Are you the publisher? Claim or contact us about this channel


Embed this content in your HTML

Search

Report adult content:

click to rate:

Account: (login)

More Channels


Showcase


Channel Catalog


older | 1 | .... | 137 | 138 | (Page 139) | 140 | 141 | .... | 227 | newer

    0 0

    Ha.. mesti ramai yang ternanti-nanti galeri foto untuk majlis resepsi Erin Malek dan suaminya, Farriz Fauzy kan? Iyelah, semenjak semalam pun ramai dah memuji-muji kemeriahan majlis pernikahan mereka.

    Sebelum kami bari peluang kepada anda semua untuk menjamu mata dengan gambar-gambar yangawesome daripada official photographer mereka iaitu Project 2Pi, suka untuk kami kongsikan juga bahawa mereka khabarnya bakal honeymoon di Los Angeles tau. Letop!

    Okay. Jom kami kongsikan bersama anda detik-detik manis semasa majlis resepsi mereka yang bertempat di Hotel InterContinental Kuala Lumpur. Enjoice!


    Gambar dan tulisan artikel milik penuh PORTAL OHBULAN.



























    0 0

    Struktur bumbung jejantas yang merentangi Lebuhraya Pasir Gudang berhampiran Taman Kobena runtuh lalu menghempap dua kereta, sebuah lori dan motosikal namun tiada kemalangan jiwa dilaporkan setakat jam 4:30 petang tadi. 


    Insiden itu menyebabkan seorang pemandu lori tersepit di tempat duduknya berjaya dikeluarkan oleh pasukan bomba dan juga menyebabkan kesesakan lalu lintas di laluan berkenaan.

    Punca sebenar runtuhnya jejantas sepanjang kira-kira 30 meter difahamkan akibat ribut kuat pada petang tadi.

    Pengguna yang biasa menggunakan jalan terbabit diminta menggunakan jalan alternatif terlebih dalulu sementara tindakan selanjutnya dibuat oleh pihak berkuasa.









    0 0

    Luahan sedih Diana Rafar kontroversi didakw bercerai dengan Zamarul Hisham - Isu pergolakan melibatkan rumah tangga pelakon Diana Rafar dan Zamarul Hisham bukan baru pertama kali diperkatakan.

    Perihal rumah tangga pasangan ini mula diperkatakan kira-kira setahun selepas mereka mendirikan rumahtangga pada 16 Mei 2009. Bagaimanapun kedua-duanya menafikan perkara itu.

    Terbaru, isu rumah tangga Diana dan Zamarul kembali menjadi perhatian apabila Diana tidak menafikan, dia sering menghabiskan masa bersama anaknya, Kashfi Haikal, 4, berbanding bersama Zamarul.

    Pemilik nama sebenarnya Adiana Abdul Rafar, 32, ini bagaimanapun menegaskan perkahwinannya dengan Zamarul masih bahagia dan masing-masing menjalankan tugas serta tanggungjawab terhadap keluarga.

    "Saya masih seperti biasa, sibuk dengan rutin harian, menjaga anak, memasak. Manakala Zamarul sibuk dengan penggambaran.

    "Saya akui Zamarul memang sering sibuk dengan penggambaran dan menyebabkan kami jarang dapat ke majlis hiburan atau majlis lain bersama.

    "Lagipun kerja kami tidak sama, dia dengan jadualnya dan saya dengan jadual saya. Apa pun setakat ini saya masih lagi bahagia bersama,"
    katanya kepada Zass.



    Diana berkata, dia bagaimanapun menghormati keputusan suaminya dan menganggap tidak bergambar bersama sebagai satu masalah.

    Katanya, sebaik berita mengenai rumahtangganya kembali diperkatakan, Zamarul tidak memberi sebarang komen mengenai perkara itu.

    "Dia hanya diam dan menjalankan rutin seperti biasa. Apa pun yang berlaku, semuanya telah diaturkan oleh ALLAH SWT," tuturnya - SINAR HARIAN.


    0 0

    Hebatnya cinta. Kerana cinta, empayar Rom musnah. Kerana cinta, seorang lelaki yang kacak, macho dan tampan seperti Kamal Adli sanggup melutut untuk menagih cintanya kembali. Itulah kehebatan cinta. Bak kata pepatah, lautan api pun sanggup direnangi.


    Mungkin kalau si kekasih suruh terjun bangunan pun si lelaki sanggup lakukan kerana mabuk dilamun cinta. Memang ajaib penangan cinta ini.

    Lagi hebat apabila 6 tahun bercinta dan ditinggalkan begitu sahaja seperti yang dialami oleh Kamal Adli. Sedih kami membaca luahan kata-kata Kamal Adli di BiPop hujung minggu lalu. 

    Mana tidaknya, Kamal Adli sanggup berlutut di hadapan Intan Ladyana. Sayangnya Intan Ladyana buat tak tahu sahaja. Memang pedih jiwa dibuatnya.

    Jadi di sebalik perpisahan itu, apa agaknya punca Intan Ladyana tergamak memutuskan hubungan cinta dengan Kamal Adli? Takkan putus macam tu je? Jom baca di bawah pendedahan oleh ahli-ahli gosip di sebuah forum terkenal - BLOG MYMEDIAHUBONLINE.











    0 0

    Sebaik saja sah bergelar suami isteri, pengantin baru, Farhan AF4 atau nama sebenarnya Nur Farhan Azizan, 30, dan suami Ahmad Rashadan, 30, dilihat menitiskan airmata sebagai tanda bersyukur akhirnya disatukan dalam ikatan perkahwinan.


    Jelas Rashadan, dia tidak menyangka hubungan yang terbina selama lapan tahun sampai ke jinjang pelamin.

    “Kalau nak diceritakan kenapa kami menitiskan airmata, terlalu rumit kerana terlalu banyak yang kami lalui selama lapan tahun bercinta,” kata Rashadan usai majlis akad nikah yang berlangsung Jumaat lepas.

    Menurut pasangan itu lagi, mereka sempat berpisah apabila Rashadan melanjutkan pelajaran ke United Kingdom selama tiga tahun dan Farhan masih tetap menunggunya.

    “Nampaknya jodoh kami kuat. Walaupun kami terpaksa berpisah sementara, Farhan tetap menunggu saya,” katanya berkongsi antara cabaran paling besar dalam hubungan mereka apabila mendapat tekanan daripada keluarga untuk segera berumahtangga.

    “Waktu itu kami belum bersedia untuk berkahwin kerana Farhan sibuk membina kerjaya dan saya pula masih belajar. Tambahan pula, Farhan anak sulung jadi tekanan itu semakin kuat,”
    kata Rashadan.


    Sementara itu, Rashadan menjelaskan dia tidak menghalang Farhan untuk meneruskan kerjaya nyanyiannya asalkan isterinya itu pandai jaga diri dan menjaga batas sebagai seorang isteri.

    “Menyanyi adalah minatnya dan saya tak mahu larang dia lakukan apa yang dia minat. Asalkan dia tahu jaga diri, saya tak ada masalah,” katanya.

    Bagi Farhan pula, sikap Rashadan yang begitu memahami kerjaya dan diri Farhan merupakan salah satu faktor penyanyi itu setia menunggu suaminya selama lapan tahun.

    “Dalam sesuatu hubungan, saya berpendapat persefahaman yang perlu diutamakan dan kemudian baru datang cinta dan kasih sayang. Saya pula perlukan seseorang yang dapat memahami kerjaya saya dan Alhamdulillah Rashadan sangat memahami,” kata Farhan berkongsi dia dan suami berharap segera dikurniakan cahayamata.

    “Usia kami dah tak muda jadi kami tak merancang sebaliknya akan berusaha untuk mendapatkan anak secepat mungkin,” kata Farhan - PORTAL GUA.









    0 0

    Drama bersiri adaptasi novel Acik Lana berjudul Maaf Jika Aku Tak Sempurna (MJATS) merupakan ganti kepada drama sebelumnya Rindu Awak 200% dan kini semakin giat menjalani penggambaran di beberapa tempat pelancongan termasuk Pulau Kapalai, Sabah.


    Apa yang menarik perhatian kami babak perkahwinan antara Fahrin (Luqman) dan Sara Ali (Melina) dalam drama tersebut yang nampak real. Rasanya babak ini akan menjadi perhatian ramai dan pasti ada yang tertipu, tak gitu?

    Jom lihat 12 keping gambar sekitar majlis pernikahan Fahrin Ahmad dan Sara Ali. Kami harap tak de peminat yang tertipu. Babak ini sekadar lakonan semata-mata. Semua gambar dan tulisan artikel milik penuh blog edtv-zahidizakariya.














    0 0

    Siapa boleh lupa majlis pernikahan kedua produser ini yang berlangsung meriah di Istana Budaya tahun lalu.

    Malah kurang sehari lagi, sepatutnya Raja Azmi Raja Sulaiman, 55, dan suaminya Mohd. Eddie Ghazali, 45, juga bakal meraikan ulang tahun pertama perkahwinan mereka yang jatuh pada 14 Oktober.

    Bagaimanapun semua itu bagaikan tidak mungkin berlaku, malah ujar Raja Azmi atau lebih senang menggelarkan diri sebagai Kak Mi berkata, dia sendiri bagaikan tawar hati untuk kembali meneruskan perkahwinan ini.


    Mungkin jawapannya itu agak kasar untuk seorang wanita Melayu, namun terkenal sebagai seorang yang berterus terang balas Raja Azmi, ini bukan masanya untuk dia menjaga hati masyarakat luar memandangkan sebagai seorang wanita yang matang dia lebih tahu apa kehendak hatinya.

    Pada 16 September lalu, penerbit filem itu memberitahu sebuah portal hiburan yang dia dan suami tidak lagi tinggal sebumbung. Mereka memerlukan ruang untuk memperbaiki hubungan.


    Hits: 14 Oktober ini ikutkan Kak Mi bakal menyambut ulang tahun perkahwinan pertama dengan suami, secara jujur adakah keadaan yang berlaku dalam rumah tangga Kak Mi ini menyedihkan?

    Raja Azmi : Tidak, saya tidak rasa apa-apa. Jangan salah sangka, sebagai seorang yang pernah berkahwin saya tahu apa perasaan yang saya lalui sekarang. Mungkin hubungan kami ini masih baru, jadi orang kata hendak terlalu sedih itu tidaklah. Saya masih meneruskan urusan harian saya seperti biasa dan apa yang berlaku ini tidak memberi kesan kepada saya.

    Jadi Kak Mi masih tinggal berasingan?

    Buat masa ini kami memang tinggal berasingan, malah Aidiladha lalu juga saya pulang ke kampung saya di Kuala Kangsar tanpa dia.

    Sepertinya Kak Mi nekad untuk tidak meneruskan hubungan ini, adakah ini benar?

    Tulus dari hati saya memang saya sudah tawar hati dengan perkahwinan ini. Mungkin ini nampak tidak sepatutnya berlaku, tetapi saya perlu menerangkan hal sebenar. Dalam hal sebegini tidak akan ada orang lain yang mampu membuat keputusan untuk diri saya, jadi saya yakin dengan apa yang sama mahu.

    Belum cukup setahun Kak Mi kahwin, sesetengah orang mungkin akan meminta Kak Mi berusaha untuk memperbaiki keadaan dahulu.

    Tentulah ada usaha itu, tetapi perlu saya tegaskan yang saya bercakap ini dari pihak saya sendiri. Apa yang saya jawab ini mewakili hati dan perasaan saya. Saya tidak mahu libatkan orang lain, apa yang saya tahu memang saya sudah tawar hati.

    Secara jujur dalam tempoh beberapa bulan berkahwin ini, berapa bulan sebenarnya Kak Mi merasai nikmat kebahagiaan?

    Saya tidak pernah kata saya tidak bahagia, memang saya bahagia. Malah suami saya juga seorang yang baik. Cuma ada beberapa perkara yang memaksa saya buat keputusan ini.

    Ada yang mengatakan tempoh perkenalan singkat Kak Mie dengan suami menjadi punca perkara ini terjadi, Kak Mi setuju?

    Tidak, saya tidak percaya jodoh itu terletak kepada berapa lama kita kenal. Sebelum ini saya pernah berkahwin, untuk pengetahuan semua kami hanya saling mengenali lima bulan sebelum berkahwin. Hampir 28 tahun kami bersama sebelum berpisah, jadi tempoh pengenalan singkat bukan menjadi punca dalam hal ini.

    Seperti yang Kak Mi tahu sebarang kontroversi yang ditimbulkan Kak Mi sering mendapat tempat di kalangan masyarakat yang mengambil peluang mencemuh Kak Mi. Hits percaya apa yang berlaku ini akan sekali lagi mengulangi keadaan itu, adakah Kak Mi tertekan dengan keadaan ini sekarang.

    Saya tahu perkara ini akan mengundang keadaan yang sama seperti yang saya lalui sebelum ini. Ada yang mengatakan saya menjaja kisah rumah tangga, tetapi saya letakkan diri dalam definisi yang berbeza. Saya mahu berkongsi apa yang berlaku dalam kehidupan saya dengan harapan orang akan jadikannya teladan.

    Saya tahu, sebagai manusia saya tidak sempurna dan sebab itu jangan ikut perbuatan saya yang jelek di mata mereka - UTUSAN MALAYSIA.


    0 0

    Nama Irfan Roslan mungkin kurang dikenali namun jika lihat mukanya tentu korang mengecamnya. Beliau sering juga membintangi drama-drama tempatan di hampir semua saluran televisyen seperti Juvana sebagai cikgu Azmee.


    Namun apa yang mengejutkan kami hari ini, satu perkongsian pelakon kacukan Melayu-Siam itu telah menulis sesuatu yang kurang sopan.

    Irfan mungkin marah dengan Produksi tersebut tetapi beliau tidak sedar kata-katanya telah mengundang kontroversi. Bagi kami, RM7,000 untuk satu 10 hari tu kira oklah.

    Kata-katanya itu macam sombong la pula kan. Apapun, janganlah jadikan laman sosial sebagai medium untuk meluahkan perasaan marah, tak pasal-pasal sendiri dapat malu - BLOG BONGOKBETUL.




    0 0

    Baru sahaja beberapa hari lalu kami menghidangkan anda semua dengan koleksi foto kemeriahan majlis pernikahan dan persandingan Erin Malek bersama pasangannya, Farriz Fauzy. Inai pun masih di jari lagi tu.


    Namun, sedang kami scroll newsfeed facebook, kami terlihat sebuah blog, Oh!Media memaparkan 3 keping foto panas Erin Malek yang didakwa mengunjungi Rootz Club KL.

    Erm.. Kalau dilihat daripada wajah dan susuk tubuh, rasanya memang wanita berskirt pendek ala-ala warna krim itu menyerupai Erin Malek. Ke ada pelanduk dua serupa?

    Adakah ini gambar-gambar lama yang sengaja disebarkan demi merosakkan keseronokan Erin Malek yang baru sahaja bergelar isteri orang?

    Bagaimanapun, terlintas juga di fikiran kami adakah foto yang mereka terima ini mungkin sekadar salah satu babak lakonannya sahaja kan.

    Yelah, sejak namanya mula menjadi sebutan menerusi drama Misiku Kuza dan juga sebagai pemenang untuk Fear Factor, Erin sudah pasti menjadi buruan pengarah drama dan filem.

    Semua gambar milik penuh Portal Oh!Media dan tulisan artikel milik penuh Portal Ohbulan.





    0 0

    Seorang pengguna laman facebook yang menggunakan nama Yuna mendakwa beliau adalah bekas kekasih Adib Khalid, anak kepada datuk K memberi peringatan kepada pelakon Izara Aishah berkenaan perangai sebenar bekas kekasihnya itu.

    Untuk pengetahuan, Izara Aishah kini sedang hangat bercinta dengan anak tiri kepada penyanyi tersohor negara, Datuk Siti Nurhaliza itu. Diedit semula dari blog Hotlipscorner.




    0 0

    Sebab sebenar Memey Suhaiza dan Abby Abadi tidak akan bermadu - Kenapa kami tiba-tiba keluarkan headline sedemikian? Ha..jangan cakap kami pandai-pandai bagi fakta ni sebabnya Abby sendiri yang beritahu menerusi laman Instagramnya tau.

    Macamni, seperti yang semua sedia maklum Abby ada memuat naik perbualannya dengan bekas suami, Norman Hakim. Dek kerana itu, isteri Norman, Memey Suhaiza telah diminta mengulas mengenai perbulan tersebut yang dianggap mungkin menimbulkan salah faham antara mereka.



    Realitinya, mereka saling memahami antara satu sama lain dan sentiasa menjaga hubungan baik semata-mata demi kepentingan anak mereka. Tapi, mesti anda semua nak tahu kenapa mereka berdua tidak akan bermadu kan?


    "Ni baca ni : 10 sebab yg Sy & Memey tidak akan bermadu… #Fahamkan ye 1. Sharing is not caring hehe.. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Okbai haha… PS: Tenang2 sudah ye….. Sy, Norman & Memey bersama kerana ALLAH demi anak2. Tiada sebab lain. Pd pihak2 yg tak suka tengok org berbaik2, istighfar k…. Biarlah setan je yg buat kerja mereka. Kita manusia kan? Buat kerja kita sebagai Khalifah di bumi ALLAH ini. Banyak lg tanggungjawab yg tak selesai… Maafkan Sy yer. Sebab sayang Sy ingatkan ini… Nak bertaubat, biar di dunia ni… Kalau dah di sana nnti, tak guna dah."


    Menerusi sekeping foto yang lain, Abby juga ada mengulas mengenai komen yang diterimanya kerana memuat naik perbualan dengan Norman di laman instagram.

    "Dalam banyak2 post Sy di Instagram ni, yg ini yg jd perhatian Media. Siap tulis lagi di satu ruangan gossip katanya “Sudah2lah Abby cerita pasal hal rumahtangga dalam laman sosial”… Laaaaa.. ni hal rumahtangga ke ni? Yg Penulis gossip & hal2 merepek dalam paper tu, bila nk berhenti buat kerja yg sia2 tu? Niat dipanjangkan post Sy ini utk apa yer?"

    Kalau nak tahu apa lagi yang Abby katakan, anda boleh terus intai di laman Instagramnya. Maka, kesimpulannnya, Abby dan Memey sudah memaklumkan bahawa mereka tidak akan bermadu. Jadi, jangan ada yang tanya lagi lepas ni ya. Hehe.

    Gambar screenshot dan tulisan artikel milik penuh PORTAL OHBULAN.


    0 0

    Sekeping gambar menunjukkan Kamal Adli yang masih menyimpan foto Intan Ladyana sehingga hari ini dalam dompetnya mendapat perhatian dan ramai yang menyarankan supaya jejaka itu terus menjalani kehidupan seperti biasa dan melupakan apa yang berlaku.


    Pastinya pihak media dan juga para peminat ingin mengetahui reaksi Intan Ladyana terhadap foto tersebut. Berikut merupakan jawapan pelakon itu kepada portal Murai.

    "Saya sebenarnya tidak mahu panjangkan lagi isu ini kerana hubungan kami memang dah berakhir dan tiada apa lagi yang boleh saya komen. Saya rasa baik saya diamkan diri sahaja, jika tidak isu ini tidak akan berakhir," ujar Intan Ladyana.

    Memetik kenyataan Kamal Adli baru baru ini, beliau sendiri mempunyai banyak persoalan yang masih belum terjawab dari pihak Intan Ladyana.

    “Saya cukup merana sejak ditinggalkan. Tidak tahu nak cakap betapa hati saya terluka. Kenapa Intan buat saya seteruk ini? Secara jujur, saya dan Intan tidak bergaduh dan tidak berperang besar, hubungan kami berjalan seperti biasa.

    "Tapi saya pelik Intan secara tiba-tiba mengambil keputusan mengakhiri hubungan ini, sedangkan apa salah saya? Saya tidak boleh terima ditendang begitu saja," ujar Kamal Adli - PORTAL ROTIKAYA.



    0 0

    Tiga kesan ciuman pada wajah anak Nora Danish undang kejutan - Sebelum tidur, memang tak sah kalau tak intai laman Instagram. Maklumlah, melalui Instagram lah kami dapat mengetahui pelbagai update mengenai teman-teman tau.

    Ketika sedang asyik scroll timeline, kami terpandang foto Rayqal anak kesayangan Nora Danish penuh dengan kesan ciuman.


    Bila dah ada foto kiss-kiss ini, kami pun apa lagi, terus tengok ruangan komen. Kadang-kadang, inilah yang menjadi hiburan sebelum tidur.

    Apabila kami baca komen-komen pengikut Instagram Nora, rasa macam nak tergelak pun ada, pelik pun ada. Haihh, macam manalah Nora boleh bertahan dengan follower yang bermacam ragam ni.


    Kalau korang nak tahu, dek wajah ciuman itu, maka ramailah peminat-peminat Nora yang meninggalkan komen nakal.

    Paling epik sekali, siap ada yang cemburu dan minta cium dari Nora. Malah, ada juga yang feeling-feeling kononnya beruntung kalau jadi anak Nora Danish. Amboiii korang lebih-lebih tau!




    0 0

    Rezeki Zul Ariffin semakin murah dan mencurah-curah sejak fenomena drama bersiri Rindu Awak 200% yang baru sahaja berakhir beberapa minggu lalu.


    Sehingga kini, gosip antara Zul Ariffin dan Ayda Jebat masih belum reda dan terus berlegar-legar di internet dek kerana kemesraan mereka yang seakan-akan pasangan kekasih serasi. 

    Apapun, kita lupakan gosip itu seketika kerana kami tertarik dengan sekeping gambar Zul Ariffin menunjukkan kereta barunya yang serba mewah. Gambar tersebut dikongsikan di laman Instagram kakaknya, Rahayu Ariffin.





    0 0

    Selepas menamatkan pengajian di dalam jurusan Sarjana Muda Komunikasi di Western Michigan University, Amerika Syarikat sekitar April 2014 yang lalu, ramai bertanyakan bilakah Juliana Evans akan kembali ke Malaysia sekaligus meneruskan penglibatan dalam dunia hiburan.


    Bercakap kepada Harian Metro, Juliana Evans yang menyambung pengajian di Akademi Filem New York berkata beliau banyak menimba pengalaman ketika menetap di Los Angeles selain ada mengintai peluang berlakon serta terbabit dalam kerja-kerja produksi.

    “Saya seronok berada di sini kerana banyak pengalaman baru yang ditimba. Cara mereka bekerja juga sedikit berbeza daripada kita. Di sini ramai kenalan yang sering membantu saya, memberi peluang serta galakan kepada saya untuk bergiat aktif. Jadi tidak terasa sunyi melainkan rindu kepada keluarga dan teman-teman rapat.”

    “Bagaimanapun saya ambil keputusan untuk kembali kerana tanpa disangka walaupun tinggal jauh beribu batu dari Malaysia, ada pelbagai tawaran menarik menanti saya.”

    “Malah ada produser sanggup menunggu sehingga saya pulang dan baru mereka akan mulakan penggambaran. Ini sangat membuatkan saya terharu kerana saya fikir mungkin orang sudah tidak ingat kepada saya kerana bertahun juga menetap di LA. Insya-Allah saya akan terbabit dalam sebuah produksi filem hujung tahun ini,”
    jelas Juliana Evans.

    Gadis berusia 25 tahun ini juga khabarnya bakal menandatangani kontrak sebagai duta produk kecantikan antarabangsa pada Januari 2015. Rezeki namanya - PORTAL ROTIKAYA.







    0 0

    Lagi gambar Maserati, kereta mewah Zul Ariffin - Nampaknya semenjak meletop melalui drama Rindu Awak 200%, rezeki Zul Ariffin makin bertambah banyak dan melimpah ruah.


    Apa yang menarik, Zul kini sudah memiliki sebuah kereta mewah baru berjenama Maserati warna putih berharga sekitar RM538,000 hingga RM628,000. 

    Melalui desas-desus yang tersebar, kereta tersebut dikatakan pemberian hadiah dari Gayatri Su-Lin Pillai, kekasih hatinya - PORTAL MYARTIS.




    0 0

    Gambar Syatilla Melvin, bekas kawan rapat Shaheizy Sam - Pelakon drama bersiri Rindu Bertamu Di Abu Dhabi, Syatilla Melvin pernah menafikan dakwaan dia sedang hangat bercinta dengan pelakon hebat, Shaheizy Sam dan menumpang popularitinya sekitar Mac tahun lalu.

    Menurut penjelasan Syatilla, dia hanya berkawan rapat dengan Sam sejak tiga tahun iaitu ketika dirinya belum lagi bergelar artis.

    “Saya dan Sam memang kawan rapat dan kami ada juga keluar bersama jika ada masa lapang. Tapi kalau nak bercinta tu belum lagi, tidak tahulah pada masa akan datang".

    Itu adalah cerita lama yang pernah hangat diperbincangkan peminat dulu. Kini, Syatilla Melvin dan Shaheizy Sam tidak mempunyai apa-apa hubungan lagi. Jom layan 12 keping gambar memukau Syatilla Melvin buat ramai lelaki tidak senang duduk.

















    0 0

    Gambar intim Amar Baharin dan Ramona Zamzam dalam kereta - Kalau anda ni memang pengguna twitter tegar, mesti anda perasaan nama Abang Zin masih lagi disebut-sebut kan. Malah, ada yang begitu menggilai ‘Abang Zin’ sampai mengaku boyfriend bagai. Haha.

    Peminat nampaknya masih tak boleh move on walaupun watak Abang Zin dilakonkan oleh Amar Baharin itu hanyalah wujud dalam drama ‘Kerana Terpaksa Aku Relakan’ yang ‘kebaboom’ ratingnya.

    Ha… tapi, beberapa keping foto yang kami kongsikan bersama anda ni pasti membuatkan gadis-gadis yang mengimpikan Abang Zin bad mood seharian.


    "Relax! pergi event je. Jgn ada fan club dtg attack ckp nak rampas bf/tunang/laki org lagi okeyh? @amarbaharin is safe with me bahahahhahaha???? #thisworldneedspeace."

    Caption yang diberikan oleh Ramona Zam Zam ni memang win! Mahu ada yang serang Ramona sebab selfie dengan jejaka idaman Malaya ni.

    Jadi, Ramona pun bagi amaran awal-awal yang dia dan Amar hanya keluar bersama untuk pergi event. Maka janganlah ada peminat yang meroyan tak tentu hala ya. Cool bebeh cool!

    P/S : Gambar dan tulisan artikel milih penuh PORTAL OHBULAN.









    0 0

    Sudah lama kita tidak mendengar khabar berita pelakon dan pengacara Miera Liyana mengenai perkembangan terkini. Terbaru dia ditemui semasa tayangan filem Dendam Orang Mati yang mana ianya dikatakan agak daring kerana dalam babak tertentu dia mengenakan bikini sahaja.

    Walaubagaimanapun dia yang kini telah berusia 21 tahun menganggapnya sebagai satu cabaran dan pengalaman untuk karier lakonannya itu. Baginya sewaktu filem itu dalam penggambaran dia hanya berumur 19 tahun dan masih mentah dalam dunia lakonan.

    “Saya buat hanyalah untuk memenuhi karakter dan menunjukkan kemesraan sahaja. Saya ada juga bercakap dengan pengarah mengenai babak tersebut tetapi dia mengatakan akan adanya proses editing dan kamera trick dilakukan di situ. Saya rasa ini yang pertama dan terakhir babak daring yang saya lakonkan itu,” katanya.

    Tambahnya lagi, sekiranya ada tawaran untuk dia melakukan aksi daring sebegitu dia sekali lagi menegaskan akan menolaknya dan hanya akan memilih skrip yang bersesuaian dengan apa yang dikehendakinya.

    “Saya akan pilih lagi skrip dan takkan main ambil seperti bidan terjun di mana semua projek ambil. Bagi saya nak kata saya berani buat aksi macam itu tidak juga, malah ada yang lebih ekstrim daripada saya. Itu hanyalah pengalaman untuk saya lebih pandai memilih,” tegasnya.



    Sebelum memulakan aksi yang bakal mencetuskan kontroversi itu, Miera sendiri telah hubungi dan memberitahu ibunya yang juga merangkap sebagai pengurusnya untuk menjalankan aksi tersebut. Ternyata ibunya memahami dengan apa tanggungjawab yang perlu dilaksanakan oleh anaknya itu selagi tidak mengaibkan dirinya sebagai seorang gadis.

    “Sebelum itu, ada saya menghubungi dan memberitahu mama yang juga merupakan pengurus saya untuk memulakan babak ini. Apa-apa dia yang akan tahu dulu dan dia akan pastikan bahawa di set penggambaran ada yang menjaga saya dan begitu juga dengan babak yang akan dilakonkan saya itu agar tidak keterlaluan,” ujarnya.


    Dia juga tidak menganggap dieksploitasi kerana beranggapan apa yang dilakukannya itu adalah sebagai satu cabaran baginya. Berlakon di samping Fizz Fairuz sendiri yang sudah dianggapnya sebagai abang tidak ada sekelumit perasaan malah mengagumi aktor tersebut di samping aktres jelitawan Lisa Surihani yang turut tampil bersama dalam filem.

    “Tak boleh tutup mulut semua orang, saya masih baru ketika itu. Saya anggapnya sebagai satu cabaran. Saya bukan jenis orang yang cakap tak nak, sebab masih tidak mencubanya lagi & saya buat dan ada pengalaman itu semuanya.”

    “Saya dan Fizz sudah macam adik-beradik. Kalau tengok saya pakai bikini dalam babak itu, dia dah macam tak kisah dan anggap saya sebagai adiknya. Saya tak ada rasa kesal, kerana itu semua pengalaman untuk saya pilih skrip dan saya tak rasa itu satu kesilapan.”


    Buat para peminat yang ingin menyaksikan watak berani yang dilakonkan Miera Liyana boleh anda memenuhi pawagam yang berhampiran menerusi filem Dendam Orang Mati bermula pada 23 Oktober ini - PORTAL ROTIKAYA.


    0 0

    Gambar wajah terbaru Almy Nadia di malam gala filem Dendam Orang Mati - Inilah gambar wajah terbaru Almy Nadia ketika hadir ke malam gala filem Dendam Orang Mati, semalam. Isteri Fizz Fairuz itu semakin cantik berseri sebagai ibu mengandung.


    Bagi aktor terkenal itu pula, beliau kelihatan tersenyum gembira, teruja dan seakan tidak sabar menanti kelahiran anak sulung mereka tahun depan. Best sangat sebenarnya kerana tak lama lagi akan bergelar ayah.





older | 1 | .... | 137 | 138 | (Page 139) | 140 | 141 | .... | 227 | newer