Are you the publisher? Claim or contact us about this channel


Embed this content in your HTML

Search

Report adult content:

click to rate:

Account: (login)

More Channels


Showcase


Channel Catalog


older | 1 | .... | 185 | 186 | (Page 187) | 188 | 189 | .... | 227 | newer

    0 0

    Terbaik dan menarik Nora Danish belanja gambarnya melawat Istana Gyeongbok di Korea Selatan. Nampak macam artis Korea pun ada Nora ni. Heh.






    0 0

    Menepati ramalan peminat selain menyajikan persembahan yang cukup bertenaga dan memberangsangkan, penyanyi Siti Nordiana berjaya merangkul tempat pertama pada pertandingan Gegar Vaganza 2015 yang diadakan di sekaligus memenangi hadiah wang tunai RM100,000.


    Sebelum ini, melalui portal Astro Gempak, Siti Nordiana menyatakan hasratnya untuk menggunakan wang kemenangan untuk membantu ibu dan bapa serta untuk simpanan anaknya, Ryyan Nakhaei selain akan mengadakan majlis kesyukuran dan mengembangkan lagi peniagaannya kini.

    Pentas final yang diadakan di auditorium Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA) menyaksikan Datuk Ramli MS dan Datuk Khadijah Ibrahim sebagai juri tetap program ini selain diserikan dengan hos penuh jenaka, Nabil Ahmad dan Jihan Muse.





    0 0

    Biarpun sudah lima tahun bergelar ibu tunggal, penyanyi Siti Nordiana merasakan kehidupannya kini cukup lengkap di samping keluarga dan anak tunggalnya, Mohamad Rayyan Nakhaie, 6 tahun.

    Tidak mahu terburu-buru dalam mencari pengganti, Nana menjelaskan pengalaman lalu telah banyak mengajar dirinya menjadi lebih baik.

    “Bukan bererti saya selesa menjalani kehidupan sebagai ibu tunggal tetapi apa yang ditempuhi sudah cukup mematangkan saya.

    “Saya tidak pernah menolak jodoh, tetapi pengalaman lalu banyak mendidik saya supaya berhati-hati dalam memilih teman hidup. Buat masa sekarang, saya selesa sendiri dan membesarkan anak bersama bantuan keluarga sahaja,”
    ujar Nana.



    Dalam pada itu, Nana juga menjelaskan, jika ditakdirkan bertemu jodoh, individu itu seharusnya boleh menerima anaknya terlebih dahulu.

    “Saya ada anak, jika mahukan saya, dia perlulah menerima anak saya juga,” tambah Nana yang bakal muncul dengan album berkonsepkan nasihat dan motivasi bagi kanak-kanak yang berjudul Dodoi Anak.

    Sumber: myinfoberita


    0 0

    Setelah 5 tahun pemergian achik spin inilah foto wajah terkini anak arwah yang anda tak pernah tengok. Inilah wajah terkini anak arwah Achik Spin yang membesar dengan comel sedekahkan Al-Fatihah untuk beliau.



    Sumber: mediasantai


    0 0

    Beberapa hari lepas, sekeping kad kahwin yang tertera nama Marsha Milan Londoh dan kekasihnya Mohd Saiful Nizam telah tersebar di media sosial.


    Menurut tarikh dalam kad jemputan tersebut, majlis perkahwinan pasangan ini bakal berlangsung di The Majestic Hotel, Kuala Lumpur pada 8 Januari tahun hadapan.

    Terbaru berdasarkan kiriman e-mail yang kami terima, Marsha dan Saiful khabarnya akan bernikah di Pulau Pinang pada 31 Disember ini manakala majlis resepsi mereka akan diadakan di Shangri – La’s Tanjung Aru Resort and Spa, Kota Kinabalu Sabah pada 5 Januari 2016.


    Sumber tersebut juga ada mengirim beberapa foto seakan majlis merisik ataupun suai kenal bersama keluarga kedua-dua belah pihak.

    Menariknya, adakah jejaka yang berdampingan dengan Marsha itu adalah bakal suaminya? Erm, jika benar mereka tampak agak sesuai bersama.

    Nampaknya Marsha Milan Londoh telah bertemu dengan pasangan yang cukup sesuai buat dirinya. Harapnya selepas ini Saiful dapat membimbing serta menjaga Marsha dengan baik sebagai seorang Islam. Semoga segala perancangan pasangan ini untuk berkahwin akan berjalan dengan lancar.


    Sumber: Beautifulnara


    0 0








    Berita lama

    Fasha Sandha: Sukarnya Kahwin Tanpa Restu Kelurga

    Kesian aktres cun kita ni. Belum kahwin banyak gosip. Sejurus lepas kahwin orang masih bergosip mengapa ibu pengantin lelaki tidak hadir perkahwinannya. Lalu timbullah andaian bahwa ia perkahwinan yang tak direstui keluarga lelaki.Pasti sukar menghadapi perkahwinan yang tak direstui keluarga. Kisah perceraian Rita Rudiani dan Aidil Zafuan adalah antara antara contoh perit dan klasik sebuah perkahwinan yang tak direstui keluarga.Tapi apakah benar perkahwinan Fasha dan Jejai tak direstui keluarga? Ini jawapan Fasha

    PETALING JAYA-pelakon Fasha Sandha yang baru mendirikan rumah tangga dengan Rizal Ashram Ramli (Jejai) enggan mengulas dakwaan kononnya perkahwinan beliau dengan anak bekas Menteri Besar Perak Tan Sri Ramli Ngah Talib itu tidak mendapat restu.

    Fasha berkata, dia kini bahagia selepas seminggu bergelar isteri dan bersyukur kepada Allah kerana telah memberikannya seorang suami yang baik.

    "Maaf saya tidak mahu mengulas mengenai perkara itu," ujarnya ringkas kepadamStar Onlineketika ditemui di Sri Pentas semasa pelancaran drama bersiri Seindah Sakura di sini pada Khamis.

    Fasha dan Jejai selamat bernikah dalam satu majlis sederhana pada 27 April lalu di Hotel Crowne Plaza Mutiara di sini.

    Pada upacara akad nikah yang dihadiri kira-kira 250 tetamu itu, wakil keluarga Jejai yang kelihatan hanyalah bapanya sahaja sebaliknya ibu beliau iaitu Puan Sri Raja Noora Ashikin Raja Abdullah tidak berada pada majlis tersebut.

    Situasi tersebut menimbulkan spekulasi kononnya keluarga lelaki tidak merestui perkahwinan berkenaan.

    -----------------------------------------

    Rayqal tak perlu 2 ibu

    Tidak berdendam atau membenci sebaliknya luka lama yang masih belum sembuh membuatkan aktres dan pengacara comel Nora Danish masih belum bersedia untuk berkongsi kasih anaknya Rayqal dengan wanita lain.


    Umum semua sudah mengetahui tentang hubungan cinta aktres popular Fasha Sandha dengan bekas suaminya Toh Muda Rizal Ashram Ramli (Jejai) , namun itu bukanlah lesen untuk Fasha mendekati permata hatinya itu.

    "Saya masih lagi berpegang dengan kata-kata lalu. Walaupun dia sekarang bersama Jejai, tapi saya berharap dia tak perlulah jumpa-jumpa anak saya atau teringin nak jadi ibu kepada anak saya.

    "Lagipun saya tak fikir anak saya perlukan ibu tiri atau apa. Mungkin nampak saya kuat tapi tidak sebenarnya. Kalau dia dah rajin beli barang mainan kanak-kanak sebagai persediaannya untuk menjadi ibu baguslah buat diri dia," katanya ketika diminta mengulas mengenai gosip yang disiarkan di ruangan Murai Batu tentang kehadiran Fasha Sandha di sebuah kedai permainan kanak-kanak yang mana ia menjadi pilihan kekasih hati Fasha, Jejai untuk membeli barang mainan anaknya.

    Nora yang kelihatan sedikit kurus ditemui pada majlis pelancaran program Kamilah Bintang pagi tadi, tidak menolak sekiranya masa depan keadaan tersebut bertukar menjadi sebaliknya.

    "Sekiranya mereka berkahwin, itu saya tak tahulah. Mungkin keadaan akan bertukar menjadi lain pula. Tapi kalau pada masa sekarang, memangnya saya tak akan mengizinkan dia untuk berjumpa atau berhubung dengan anak saya,"jelasnya dengan nada tegas.

    Tidak bermusuh dengan Jejai demi anak, Nora berharap prinsipnya itu tidak diganggu.
    Mengulas mengenai aktiviti hariannya kini, aktres berusia 28 tahun itu kini sibuk mengambil kelas yoga dan pilates semata-mata ingin mengembalikan kecerdasan kesihatannya yang dilihat semakin menurun.

    "Saya tak cukup tidur kerana sibuk dengan kerja serta sibuk menjaga anak, jadi badan dah tak bermaya dan tak sihat. Cepat penat dan semua ini menganggu diri saya. Tapi alhamdulillah sekarang setelah memasuki kelas Yoga dan Pilates semuanya berubah. Malah saya juga berbasikal pada setiap petang," ucapnya.

    Mahu menumpukan sepenuh perhatian terhadap anak dan kerja seniya, Nora berkongsi pengalamannya berlakon bersama seekor katak bagi menjayakan watak Qistina dalam drama Putera Katak.

    "Tiga bulan saya bersama katak tu, memang tak percaya. Saya seorang yang geli dan memang tak suka katak. Bayangkan saya terpaksa cium katak tersebut, mula-mula memang tak tahan. Lama-lama saya sendiri rasa sayang pada katak itu," katanya.



    0 0

    Terkini, ada berita baru yang disampaikan melalui forum cari, Syuk dari kumpulan SYJ didakwa telah melangsungkan perkahwinan semalam di Kg Ulu Sapi Beluran Sandakan, Sabah.

    Bagaimanapun, sejauh mana kebenarannya kami belum pasti kerana hanya empunya badan sahaja yang tahu mengenai perkara ini.

    Jika benar Syuk sudah berkahwin, tahniah kami diucapkan!

    Sumber: Myartis






    0 0

    Bagi siapa yang mengikuti perkembangan Nabil Ahmad di dalam dunia seni pastinya sudah lali dengan perangai pelawak ini yang suka mengusik dan berjenaka dengan orang lain. Malah Nabil melalui Mangga Online mengakui dia sendiri terbuka dengan sebarang gurauan yang datang kepadanya.
    “Sebenarnya saya dah biasa dengan situasi di mana orang lain juga bergurau dengan saya. Saya lebih suka kalau sesetengah artis yang saya usik itu membalas balik gurauan saya, kalau diam saja, memanglah mati akal dibuatnya”

    “Gurauan saya yang dibalas semula oleh Datuk Ramli MS, Datuk Jamal Abdillah dan Datuk Rosyam Nor sewaktu Gegar Vaganza itu saya terima sebagai satu usikan dan langsung tidak berkecil hati”

    “Cuma saya takut orang lain pula berkecil hati dengan gurauan saya. Saya ini jenis open mindedterima apa saja orang nak cakap tetapi yang berasaslah. Saya tak kisah orang nak bergurau sebab ini sudah kerja saya”

    “Tak kisahlah orang nak ‘membahankan’ saya macam menyentuh telinga atau bibir saya, sebab saya anggap itu gurauan. Kena terbukalah terima gurauan. Janganlah beria-ia sangat nak jaga standard sampai tak boleh bergurau. Manusia di dunia ini mana ada yang sempurna,”
    katanya.


    Selain itu, Nabil menjelaskan ketika ini tawaran kerja yang ditawarkan kepadanya tidak putus-putus malah kredibilitnya sebagai pengacara juga semakin terselah dan dipercayai ramai. Teruskan jadi diri sendiri, Nabil. Mahu layan kehendak semua orang, sampai bila tidak akan habis.

    Sumber: Rotikaya


    0 0

    Siapa yang tidak kenal dengan Dato AC Mizal bukan? Lebih-lebih lagi dengan tagline “ Peace Yall” yang cukup sinonim dengan diri beliau.


    Malah, semua orang tahu bahawa beliau mempunyai kehidupan yang cukup mewah dan ia cukup terserlah di sambutan majlis ulangtahun kelahiran beliau baru-baru ini. Dah macam “party” artis antarabangsa.

    Tak percaya? Jom layan beberapa lagi foto sekitar majlis tersebut dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

    Sumber: Beautifulnara










    0 0

    Kuch Kuch Hota Hai memang salah satu filem Hindustan yang paling legend! Tengok beratus kali pun takkan bosan punya! Well, kebetulan pula kami baru-baru ni ada tengok filem ni ditayangkan di TV3, so tergerak pula hati nak tengok wajah terbaru Anjali yang comel ni.

    Buat pengetahuan korang, pelakon cilik ini bernama Sana Saeed, dilahirkan pada 22 September 1988. Penampilan pertama Sana sudah semestinya sebagai Anjali dalam filem Kuch Kuch Hota Hai.

    Bukan senang tau untuk dipilih jadi Anjali kerana Sana harus bersaing dengan lebih kurang 200 orang calon lain. Jom tengok foto dan video terbaru Sana! Makin cun oohh!











    0 0

    Pelakon wanita muda Fathia Latiff dengan terbuka memberitahu yang dirinya tidak ada apa-apa lagi hubungan dengan Aiman Hakim.

    Hubungan cintanya bersama pelakon lelaki itu sudah terlerai yang berakhir pada 2 minggu yang lalu walaupun sebelum ini mereka pernah berhasrat untuk bernikah.

    Bak kata Fathia, mereka mampu merancang Tuhan sahaja yang menentukan. Punca perpisahan mereka ialah tiada persefahaman dan hal-hal lain yang mereka berdua sahaja yang tahu.



    Bagaimanapun, mereka tidak bermusuh dan bertindak profesional dalam setiap hal lebih-lebih lagi dalam karier lakonan.

    Apa-apa pun, setiap pertemuan pasti ada perpisahan. Diharapkan Fathia selepas ini lebih tabah dan mungkin bertemu jodoh yang sempurna dan sesuai dengan hatinya.

    Sumber: Murai


    0 0

    MIA SARA DI TANAH SUCI


    "Alhamdulillah selamat sampai ke Madinah," ujar Mia Sara Nasuha yang selamat sampai di Tanah Suci bagi menunaikan umrah bersama keluarganya.



    0 0

    Jika korang pernah menonton filem CJ7 (2008), filem arahan pengarah Stephen Chow yang bercerita tentang alien dan keluarga miskin yang harus hidup di sebuah bandar metropolitan di China, maka anda tidak asing lagi dengan tokoh Dicky, anak Stephen Chow.

    Tapi Dicky ternyata anak perempuan bernama Xu Jiao. Kini Xu Jiao telah dewasa dan menjadi gadis yang cantik rupawan.











    0 0

    Menjangkau usia tiga tahun perkahwinan, penyanyi Ella dan suami, Azhar Ghazali merancang untuk mengambil anak angkat memandangkan ketika ini pasangan tersebut masih belum menimang cahaya mata.


    Memandangkan kami masih belum mempunyai anak, saya dan suami terfikir juga untuk mengambil anak angkat. Rasa seronok pula melihat rakan-rakan yang menjaga anak angkat. Terpengaruh pula. Apatah lagi kita membuat kebajikan membantu anak-anak yang tiada keluarga, katanya kepada mStar Online.

    Sehingga kini kami masih lagi berusaha untuk mendapatkan anak dan jujurnya kami tidak tertekan kerana kami percaya Allah tentukan rezeki kami. Kita hanya mampu merancang. Malah setiap hari orang bertanya, bila nak ada anak, dan kami dah lali dengan soalan seperti itu, jelasnya kepada mStar Online.


    Semoga keluarga bahagia ini satu hari nanti akan dapat menimang cahaya mata. Bersabarlah menghadapi dugaan dan juga soalan dari manusia yang tidak tahu jaga hati dan perasaan orang lain. 

    Bagaimanapun, rancangan Ella untuk mengambil anak angkat bukanlah di dalam masa terdekat kerana dia sendiri ketika ini terikat dengan jadual kerja yang padat sehingga ke tahun hadapan. Sementara itu, suami Ella menaytakan keputusan tersebut sebenarnya sudah lama dipendam.

    Sumber: viralgegar


    0 0

    Syahrini memang belakangan ini kedapatan sempat menginjakkan kakinya di Las Vegas saat merayakan malam tahun baru 2015 di salah satu kota megah Amerika Serikat itu.

    Setelah puas dari Las Vegas, ia kemudian berangkat ke San Francisco dengan menaiki sebuah pesawat jet pribadi. Penyanyi sensasional dari Indonesia itu memamerkannya dengan mengunggah sebuah video di Instagram.


    Di dalam videonya, Syahrini memamerkan saat-saat ketika ia hendak menaiki pesawat jet pribadi bersama kerabat-kerabatnya. Sementara itu, satu video lagi memperlihatkannya saat sudah duduk di dalam pesawat bersama kerabat dan keluarganya.

    Tonton video di SINI


    "Bismillahirrahmannirrahim. Bye las vegas... Hello san fransisco @silviakurniady #princessyahrini #LasVegas_1januari_2015 #jetlife #happy2015 #happy_family #happy_holiday #happy_life," ungkap Syahrini di video Instagram pertamanya pada Jumat (2/1/2015) pagi.

    Sementara itu pada video kedua yang memperlihatkannya sedang di dalam pesawat, ia mengungkapkan, "Alhamdulilah. Arrived in SF. Thank u my sis @silviakurniady and Hubby. Thank u mami."

    Tonton video di SINI


    Berbagai komentar dari para follower Syahrini pun bermunculan. Sebut saja pemilik akun bernama @ickesweet yang mengingatkannya di video saat sang penyanyi hendak naik pesawat, "Selalu ingat ya sama yg diatas dan selalu bersyukur."

    Sementara itu, pada video kedua terdapat komentar positif. Salah satunya dari pemilik akun @ovigalau yang mengungkapkan, "Cantik sekali fotonya."

    Lantas, apakah seorang selebritis sekaligus public figure seperti Syahrini layak memamerkan kebahagiaannya dengan kemewahan yang ia miliki di tengah bencana dan musibah yang banyak terjadi di Tanah Air belakangan ini? Silahkan anda sendiri yang menilainya.

    Sumber: Showbiz


    0 0

    Kecoh seketika apabila Amir Raja Lawak dikatakan terlantar di sebuah hospital di Singapura akibat ‘stroke’.

    Bagaimanapun ketika dihubungi Astro Gempak, Amir tidak terkejut dengan berita tersebut dan memberitahu dia masih sihat di Gombak serta tidak pernah ke Singapura dalam masa terdekat ini.

    “Saya tahu mengenai berita itu pun selepas diviralkan di salah sebuah laman Facebook (FB). Itupun orang yang beritahu.

    “Berita saya sakit dimuat naik pengarah Murali Abdullah kan? Tidak mengapalah...dia hanya salah faham..atau mungkin Murali nak panggil saya berlakon kot? Dah lama juga dia tak panggil saya ni,” katanya sempat bergurau.



    Dalam pada itu, Amir memanjatkan rasa syukur kerana ramai pihak yang mendoakan kesihatannya sebaik sahaja khabar angin tersebut tersebar.

    “Ramai yang telefon, Whatsapp dan hantar pesanan ringkas bertanyakan tentang saya selepas Murali memuat naik status tersebut di FB.

    “Terima kasih juga kepada yang mendoakan kesihatan dan kesejahteraan saya,” ujarnya

    Berita tersebut menjadi viral selepas pengarah Murali Abdullah memuat naik status (FB)nya, “Amir Raja Lawak, berada di Hospital Singapura akibat diserang sakit stroke. Moga dia selamat.”

    Bagaimanapun tidak lama kemudian Murali memohon maaf di status FB, “Maaf sangat-sangat...yang masuk hospital bukan Amir Raja Lawak tetapi Amir Khan...bekas guru saya dan pengarah filem HVD..saya minta ampun sangat-sangat..yang sms saya Hairee, pelakon pendekar dulu...Maaf Amir Raja Lawak...abang konfuse tadi..”

    Sumber: Murai


    0 0

    Seperti anda tahu, Rayani Air baru sahaja diperkenalkan dan apa yang membuatkan Rayani Air lain daripada syarikat penerbangan di Malaysia ni adalah kerana lebih berkonsepkan Islamik.

    Antaranya penumpang yang bergama muslim haruslah berhijab (bagi kaum wanita) manakala bukan bergama muslim harus berpakaian sopan. Selain itu, makanan yang halal sahaja akan ada di dalam menu dan minuman keras tidak dibenarkan sama sekali.


    Bagi kita mungkin peraturan itu normal, tapi tidak bagi orang di negara luar. Macam-macam tohmahan dan kutukan mengenai Rayani Air ni.. Korang tengok la sendiri..

    Ia bermulanya apabila...


    BBC News Asia telah mengeluarkan artikel mengenai perkara-perkara yang kita perlu tahu tentang Rayani Air beberapa hari lepas. Maklum lah, pada sesiapa yang pertama kali dengar mesti nak tahu lebih mendalam pasal syarikat penerbangan ni kan?

    Tapi yang tak best bila..

    ‘Let them go bankrupt!’


    ‘Scary, radical, racist…’


    Berikut merupakan antara komen-komen negatif yang diterima oleh Rayani Air. Geram, marah, sedih pun ada. Haihh..

    Sumber: Ohbulan


    0 0

    Selamat pagi pengunjung, semoga pagi ini dalam keadaan sehat wal'afiat, dari judul saja sudah pada penasaran, inti dari posting ini mari kita saling menghormati agama lain, gotong royong, maka akan tercipta ketentraman hidup di negara indonesia.


    Dalam hadist maupun alqur'an menjelaskan bahwa berbedaan adalah rahmat Allah, perbedaan itu jangan menjadi kesenjangan mari kita hormati umat agama satu sama lain, baik dari cara ibadah maupun kitabnya, 

    Sengaja saya tidak tampilkan foto maupun gambarnya disini, karena saya sendiri tidak tahu keaslian dari fotonya antara foto yang kanan yang kirinya ada hubungannya atau tidak, karena ini upload teman di facebook, yang sudah dewasa silahkan lihat buat pembelajaran saja, dan yang belum dewasa jangan di klik.

    Sumber asal: hanya-ngeblog



    0 0

    Masih ingat lagikah anda dengan budak kecil yang memegang watak Olivia di dalam sinetron Bawang Merah Bawang Putih? Nama sebenarnya ialah Marsha Aruan. Berikut adalah biodata Marsha Aruan.

    Nama: Marsha Elizabeth Aruan

    Tarikh Lahir: 24 Oktober 1996, Jakarta

    Agama: Kristian

    Pekerjaan: Artis, Model

    Tahun Aktif: 2003 – sekarang

    Twitter: https://twitter.com/marshaaruannn

    Instagram: https://instagram.com/marshaaruan/










    0 0

    Sultan Johor dan lelaki ini selamba makan di kedai mamak. Serius kami memang betul-betul tabik spring dengan Sultan Johor yang amat merendah diri.





older | 1 | .... | 185 | 186 | (Page 187) | 188 | 189 | .... | 227 | newer