siapalah Aku, Dengarkanlah, Akan Datang dan banyak lagu lagu best.


    Filem lakonannya pula ialah Kuala Lumpur Universiti, Impian, Tragedi Oktober, Puteri Impian, Trauma dan banyak lagi. Untuk pengetahuan, Amy Mastura mempunyai dua orang anak gadis bernama Adriana dan juga Adalia.

    Jom lihat gambar mereka berdua:

    Sumber: mediapenmerah







    0 0

    Sebagai seorang ahli perniagaan wanita yang berjaya dan selebriti, Neelofa sering tampil dengan fesyen terbaru dan pakaian yang mampu menyerlahkan lagi dirinya.

    Namun, kali ini mungkin Neelofa sudah tersalah pilih pakaian yang sesuai buat dirinya, apabila ada sesetengah netizen mengkritik baju yang beliau pakai sewaktu berada di Turki terlalu jarang, sehingga beberapa orang boleh nampak warna baju dalam dan bentuk badan Neelofa.



    Perkara itu menjadi perhatian ramai setelah Neelofa memuat naik foto beliau di akaun Instagram miliknya beberapa hari lepas.

    Berikut antara komen netizen di Instagram Neelofa :-



    Mungkin Neelofa sendiri tidak sedar bahawa baju itu agak jarang apabila terkena cahaya, berfikir positif. Apa-apa pun Neelofa harus lebih berhati-hati dalam berpakaian bukan kerana untuk tidak dikritik sahaja tetapi elak untuk jadi bahan untuk sesetengah “stalker” diluar sana melepaskan nafsu mereka.


    Sumber: beautifulnara


    0 0

    Warga Jalan Pertahanan, Desa Patumbak, Pasar VII, Kabupaten Deli Serdang digemparkan dengan kes pembongkaran kuburan seorang gadis bawah umur siswi SMP PAB yang baru sehari dikebumikan. Tidak hanya membongkar, pelaku juga memperkosa mayat gadis dara itu. Seluar dalam seorang lelaki telah ditemui dalam lubang kubur tersebut.

    Kegemparan itu bermula ketika Raswati (54), penjaga kubura mendapat laporan dari adiknya, ada kubur digali dan ada mayat perempuan telanjang, Setelah mendapat laporan itu, Raswati terus bergegas ke lokasi penemuan.



    Memang benar mayat Elatriyana boru Ginting (17) warga Dusun Iditemui di luar kuburnya dalam keadaan yang amat menyedihkan dimana kain kafan yang menutupi tubuhnya bersepah dua meter dari lubang kubur. manakala tiada sehelai benang pun menutupi tubuh jenazah pelajar SMP PAB 5 Patumbak, Indonesia itu.

    “Aku datang kemari, mayatnya sudah keluar dari kuburnya dengan posisi telentang tanpa sehelai benang pun melekat ditubuhnya. Sedangkan kain kafannya sudah berserakan,” kata penjaga kubur itu kepada wartawan.

    Mayat gadis yang terbunuh dalam peristiwa kemalangan tak jauh dari rumahnya itu bukan sahaja dikeluarkan dari kuburnya, malah dirogol pula dengan begitu zalim. Hal itu diketahui setelah pihak hospital melakukan siasatan dan pemeriksaan pada kemaluan mangsa dimana terdapat percikan sperma.

    Sumber: berita-harian







    0 0

    Pada awal bulan lalu, seorang wartawan media yang masih muda telah mendatangi sebuah perkampungan di Liucunbu di Cina akan tersebarnya berita misteri dari mulut kemulut menjumpai sebuah cendawan langka di kampung tersebut.

    Menurut seorang penduduk, cendawan itu ditemui disebuah perigi Lama yang airnya sudah kering, namun masih lembab, penduduk yang menemui benda itu turut terpesona dengan keunikan bentuk dan juga fisiknya yang lebut.

    Cendawan tersebut memiliki dua kepala di hujung dan dibawah, kepala benda itu memiliki lubang dipercayai hidung dan mata cendawan tersebut.


    Seorang penduduk yang sudah menetap di kampung tersebut selama 80 tahun mengaku baru pertama kali ia melihat cendawan seperti itu.” orang paling tua dikampung ini saja belum pernah melihat cendawan seperti itu” ujar salah seorang penduduk dengan jujurnya.

    Ada juga sebagian warga yang cuba mencari melalui internet mengenai cendawan yang mereka temukan, ”saya sudah melakukan pencarian di internet ia adalah cendawan jenis Lingzhi yang disebut Taisui “ujar salah seorang pemuda, ketika di tanya wartawan tersebut.

    Selain daripada itu pemuda itu juga menjelaskan bahwa cendawan jenis Lingzhi yang disebut Taisui adalah sejenis cendawan yang sangat popular yang hanya dimakan oleh maharaja cina zaman baheula supaya mereka panjang umur.

    Ketika itu juga berita yang disiarkan Secara LIVE melalui televisi cina, menjadi bahan lawak penduduk negara itu, kelucuan berita tersebut ditambah deNgan wartawan Yang penuh yakin menyampaikan berita cendawan popular tersebut yang sebenarnya adalah alat bantu seks.

    Stesen tv yang kemudian tahu bahawa rancanagan mereka menjadi bahan lawak, mereka kemudian menyiarkan berita permohonan maaf. ”wartawan kami masih muda dan itu adalah kerja pertamanya mohon maklum”katanya.


    Sumber: Berita-harian


    0 0

    Kronologi Dan Punca Kemaluan Gadis 18 Tahun Disumbat Tangkai Cangkul Sampai Mati|Petugas kepolisian akhirnya mendapati maklumat di luar jangkaan pembunuh Enno Parinah (18) alias Indah, yang kelaminnya dimasukkan tangkai cangkul di Kosambi, Kabupaten Tangerang saat berada di dalam rumahnya.

    Sebelumnya Mayat mangsa ditemukan oleh tiga rakannya yang merupakan pekerja polyta clobal mandiri sekitar jam 9 pagi,kemudia Hal itu di laporkan kepada pihak polis teluk naga.


    Difahamkan pelaku pembunuhan itu melibatkan tiga orang lelaki,dan seorang pelaku berumur 15 tahun yang merupakan kekasih mangsa warga setempat bejaya di tahan setelah ditemui bercakan darah di biliknya,Mana kala dua lagi masih dalam buronan polis negara ini.

    Kronologi kejadian:diceritakan suspek sendiri

    RAHMAD
    Dipahamkan suspek diketahui bernama Rahmat Alim seorang pelajar yang masih berusia 15 tahun, warga Gang Musala Mustaddin, Desa Jatimulya, Kecamatan Kosambi, Kabupaten Tangerang, Banten.

    Mangsa dengan suspek baru kenal kurang lebih satu bulan. Kemudian pada malam kejadian, Kamis (12/5) sekitar pukul 23.30 , suspek dan mangsa berjanji untuk bertemu di bilik korban yakni di mess PT Polita Global Sdn.

    Setelah bertemu, keduanya pun bercumbu. Namun, saat Rahmat ingin menyetubuhi korban, ajakan tersebut ditolak oleh mangsa. Mendengar itu, Rahmat kesal, kemudian dia keluar dari bilik mangsa.

    Ketika keluar bilik, Rahmat bertemu dengan dua orang lelaki, yang Yang tidak dikenalinya.
    Rahmat mengaku ditanya kedua lelaki itu apakah dia teman lelaki mangsa atau tidak?.

    Kemudian Rahmat menjawabnya. “Bukan bang, saya bukan teman lelakinya,” kata Rahmat.
    Menurut Rahmat, tiba-tiba saat itu Rahmat diajak kedua orang tersebut ke dalam bilik mangsa. “untuk memastikan kebenaran,” kata Rahmat.

    Selanjutnya, begitu masuk, kedua lelaki itu terus mendakap wajah mangsa dengan menggunakan bantal dan menyuruh Rahmat mencari pisau di dapur.

    Kerana di dapur tidak ada pisau, kemudian Rahmat keluar bilik dengan maksud mencari benda lain selain pisau. akan tetapi dia melihat cangkul yang berada tidak jauh dari bilik mangsa.

    Kemudian Rahmat mengambil cangkul tersebut dan kembali lagi ke bilik mangsa. Pada masa itu.
    kata Rahmat, sampai di dalam bilik dengan membawa cangkul, dia melihat seorang lelaki tadi masih mendakap wajah korban dengan menggunakan bantal,manakala orang memegang kaki mangsa.

    Seterusnya meraka menyuruh Rahmat untuk memukulkan cangkul tersebut kepada mangsa, dan dirinya menuruti perintah untuk memukulkan cangkul tersebut kepada mangsa dan mengenai bahagian wajah mangsa.

    Rahmat sempat keluar bilik kerana mengaku jijik melihat keadaan mangsa berlumuran darah. Namun Rahmat kembali masuk untuk memastikan mangsa sudah meninggal dunia atau belum.


    Melihat mangsa masih bernafas. Rahmat yang masih kesal dengan perlakuan korban yang menolak diajak berhubungan badan, langsung menggigit payudara mangsa sebelah kiri hingga hingga putingnya tercabut.

    Setelah korban tidak berdaya, kemudian seorang dari pada lelaki tadi menyuruh Rahmat untuk memegang kaki korban sebelah kanan dan membukanya. Setelah kedudukan korban mengangkang, selanjutnya mereka menancapkan tangkai cangkul tersebut ke kemaluan mangsa sehingga mangsa meninggal dunia. Kemudian, Rahmat mengambil telefon bimbit milik mangsa.

    Sumber: berita-harian


older | 1 | .... | 221 | 222 | (Page 223) | 224 | 225 | .... | 227 | newer