Are you the publisher? Claim or contact us about this channel


Embed this content in your HTML

Search

Report adult content:

click to rate:

Account: (login)

More Channels


Showcase


Channel Catalog


older | 1 | .... | 224 | 225 | (Page 226) | 227 | newer

    0 0

    Masih ingat Aishwarya Rai artis Bollywood yang pernah memenangi gelaran Miss World 1994, inilah 7 foto bentuk tubuh terbarunya selepas 21 tahun yang amat mengejutkan dan buat anda menangis kesedihan.

    Selepas lima tahun ‘menyepi’ daripada dunia lakonan di India secara sepenuh masa, bintang wanita terkenal Bollywood, Aishwarya Rai Bachchan, kembali semula ke layar perak, lapor media tempatan di sini pada Khamis.

    Aktres jelita berusia 41 tahun itu kali terakhir berlakon pada 2010 menerusi filem romantik ‘Guzaarish‘ menjadi jururawat dan sebagai heroin kepada aktor kacak Hrithik Roshan beraksi sebagai bekas ahli silap mata yang lumpuh badan.


    Kali ini Miss World Pageant pada 1994 itu kembali untuk menjayakan sebuah filem seram, ‘Jazbaa‘ yang diadaptasikan daripada filem seram popular Korea Selatan, ‘Seven Days‘ bersama pelakon lain seperti Irrfan Khan, Shabana Azmi dan Anupam Kher.

    Pengarah filem Hindi tersebut, Sanjay Gupta memuat naikkan gambar Aishwarya Rai, ke laman sosial Twitternya semasa penggambaran filem tersebut sambil menulis: “Aishwarya kini kembali dan sedang menjalani penggambaran Jazbaa“.


    ‘Jazbaa’ menampilkan watak utama Aishwarya Rai sebagai peguam mengendalikan kes misteri melibatkan seorang anggota polis digantung kerja lakonan Irrfan Khan dan ia juga bakal ditayangkan pada festival filem berprestij Cannes di Perancis.

    Aishwarya Rai yang berkahwin dengan aktor Abhishek Bachchan sejak 2007; kemudian dilaporkan lebih menumpukan kepada urusan keluarganya setelah dikurniakan seorang anak perempuan bernama Aaradhya Bachchan pada 2011.

    Biarpun sibuk dengan hal keluarga, beliau yang pernah dinobatkan sebagai antara wanita tercantik di dunia oleh banyak majalah ternama Barat seperti Maxim, Peopledan Harper’s, malah turut diiktiraf aktif dalam pelbagai organisasi antarabangsa.

    Antaranya duta muhibah Pertubuhan Bangsa Bersatu dan menerima pingat kebesaran kedua tertinggi Perancis pada 2012 selain model produk jenama ikon seperti Lux, Coca-Cola, Pepsi, L’Oreal, Casio, Palmolive, Philips, Titan dan Fuji Film.














    0 0

    "Tolong lepaskan kami! Kami akan naik pelamin bulan depan Tolong…” Pasangan terkenal kantoi main ganas di sebuah hotel murah! Lebih memalukan, lihat 'ALAT' apa yang lelaki ini gunakan untuk memuaskan nafsu tunangnya ternyata amat menjijikkan.

    “Saya tak nak perkara ini heboh dan kami akan kahwin bulan depan.”

    Itu permintaan seorang lelaki apabila dicekup berkhalwat bersama tunangnya oleh Penguatkuasa Pejabat Agama Daerah Ledang (PPADL) dalam sebuah hotel di sini, awal pagi semalam.


    Lelaki berusia 27 tahun dan pasangannya berusia 24 tahun ditahan dalam serbuan kira-kira jam 2 pagi itu, ketika sedang berdua-duaan dalam bilik di sebuah hotel.

    Lelaki itu mendakwa, dia berada di bilik hotel tersebut sekadar untuk menemani tunangnya dan akan pulang ke rumah ibunya di Sagil sebaik sahaja hujan berhenti.

    “Tunang saya tiba dari Masai kira-kira jam 5.30 petang dan dia datang ke sini kerana mahu menghadiri majlis pertunangan adik perempuan saya hari ini (semalam).

    “Saya bawa dia ke hotel ini kerana dia tidak mahu tidur di rumah ibu saya disebabkan malu dengan ahli keluarga yang lain,” katanya ketika disoal siasat penguat kuasa yang turut disertai Sinar Harian.

    Mereka sudah bertunang sejak setahun lalu dan bakal mendirikan rumah tangga pada Januari tahun depan.

    “Sementara menunggu hujan teduh, saya tertidur dan tidak sangka penguat kuasa akan memeriksa bilik ini,” katanya.

    Kadi Daerah Ledang, Sulaiman Maidin berkata, berdasarkan aduan orang awam, sepasukan anggota yang diketuai Pegawai Penguat Kuasa, Mohd Zainal Kadiran memeriksa hotel berkenaan.

    Menurutnya, selepas mengetuk pintu dan memberi salam, seorang lelaki berbaju T dan berseluar pendek membuka pintu.

    “PPADL terpaksa menunggu hampir 15 minit sebelum lelaki berkenaan membuka pintu dan membenarkan pemeriksaan dijalankan.

    “Pemeriksaan lanjut menemui seorang wanita memakai baju-T dan berseluar sedang bersembunyi di sebalik langsir bilik hotel berkenaan” katanya kepada Sinar Harian.

    Katanya, pasangan itu kemudiannya ditahan untuk siasatan lanjut kerana gagal menunjukkan sebarang dokumen mempunyai hubungan mahram atau suami isteri.

    “Mereka dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Ledang untuk dibuat laporan tangkapan sebelum dibawa ke Pejabat Agama untuk siasatan lanjut dan dijamin dengan jaminan keluarga masing-masing,” katanya.

    Katanya, mereka ditahan dan didakwa di bawah Seksyen 27 (1) a b, Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah Johor, 1997 yang boleh dikenakan denda tidak melebihi RM3,000 atau dua tahun penjara atau kedua-duanya sekali, jika sabit kesalahan.

    Sumber: viralanakmalaysia


    0 0

    Seorang wanita bernama Tania dari Bandung, Indonesia heboh diperkatakan di media sosial.

    Semuanya selepas wanita Sunda ini membuat pengakuan berani mati mendedahkan dia telah meninggalkan 3 suaminya gara-gara mereka tidak mampu melayan nafsu berahinya di ranjang.

    Tania yang merupakan bekas pembantu rumah di Hong Kong ini membuat pengakuan itu menerusi sebuah akhbar berbahasa Sunda.




    Artikel berjudul “Geus Tilu Kali Ganti Salaki, Euweuh Anu Kuateun!” (Sudah tiga kali ganti suami, tiada yang kuat!) itu sekali gus menjadi viral dan mengejutkan netizen seluruh dunia sebaik sahaja dimuat naik di media sosial.

    “Mereka sangat terseksa dan tidak mampu saat memadu kasih.

    “Semoga suami yang terakhir nanti, Tuhan mengirimkan lelaki yang benar-benar perkasa setiap saat,” katanya kepada akhbar itu.



    Akhbar itu turut memuatkan gambar Tania yang miliki payudara bersaiz ‘jumbo’.

    Gambar Tania atau lebih mesra dipanggil Nia, 30, turut mengundang bualan netizen ekoran aset yang dimiliki disifatkan luar biasa.

    Walaupun kisah rumah tangga Tania mengejutkan ramai, namun ramai yang tidak meragui kebenaran cerita itu.

    Sumber: ohmymedia


    0 0

    Bapak Besar Giler! Pelakon wanita popular ini selamba tayang buah betiknya yang terlalu besar hingga tersembul keluar dari baju sambil tunjuk kepala yang sudah dibotakkan sampai licin. Korang mesti kenal sangat artis ni kan!

    Jakarta Julia Perez membuat mata publik terbelalak dengan aksi nekatnya membotaki rambut di kepalanya. Jika sebelumnya Jupe memiliki imej wanita berambut panjang nan indah, namun kini ia tak ubahnya seperti manekin yang ada di toko-toko baju.

    Bukan tanpa alasan ketika ia memilih untuk berkepala pelontos. Ia mengaku tak ingin mengumbar sensasi semata. Pedangdut Belah Duren tersebut juga menolak ketika dirinya disebut mengalami tekanan mental.

    “Ya saya sekarang udah botak hari ini memang hari ini, saya bukan stres, sakit atau sensasi. Tujuan saya untuk support pasien kanker khususnya perempuan,” kata Julia Perez di kawasan Kebon Jeruk, Jakarta Barat, Senin (4/4).


    Bagi seorang wanita, rambut memang menjadi mahkota. Tak heran ketika banyak dari mereka yang mengalami kerontokan rambut, maka rasa percaya diri juga akan berkurang. Karenanya, dengan ini artis yang akrab disapa Jupe ini berharap banyak wanita, khususnya penderita kanker tetap percaya diri meski tampil botak.

    “Biar dia semangat dan punya tujuan, kalau wanita meski botak tetap cantik. Biar anak-anak pasien kanker, enggak malu dan enggak risih,” tukas Jupe.

    Jupe memang beruntung. Kanker yang dideritanya tak membuat rambutnya mengalami kerontokan meski melakukan kemoterapi. Padahal sudah menjadi kelaziman ketika efek dari kemoterapi akan membuat rambut kehilangan kekuatannya alias rontok.

    “Rambut saya memang kuat, sudah potong sudah lama, waktu kemo di Singapura enggak rontok.
    Pengen saya bilang ke adik-adik, bukan karena saya itu berobat di Singapura, saya termasuk orang yang kuat,” tandas Jupe.

    Sumber: kisahviral


    0 0

    Seram & Mengerikan! Saksikan 13 foto wajah sebenar pelakon-pelakon wanita terkenal Hollywood sebelum dan selepas memakai mekap yang buat anda tak dapat tidur malam akibat takut dan kengerian. Foto pelakon no.2 tu paling teruk dan bikin muntah.

    Sumber: kenapakamu85
















    0 0

    GILAA! Suami JOGET atas mayat isteri lepas membunuhnya dengan parang silat! Sila jangan tonton video detik-detik kejadian mengerikan itu di bawah kalau tak kuat semangat.

    Sarifuddin seolah dirasuki setan, Minggu (17/7) kemarin. Dia tega membunuh sang istri Jumiati di rumahnya di Jalan Jakarta, Gang Bakti, RT 21, Kelurahan Loa Bakung, Sungai Kunjang, Samarinda.

    Seolah tak puas membunuh, Sarifuddin langsung menari di depan wanita yang sudah memberinya tiga anak itu. Udin menari dengan mandau di atas kepala di depan Jumiati.

    Kejadian itu dilihat langsung sang kakak ipar Sumarno (46). Saat itu, dia hendak menyelamatkan tiga anak Udin yang nyaris ikut dibunuhnya. "Dia (Udin, Red) menari di atas jasad istrinya (Jumiati, Red) yang dihabisinya," kata Sumarno.


    Selain menari, Udin juga terlihat bak seorang pendekar dengan menggunakan ikat kepala merah. Mata Udin pun terlihat merah. "Saya tak tahu apa yang dia pelajari dan lakukan hingga seperti itu. Tapi memang seminggu sebelum kejadian ini dia sering ngomong sendiri," ucap Sumarno.

    Kebiasaan meracau Udin yang diketahui Sumarno sejak satu minggu lalu itu itu yakni kerap mengatakan "bunuh, bunuh, bunuh" berulang-ulang kali.

    "Dia meracau kalau sudah tengah malam, kira-kira jam 12 (pukul 00.00 Wita). Ya seperti tadi malam (kemarin, Red) itu, sebelum kejadian," tutur Sumarno.

    Perubahan perilaku itu baru diketahui Sumarno setelah Udin datang dari kampung kelahirannya di Muara Ancalong, Kutai Timur (Kutim). "Dia datang sebelum Lebaran. Nah setelah Lebaran, perilakunya tiba-tiba berubah seperti itu," ujar Sumarno.

    Sumber: citeheboh





    0 0

    KUALA LUMPUR – Seorang pelakon dan pelawak terkenal disyaki terbabit dalam kes penipuan hartanah membabitkan kerugian sebanyak RM485,000, semalam.

    Timbalan Pengarah Risikan Operasi Jabatan Siasatan Jenayah Komersial Bukit Aman, Senior Asisten Komisioner Roslan Abd Wahid yang mengesahkan perkara itu berkata, artis itu ditahan di kediamannya di Cyberjaya jam 2 petang.

    “Suspek dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Dang Wangi untuk siasatan lanjut,” katanya.
    Artis terbabit yang ditahan itu direman selama empat hari bermula hari ini sehingga Ahad.


    Terdahulu, artis itu dikatakan terbabit dengan penipuan pelaburan yang melibatkan seramai 9 lelaki dan 5 wanita itu ditahan bersama rampasan 9 buah kereta jenis Range Rover Evoque, Mercedis, Honda Accord, Volkswagen, Toyota Caldina, Toyota Prius, Toyota Vios dan Proton.

    Barang kemas turut dirampas bersama sejumlah buku bank, kad bank, borang pelaburan, telefon bimbit dan komputer.

    OPERASI NURI 2 ( 2016 )

    PENIPUAN PELABURAN OLEH SYARIKAT HIGHWAY GROUP / RICH HERITAGE.

    MASTERMIND

    1. Dato Seri Zawawi b. Yas
    48 th. Alt. Tanah Merah,
    Kelantan.
    ( Pengasas )

    2. Dato Azir b. Abu Samah
    43 th. Alt. Shah Alam, Sel.
    ( Buka pasaran kpd
    Orang2 Cina di Penang ).

    ( Gelaran2 dibeli dari Tgku
    Chik, Perak ).

    Bil. Keahlian: 500,000 orang
    Kutipan: RM 35,000,000
    Tiada rekod pendaftaran yg teratur dan hilang kawalan.
    Mangsa kebanyakan guru dan artist.

    STRUCTURE

    Board Members
    District Supervisors
    Leaders
    Agents
    Members.

    ( A ) TANGKAPAN
    Pada 20/7/2016. Bahagian Operasi, Risikan, Teknikal, Jsjk Bukit Aman & Pksb & Amla, serta bantuan RO Melaka, Pahang, Kelantan, P/Pinang. Berjaya tangkap ( 14 ) Ahli2 Sindiket termasuk masterminds. 9 lelaki & 5 wanita.

    ( B ) SENARAI TANGKAPAN

    1. Dato Seri Zawawi b. Yas
    48 th. Alt. Tanah Merah,
    Kelantan.
    ( Peranan: mastermind )

    2. Dato Azir b. Abu Samah.
    43 th. Alt. Shah Alam, Sel.
    ( Peranan: mastermind
    Kegiatan di Penang ).

    3. Adlin bin Aman Ramlie
    44 th. Alt. Cyberjaya, Sel.
    ( Artist/ pelakon - Adik
    AR Badul. Anak Tompel )
    ( Peranan: Melindungi
    mastermind. Sediakan
    rumah dan kemudahan2
    lain.

    4. Ronzi bin Buang.
    47 th. Alt. Ketereh,
    Kelantan.

    5. Shahrul Azli b. Aibadillah
    38 th. Alt. Machang,
    Kelantan.

    6. Arkeh bin Jusoh
    46 th. Alt. Ketereh,
    Kelantan.

    7. Noraznita bt Abd. Rahmat
    40 th. Alt. Kuantan,
    Pahang.
    ( Peranan: Mengurus
    Akaun Syarikat Highway)

    8. Mohd Yuhanis b. Mustaffa
    30 th. Alt. Machang,
    Kelantan.

    9. Rilawati bt. Idris
    43 th. Alt. Durian Daun,
    Melaka.

    10. Rosmah kertini binti
    Abdul Rahim.
    39 th. Alt. Selangor.

    11. Che Esah binti Hussein.
    47 th. Alt. Tanah Merah,
    Kelantan.

    12. Quah Tiew Beng
    58 th. Lelaki Cina.
    Alt. Georgetown, Penang

    13. Catherine Gan Suat Yuen
    28 th. Wanita Cina.
    Alt. Wakaf Baru,
    Kelantan.

    14. Cheng Kit Chai.
    28 th. Lelaki Cina.
    Alt. Georgetown, Penang.

    ( C ) RAMPASAN

    ( 9 ) buah kereta di sita: Range Rover Evoque, Mercedis, Honda Accord, Volkswagen, Toyota Caldina, Toyota Prius, Toyota Vios, Proton.

    Nilai: Hampir Rm 1 Juta.

    Barang2 kemas, bag2 jenama utk sitaan db Amla.

    Sejumlah buku2 bank, kad2 bank, borang2 pelaburan, talipon, komputer.

    ( D ) KES2 SELESAI

    Laporan Polis 2016: 175
    KS/ IP di buka: 14
    Kerugian: Rm 10.5 Juta.

    ( E ) GAMBAR2 DI KEPILKAN.

    Makloman Ydh Dato Seri, Dato2, Tn2, Pn2. T/ Kasih

    Sumber: pakarshare


    0 0

    Dalam orang ramai mengecam dan mengkritik aksi tersebut, namun ternyata insiden viral tersebut turut membawa tuah buatnya apabila bilangan pengikutnya di laman Instagram meningkat dengan drastik.

    Mana tidaknya, ramai pengikut khususnya wanita mencemburui tubuh badan yang dimiliki Ira hinggakan dia dihujani dengan pelbagai pertanyaan mengenai rahsia yang diamalkan untuk mendapatkan body mantap sepertinya.

    Berkongsi rahsia kepada umum, gadis yang mempunyai berat badan 54 kilogram ini memberitahu, dia sangat mementingkan amalan gaya hidup sihat.


    “Saya selalu pergi ke gym sekurang-kurangnya 3, 4 kali seminggu bersama rakan untuk mengeluarkan peluh.

    “Setiap pagi, saya akan membuat kira-kira 30 sit up agar perut tidak buncit.

    “Untuk mendapatkan tubuh yang cantik, kita juga kena pastikan kalori intake kurang daripada kalori keluar.

    “Paling penting adalah disiplin. Kalau kita jaga makan, dapatkan tidur yang cukup dan melakukan senaman cardio memang badan kita akan maintain fit,” katanya ketika dihubungi Mynewshub.


    Pun begitu, Ira atau nama sebenarnya, Fadira Fatini Kazar, 21, mengakui sebagai orang Melayu dia tidak boleh lari daripada pengambilan nasi namun mengawalnya dengan senaman.

    Kata Ira yang juga salah seorang peserta ujibakat Akademi Fantasia 2016 ini, dia merupakan individu sangat mementingkan senaman di bahagian kaki.

    Sementara itu, Ira memberitahu, idola yang sering dijadikan inspirasi untuk memiliki badan fit adalah Michelle Lewin.

    Sumber: mynewshub





    0 0

    Akhirnya Terbongkar! Inilah identiti sebenar budak remaja lelaki 14 tahun ini yang buat semua selebriti dan pemain bolasepak terkenal antarabangsa perlu 'BOOKING' temujanji dulu sebelum boleh berjumpa dan bergambar selfie dengannya.

    Selalunya kita yang nak kena buat temujanji kalau nak jumpa orang-orang besar macam artis dan pemain bola sepak sebab bukan senang nak jumpa kan? Kadang tu kalau ada meet & greet pun belum tentu dapat ambil gambar sebab ramai lagi berderet beratur.

    Tapi seorang budak lelaki 14 tahun ni memang lain macam sebab semua selebriti Hollywood kena buat temujanji kalau nak jumpa dia. Siapa dia?

    Sumber: ohmymedia











    0 0

    Siapa orang indonesia yang tidak kenal dengan artis sensasional yaitu Syahrini. Artis cantik yang selalu menarik perhatian publik karena kerap menuai kontrofersi.


    Meskipun sering menuai kontroversi namun bisa dikatakan bahwa syahrini termasuk deretan artis bergensi indonesia karena kepiawaiannya menyanyi dan juga fashionnya yang sering menjadi trend center bagi masyarakat indonesia mulai dari remaja hingga ibu-ibu.

    Syahrini kerap kali mengumbar kehidupan mewah dan glamournya di sosial medianya seperti instagram. Namun baru-baru ini syahrini mengunggah sebuah video di instagram pribadinya yang membuat mengundang berbagai macam komentar dari penggemar dan hatersnya.


    Seperti dilansir dari Kapanlagi, Sosok Syahrini selalu lekat dengan yang namanya kehidupan mewah dan glamour. Sosialita yang cetar membahana ini tak jarang pamer berbagai barang-barang mahal, mulai dari sepatu, tas, hingga busana di akun Instagram pribadinya.

    Pelantun lagu Sesuatu ini sendiri juga sering kali plesir ke luar negeri, entah itu untuk berlibur maupun urusan pekerjaan. Yang terbaru, Syahrini baru saja berkunjung ke negara tetangga, Malaysia.

    Seperti biasa, mantan rekan duet Anang Hermansyah ini pun mengunggah sebuah momen yang gokil ketika berada di Kuala Lumpur. Dalam bentuk sebuah video, Syahrini terlihat berjalan melenggak-lenggok seksi kala memasuki sebuah ruangan.

    Pada kesempatan itu, Syahrini sendiri mengenakan busana yang cukup mencuri perhatian, yakni dress panjang menerawang yang tampak pas di tubuhnya. Sebuah efek slow motion dari video itu sendiri ditambahkan untuk menambah kesan dramatis dan menggoda.

    Sumber: Kekadang







    0 0

    KUALA LUMPUR 22 Julai – Pelakon dan pelawak, Adlin Aman Ramlie yang ditahan kerana dipercayai terlibat dengan pe­nipuan pelaburan hartanah te­­­lah dibebaskan dengan jaminan polis selepas keterangannya diambil bagi membantu siasatan.

    Adlin Aman Ramlie akan mengadakan sidang akhbar khas esok bagi menjelaskan isu penahanannya berkaitan kes penipuan pelaburan.

    Timbalan Pengarah Risikan dan Operasi Jabatan Siasatan Jenayah Komersial (JSJK) Bukit Aman, Senior Asisten Komisioner Roslan Abd. Wahid berkata, pelakon berusia 44 tahun itu dibebaskan petang semalam setelah ditahan dalam Op Nuri di rumahnya di Cyberjaya dekat sini kelmarin.


    “Kita telah mengambil ke­terangan Adlin dan pihak polis berpuas hati dengan kerjasama yang diberikan pelakon berkenaan. Dia kini telah dibebaskan di bawah jaminan polis.

    “Bagaimanapun, kita tetap akan menjalankan siasatan terhadap Adlin mengenai peranannya dalam kegiatan pelaburan haram ini,” katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

    Menurut Roslan, 13 individu lain termasuk dua individu bergelar Datuk Seri dan Datuk masih ditahan reman selama 21 hari.

    Akhbar hari ini melaporkan Adlin antara 14 ditahan selepas disyaki terlibat dalam kes sindiket penipuan pelaburan yang dipercayai ‘memperoleh’ lebih RM10 juta daripada ahli untuk dilaburkan dalam pelaburan hartanah.

    Pelakon itu ditahan kerana didakwa menyediakan rumah untuk melindungi dua dalang sindiket itu.

    Tujuh individu termasuk seorang bergelar ‘Datuk Seri’ ditahan di Kelantan, tiga termasuk seorang ‘Datuk’ dan pelakon itu di Selangor, dua lagi di Pahang dan Melaka manakala dua lagi di Pulau Pinang.

    Difahamkan, syarikat itu dengan singkatan HG ditubuhkan untuk ‘membantu’ mereka yang gagal dalam perniagaan bagi menjana pendapatan pasif dengan melabur wang mereka dalam bentuk dana dan kemudian dilaburkan dalam hartanah dengan keuntungan diagihkan kepada ahli-ahlinya mengikut jumlah yang dilaburkan.

    Sementara itu, Adlin berkata, beliau akan mengadakan sidang akhbar khas pada Ahad ini bagi menjelaskan isu penahanannya.

    “Saya rancang untuk adakan sidang akhbar di sebuah stesen tele­visyen swasta bagi menjelaskan isu sebenar berkenaan berita isu penahanan saya itu,” katanya kepadaUtusan Malaysia.

    Sumber: Utusan


    0 0

    Pelakon Azrel Ismail yakin teman wanitanya iaitu aktres Ruhainies tidak mempunyai sebarang hubungan cinta dengan suami kepada penyanyi Adira Suhaimi iaitu Datuk Seri Adnan Abu biarpun video mereka keluar bersama menjadi viral.

    Azrel, 30, berkata, Ruhainies ada memaklumkan kepadanya untuk keluar pada khamis lalu bersama pembantu peribadinya tapi tidak dimaklumkan atas tujuan apa.

    "Saya terkejut dengan berita dan video yang tersebar hari ini (Jumaat). Saya yakin Ruhainies tidak ada apa-apa dengan lelaki itu dan mereka bertemu atas urusan kerja kerana sebelum ini mereka ada projek bersama.

    "Saya kenal Ruhainies orang macam mana dan jika dia ingin keluar selalunya dia akan ditemani ahli keluarga atau pembantu peribadinya sahaja," ujarnya kepada mStar Online.



    Azrel diminta mengulas tentang video Ruhainies bersama suami Adira yang keluar bersama menjadi kontroversi dan diperkatakan orang.

    Dalam laporan mStar Online pada Jumaat, Ruhainies menafikan terdapat hubungan istimewa antara dia dan ahli perniagaan itu.

    Sebaliknya, Ruhainies berkata, dia diperangkap oleh lelaki tersebut yang cuba mencari publisiti murahan.

    Dalam pada itu, Azrel berkata, dia mengenali Ruhainies dan sudah menganggap dia sebagai wanita paling rapat dan istimewa.


    Namun, setakat ini belum ada sebarang perancangan untuk peringkat seterusnya.

    "Saya kenal Ruhainies sejak berlakon Si Montel tahun lalu dan kami menjadi rapat sejak berlakon bersama dalam drama Menantu Tintong.

    "Dia wanita yang baik dan manja dan boleh dikatakan paling istimewa daripada wanita lain yang pernah saya jumpa. Cuma kalau ditanya tentang perancangan peringkat seterusnya, kami masih belum ada apa-apa lagi ikatan yang boleh disahkan," ujarnya.

    Dalam pada itu Azrel berkata, dia tidak dapat menemani wanita itu kemana-mana buat masa ini berikutan jadual penggambaran yang padat.

    Dia juga sibuk dengan penggambaran drama Lelaki Macam Dia di Astro Ria.

    "Saya sekarang sibuk dengan penggambaran drama dan susah nak temani dia (Ruhainies) ke mana-mana. Bagus juga macam tu kerana kalau sering jumpa... bosan pula nanti.

    "Tentang kes itu saya belum tanya dia lagi, lepas ini Insya-Allah saya akan hubungi dia," ujarnya.

    Sumber: siakap-kel1

    Sumber  asal: mStar




    0 0

    Semuanya bermula kira-kira enam bulan lalu, apabila remaja terbabit yang tinggal di Tapah, Perak melarikan diri ke ibu kota selepas diperdaya pasangan kekasih itu. Difahamkan, pasangan kekasih itu hanya mengambil masa sebulan untuk memerangkap remaja mentah terbabit mengikut mereka dengan mengumpan kebebasan hidup di ibu kota. Sumber berkata, sejak melarikan diri, mangsa tinggal bersama pasangan itu di sebuah rumah kedai di Ampang.


    “Selepas beberapa hari mendiami rumah berkenaan, lelaki terbabit mula menunjukkan belang dengan merogol mangsa. “Lebih menghairankan apabila kakak angkat yang juga kekasih lelaki terbabit bagaikan merelakan perbuatan itu. “Malah, wanita berkenaan mampu tersenyum setiap kali menyaksikan kekasihnya itu merogol mangsa,” katanya.


    Sebaik ke ibu kota, pasangan itu ‘menyembunyikan’ mangsa di sebuah rumah di kawasan Puchong di sini, bagi mengelak ahli keluarga mangsa datang menjemputnya semula. “Mangsa diperlakukan seperti sebelumnya.Dia terus dinodai berulang kali oleh lelaki terbabit,” katanya.Akibat tidak tahan dengan perbuatan itu, mangsa menghubungi pihak berkuasa sebelum melaporkan kejadian berkenaan.

    Mangsa diselamatkan beberapa anggota dari Balai Polis Puchong sebelum dia dihantar ke Balai Polis Tapah, untuk tindakan dan siasatan lanjut.Difahamkan, ahli keluarga mangsa bergegas ke balai polis berkenaan sebaik dimaklumkan dan ketika itulah remaja malang itu memberikan keterangan kepada pihak berkuasa.

    Sehubungan itu, kes berkenaan dirujukkan semula ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Ampang untuk siasatan dan tindakan lanjut.Sementara itu, Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner Abdul Jalil Hassan ketika dihubungi, mengesahkan menerima laporan berhubung kejadian berkenaan namun enggan mengulas lanjut.

    Sumber: viralsamadia



    0 0

    Ahli kumpulan K-pop Stellar, Minhee terpaksa menanggung malu apabila tali bajunya terputus ketika membuat persembahan baru-baru ini, sehingga hampir mendedahkan bahagian payudaranya.

    Kejadian itu berlaku ketika kumpulan tersebut sedang menyampaikan lagu terbaru mereka berjudul Crying dalam sebuah program muzik.

    Masih mengekalkan sikap profesional, Minhee tetap memilih untuk meneruskan persembahan biarpun terpaksa memegang bajunya sehingga tamat persembahan untuk mengelakkan daripada terlucut.



    Namun lain pula jadinya apabila portal Koreaboo melaporkan Minhee telah dituduh sengaja mencari publisiti murahan dan melabelkan kejadian yang berlaku itu hanya sekadar gimik untuk menarik perhatian bagi mempromosikan single ke-tujuh mereka.

    Antara komen yang diberikan oleh netizen ialah:

    “Kalau benar tali baju itu putus secara tidak sengaja kenapa riak wajahnya tidak nampak risau?

    “Mereka sengaja ingin mencari perhatian supaya lagu mereka berada di tangga pertama, percayalah,”

    “Tidak pasti sama ada insiden itu disengajakan atau tidak, tapi disebabkan imej Stellar yang terkenal dengan seksi jadi ramai orang meraguinya,”

    Terdahulu, Stellar pernah mendapat kritikan berikutan kerana imej kumpulan tersebut yang dianggap terlalu seksi.

    Sumber: astrogempak





    0 0

    Bagi sebagian orang status atau jawatan dalam kerja lebih penting dari pada isteri mahupun keluarga, salah satunya adalah seorang lelaki 40 Pian bukan nama sebenar.

    Hanya untuk mempertahankan jawatan pwntingnya di sebuah perusahaan ternama dia membiarkan isterinya Qaren jadi kekasih gelap bosnya sendiri.

    Qaren yang sememangnya memiliki kecantikan yang luar biasa bak model, putih dan tinggi, penampilan itu yang membuat bos pian jadi terpikat.


    Sebagai seorang isteri Qaren mengakui selama ini banyak yang menawarkan kerja sebagai model,tapi dia lebih memilih untuk menjaga anak pertamanya hasi dari pernikahannya dengan Pian.

    Namun semenjak dua tahun terakhir ia diperbolehkan kerja semula di tempat suaminya bekerja,selain dari pada itu pian juga selalu mengajak qaren untuk menemaninya berjumpa bosnya kemudian meninggalkannya berdua.

    Semenjak dari pada itu qaren dan bos pian semakin akrab,hingga terjalin sebuah hubungan cinta yang terlarang.

    “Mulanya saya menganggap dia sebagai bos suami saya sendiri dan kawan,namun lama kelamaan saya mulai menyukainya sampai saya menerima dan sempat melakukan hubungan intim beberapa kali dengannya,kata qareen.

    Bagaimanapun akhirnya rancangan pian dan bosnya akhirnya diketahui qaren hingga qaren menggugat cerai di pengadilan agama jumaat 22.07.2016.

    Kejadian itu diketahui selepas qaren dan bos suaminya ditahan jais dalam sebuah bilik hotel ketika sedang berdua duan baru baru ini.

    Sumber: eberita


    0 0

    Demi cinta yang tidak kesampaian kepada lelaki yang dipercayai warga bangladesh, seorang gadis memuatnaik satu video cubaan bunuh diri di laman sosial Facebook..

    Video yang berdurasi selama 1 minit lebih itu menunjukkan luahan hati gadis berkenaan terhadap cintanya kepada lelaki tersebut. Dipercayai juga, gadis berkenaan menggunakan bahasa Hindi serta Inggeris berselang seli didalam luahan rasa kecewanya..

    Tidak dapat dipastikan sama ada gadis tersebut adalah warga tempatan ataupun warga asing yang berkerja di negara ini. Bagaimanapun, ramai pelayar internet menyatakan bahawa gadis berkenaan merupakan gadis Indonesia jika diteliti dari raut wajahnya.



    Paling mengejutkan, gadis terbabit bertindak minum sejenis cecair yang dipercayai pencuci lantai di akhir video berkenaan. Tindakan tersebut menyebabkan mulutnya kelihatan berbuih kebiruan.

    Tiada makluman mengenai lokasi dan juga nama gadis berkenaan diperolehi sehingga kini. Walau bagaimanapun, diharap gadis berkenaan selamat dan insaf diatas keterlanjurannya.

    Didalam Islam, membunuh diri dianggap sebagai perbuatan yang berdosa besar serta dipandang rendah oleh masyarakat. Bagaimanapun, perbuatan membunuh diri tidak dianggap sebagai keluar dari agama Islam. – Utaranews



    0 0

    Jijik dan memalukan, itulah yang dilakukan oleh seorang kakitangan awam Bolivia apabila aksi beliau sedang melakukan s#ks dipejabat dengan seorang wanita yang juga bekas kakitangan kerajaan dirakam kamera cctv. Video tersebut mula viral di internet dan mendapat kecaman dari orang ramai terutamanya warga Bolivia.

    Memetik dari laporan Dailymail, gabenor tempatan, Victor Hugo Vasquez sudah memfailkan pendakwaan untuk digunakan ke atas pasangan terbabit.


    Rakaman kejadian yang berlaku pada akhir 2014 tersebut mengesahkan pelaku dalam video tersebut adalah Miguel Madinah, Ketua Jurutera Sistem di sebuah firma kerajaan.

    Pendakwa raya, Dubeyza Maldonado Palacios mengatakan kes dibuka atas dakwaan menyalahgunakan kemudahan kerajaan.

    Sumber: gempakviral16

    Rakaman video pasangan sedang lakukan seks di pejabat kerajaan






    0 0

    Umum sudah pun mengetahui pelakon, Adlin Aman Ramlie baru-baru ini telah ditahan polis untuk membantu siasatan berkaitan dengan penipuan pelaburan hartanah, namun semalam beliau dilepaskan dengan ikat jamin. Hari ini beliau tampil membuat sidang media menjelaskan dimana nama beliau telah disalah guna pihak tertentu untuk mempromosikan skim syarikat itu.

    “Memang saya mengenali beberapa individu yang dikatakan terbabit dalam penipuan hartanah berkenaan. Cuma kecewa nama saya disalah guna sehingga ditahan polis bagi membantu siasatan kes ini dan berasa dijadikan kambing hitam. Pada jam 2.30 petang Rabu lalu, polis datang ke rumah meminta saya hadir ke Bukit Aman kemudian dibawa ke balai polis”


    “Selepas berpuas dengan keterangan diberikan, saya dibebaskan dengan jaminan polis. Tujuan saya membuat sidang media ini bagi menjelaskan beberapa dakwaan tidak betul yang mengaitkan saya dengan penipuan ini seperti tersebar. Pada masa sama, saya akan terus membantu polis untuk menyiasat sindiket penipuan besar ini,” katanya kepada Harian Metro.

    Bagaimanapun dalam masa yang sama, beliau turut menafikan desas-desus mengatakan beliau telah ditahan reman selama empat hari sebaliknya dirinya hanya dibawa ke balai polis hanya pada 20 Julai lalu untuk membantu siasatan. Malah beliau turut menegaskan untuk bersikap lebih berhati-hati memilih undangan selepas apa yang berlaku supaya ianya tidak berulang.

    Sebelum ini, Adlin dilaporkan telah ditahan di kediamannya di Cyberjaya pada Rabu lalu selepas beliau dikatakan terlibat dalam satu sindiket penipuan pelaburan hartanah. Beliau kemudian telah dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Dang Wangi untuk siasatan lanjut mengenai kes berkenaan yang dikatakan hampir berjumlah hampir RM500,000.

    Sumber: Rotikaya


    0 0

    Satu pasangan yang ditangkap ketika sedang melakukan maksiat di dalam sebuah hutan berakhir dengan satu insiden yang amat memalukan.

    Mereka ditangkap oleh beberapa orang kampung yang berjaya menghidu perbuatan mereka itu.

    Bukan itu saja, malah pasangan ini juga turut dipaksa untuk melakukan 'aksi maksiat' mereka semula sambil di rakamkan oleh beberapa orang penduduk di situ.

    Takut dengan ugutan orang ramai, pasangan ini pun mula melakukan aksi mereka itu sambil disaksikan orang ramai.


    Gadis malang itu dilihat menangis sambil menutup mukanya semasa melakukan aksi mereka itu.

    Beberapa orang yang merakamkan aksi mereka itu bertindak untuk memuat naik video pasangan ini ke dalam Internet.

    Jadikan lah ianya sebagai satu iktibar dan pengajaran untuk kita semua lebih-lebih lagi orang-orang muda zaman sekarang ini.

    Tonton video di SINI.


    0 0

    Lelaki yang digelar patung Ken manusia, Mauricio Galdi kini mahu bertindak lebih ekstrem yang mahu empat tulang rusuknya dibuang.

    Tindakannya itu dibuat hanya semata-mata mahu memenuhi keinginannya untuk menyerupai patung Ken.

    Galdi, 28 yang berasal daripada Brazil sanggup ke Amerika Syarikat untuk berjumpa dengan pakar bedah bagi merealisasikan impiannya itu.


    Doktor bagaimanapun memberi amaran bahawa tindakannya itu boleh membahayakan nyawanya.

    Galdi sebelum ini pernah menjalani lapan pembedahan semata-mata untuk mendapatkan bentuk muka yang sama dengan patung Ken.

    Tidak berpuas hati dengan hanya bentuk rupa sahaja, Galdi mahu tubuh badannya turut sama mirip dengan patung mainan yang juga ‘kekasih’ kepada patung mainan Barbie.

    Selepas doktor enggan meembuang tulang rusuk Galdi, mereka mahu membantu Galdi dengan menjalankan pembedahan pada dadanya namun bertukar fikiran selepas mendapati pembedahan akan menambahkan kesan parut.

    Galdi bukanlah lelaki pertama di Brazil yang mendapat jolokan patung Ken manusia, sebelum dia mendapat jolokan itu, seorang lagi lelaki bernama Celso Santebanes turut menghabiskan sehingga $47,000 untuk pembedahan semata-mata mahu kelihatan seperti pasangan Barbie itu.

    Celso bagaimanapun meninggal dunia pada 2015 akibat leukemia ketika berusia 21 tahun.

    Sumber: rayakayaraya







older | 1 | .... | 224 | 225 | (Page 226) | 227 | newer